طراحی سایت در Balears اسپانیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در Balears اسپانیا کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  تحصیل در اسپانیا کشور اسپانیا در چند سال اخیر جزو پر جاذبه ترین مناطق توریستی کشورهای جهان محسوب میشود.

جاذبه های طبیعی، آب و هوای مناسب، تحصیل در معتبرترین دانشگاهها با کمترین هزینه، شرایط اقتصادی مناسب و دیگر جاذبه های توریستی در مورد این کشور را می توان نام برد.

  در شهرهای بزرگ اسپانیا مانند پایتخت آن مادرید و یا بارسلونا و والنسیا دانشگاه های بسیار معتبری با رنکینگهای جهانی زیر 500 وجود دارند که از سراسر دنیا دانشجویان را به سمت خود جذب میکنند.

تحصیل در این دانشگاه ها با مزایایی که نسبت به تحصیل در دیگر دانشگاههای اروپا دارد باعث محبوبیت دوچندان آنها شده است که بی شک مهمترین آن شهریه ناچیز تحصیلات در مقایسه با دیگر کشورهای تراز اول جهان می باشد.

شاید یک مقایسه ساده هزینه های تحصیل در کشورهایی همانند انگلستان، استرالیا، کانادا و آمریکا شما را به این مهم برساند که عملاً تحصیل بدون داشتن بورس تحصیلی در این کشورها غیر ممکن می‌باشد.

  سیستم آموزش عالی اسپانیا به قرون وسطی برمی‌گردد.

سالمانکا در میان دانشگاههای اسپانیا از همه قدیمیتر است و در سال 1218 تأسیس شده است.

نظام فعلی گرچه زاییدۀ دانشگاههای لیبرال قرن نوزدهم است اما از الگوی مرکزی فرانسوی الهام گرفته است.

در سالهای اخیر، بیشترین رشد خود را در طول تاریخ تجربه کرده، چرچه به‌طور همزمان به سوی نظامی خودگردان و نامتمرکز سوق یافته است.

آموزش عالی از طریق مؤسسه‌های عمومی و خصوصی ارائه می‌شود.

دانشگاهها به بخشها، دانشکده‌ها، مدرسه‌ها و مؤسسه‌های دانشگاهی و دیگر مرکزها تقسیم می‌شوند.

وزارت آموزش با بخش آموزش عالی در دانشگاهها فعّالیتهای مؤسسه‌های دولتی و خصوصی را هماهنگ و خطوط اصلی سیاست آموزشی را اداره می‌کند.

شورای دانشگاه، رهنمودهای لازم برای ساخت دانشگاهها مراکز و مؤسسه‌ها را تنظیم می‌کند؛ همچنین ممکن است تدابیری در زمینۀ تحصیلات ارشد و دکتری بیندیشد.

تعریف مدارک تحصیلی که باید در کل کشور به رسمیت شناخته شود و استانداردهای لازم برای تأسیس بخشهای دانشگاهی به عهدۀ این نهاد است.

مقررات استقلال دانشگاه برای استقلال مالی عملی و اجرایی است.

اصلاحات دانشگاهی سبب افزایش برنامه‌های تحصیلی موجود شده است، در حال حاضر، مدرک‌های سطح متوسطه (3 سال) و مدارک عالی (5 تا 6 سال برای پزشکی) با دو نوع تحصیل متفاوت جایگزین شده‌اند: این دسته‌ از مدارکِ دوره‌ای، برای 3 سال اجرا می‌شوند و مستقیماً حرفه‌ای هستند و دستۀ دیگر مدرک‌های سه دوره‌ای هستند که در برخی موارد به دریافت دیپلم منتهی می‌شوند و به لحاظ حرفه‌ای معتبرند.

BA (همیشه با رشته‌های متنوع) و دکتری (دو سال و یک تز نهایی).

در برخی رشته‌ها، دانشجو قادر خواهد بود از یک دورۀ کوتاه مدت، پس از گذراندن یک دورۀ انتقالی به یک دورۀ لیسانس با رشته‌ای جدید برود.

علاوه بر دکتری در بسیاری از دانشکده‌ها همانند پزشکی رشته‌های تخصصی هم وجود دارد و در حال حاضر، رشته‌های ارشد بسیاری برای فارغ‌التحصیلان حقوق و اقتصاد وجود دارد.

واحد پایۀ برنامه‌های تحصیلی شامل درسهای مورد نیاز گروه‌بندی شده در دوره‌هاست که دانشجویان باید درسهای اجباری و اختیاری را دنبال کنند.

دوره‌های گذرانده شده ممکن است دوره‌های اصلی باشند (30٪کل در دورۀ اول و 25٪ هم در دورۀ دوم) که همان دوره‌هایی است که شورای دانشگاه آن را اجباری اعلام می‌کند و یا اختیاری بوده و توسط خود دانشجو آزادانه انتخاب می‌شود (حداقل 10٪ از کل).

مدت زمان عادی برای دوره‌های دانشگاهی، 4 سال است به استثنای پزشکی و برخی دیگر از رشته‌ها که در مجموع شش سال است.

تحصیلات دانشگاهی دارای واحدهای درسی با نام ECTS است که معیاری برای درسهاست و معمولاً 60 ESTC هر سال گرفته می‌شود، بنابراین هر دوره متشکل از 240 واحد ECTS است.

گذراندن هر درس و کسب 240 واحد ECTS حق دریافت یک مدرک دانشگاهی مدرک معماری یا مهندسی را به شما می‌دهد.

(Own degrees)، مدارکی هستند که تحصیلات برنامه‌ریزی شده نیستند و به دریافت مدارک غیررسمی می‌انجامند و تنها در دانشگاهی که ارائه شده، به رسمیت شناخته می‌شوند.

این دوره‌ها دارای ساختارهای مشابه با تحصیلات برنامه‌ریزی شده و منظم هستند.

دانشگاهها دسترسی به این دوره‌های ویژۀ را میسر و شهریه‌های دانشگاهی را تنظیم می‌کند.

آنها همچنین می‌توانند مدارک ارشد غیررسمی هم ارائه کنند.

اسپانیا دانشگاههای بین‌المللی شناخته شدۀ بسیاری دارد که معروف‌ترینهای آنها عبارت‌اند از: از دیگر دانشگاههای مهم تاریخی و مشهور اسپانیا، دانشگاه سالامانکا و الکالا را می‌توان نام برد.

    پذیرش تحصیلی در اسپانیا در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود زبان تحصیل در اسپانیا انگلیسی است.

اخذ پذیرش در دانشگاههای اسپانیا نیازی به مدرک زبان ندارد و شما می توانید دوره های زبان اسپانیایی در اسپانیا همراه با تحصیل بگذرانید.

البته توجه داشته باشید که دانش زبان انگلیسی برای پیشبرد موفقیت آمیز درخواست شما چه در مرحله ی پذیرش و چه در مرحله ی ویزا توصیه می شود.

در مقطع کارشناسی ارشد دوره های متفاوتی وجود دارد: دوره یکساله ۶۰ واحد درسی و دوره یکسال و نیم ۹۰ واحد درسی و دوره ۲ ساله ۱۲۰ واحد درسی می باشد طول دوره تحصیل در اسپانیا در مقطع دکترا بین ۳ تا ۵ سال می باشد.

  رشته های کارشناسی ارشد در اسپانیا   مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارسد در اسپانیا 2 سال است.

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در اسپانیا 1200 تا 1500 یورو در هر ترم می باشد.

  کشور اسپانیا یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای سپری کردن دوره ی دکتری در اروپا می باشد.

امکان تحصیل به زبان انگلیسی با هزینه های بسیار کم در رشته های مختلف و همچنین امکان اخذ اقامت دائم سبب شده تا در سال های اخیر، اسپانیا به یکی از برترین مقاصد دنیا برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شود.

  مقطع دکترا در اسپانیا یک دوره 5 ساله می باشد که به دو بخش تقسیم می شود: 2 سال اول برای گذراندن واحدهای اختصاصی و کلاسی و 3 سال دوم برای انجام پایان نامه و دفاع می باشد.

پیش شرط ورود به مقطع دکترا در اسپانیا داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و تسلط به زبان انگلیسی است.

هزینه تحصیل در اسپانیا در مقطع دکترا به صورت میانگین 500 تا 700 یورو در سال می باشد که به نسبت اکثر کشورها هزینه مقرون به صرفه ای محسوب می شود.

همچنین امکان دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا در مقطع دکترا نیز فراهم می باشد اگرچه رقابت برای دریافت بورسیه نسبتاً بالا است ولی متقاضیانی که دارای معدل بالای 16 در مقطع کارشناسی ارشد، نمره بالا در آیلتس، مقالات و کنفرانس های بین المللی، سابقه کار مرتبط و همچنین تاییدیه یک استاد از دانشگاه مربوطه به عنوان استاد راهنما باشند می توانند از بورسیه تحصیلی در اسپانیا برخوردار شوند که شامل شهریه رایگان و حقوق ماهیانه تا 2000 دلار است.

    ​   اغاز ترم در بسیاری از دانشگاه ها از اواسط سپتامبر یا اوایل اکتبر است، پایان ترم در دسامبر یا اوایل ژانویه است که امتحان پایان ترم در این ماه برگزار می شود.

ترم دوم در اوایل فوریه بعد از اتمام امتحان اغاز می گردد.

ازمون دیگری وجود دارد که بعد از اتمام این ترم در ژوئن برگزار می گردد.

​ زبان تحصیل انگلیسی و اسپانیایی است که اخذ پذیرش بدون داشتن مدرک زبان صورت می گیرد ولی داشتن دانش زبانی انگلیسی لازم است.

زبان تحصیل کارشناسی ارشد در اسپانیا یا انگلیسی است یا اسپانیایی و یا ترکیبی از اسپانیایی و انگلیسی.

زبان تحصیل با توجه به رشته تحصیلی متفات است.

دانشجو می تواند 20 ساعت در هفته کار دانشجویی در دانشگاه انجام دهد و از بیمه دانشجویی در دوران تحصیل در اسپانیا بهره مند شود.

  هزینه تحصیل در اسپانیا در مقطع ارشد برای هر واحد هر واحد درسی از ۳۰ تا ۷۰ یورو متفاوت می باشد که در رشته های تحصیلی فنی و مهندسی – علوم پایه و علوم انسانی متفاوت است.

به طور کلی هزینه تحصیل در مقطع ارشد در اسپانیا برای هر ترم به طور میانگین 1200 تا 1500 یورو می باشد.

هزینه تحصیل در اسپانیا در مقطع دکترا سالیانه ۵۰۰ یورو می باشد بنابراین یکی از بهترین کشورها برای گذراندن دوره ی دکتری از نظر هزینه است.

هزینه زندگی دانشجویی از 650 یورو به بالا شروع می شود.

  دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کشور اسپانیا مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا 8 یورو به ازای هر ساعت می باشد.

هر فرد که قصد ادامه تحصیل در کشور اسپانیا را داشته باشد قبل از رفتن به اسپانیا و برای رفتن به سفارت باید نامه ای مبنی بر پشتوانه مالی نشان دهد که مبلغ آن برابر یک سال زندگی در اسپانیا است دانشجو می تواند۲۰ ساعت در هفته با حقوق ساعتی بین 8 تا 10 یورو کار دانشجویی انجام دهد و برای دانشجویان مقطع دکترا امکان کار در محیط دانشگاه وجود دارد.

انجام کار در اسپانیا نیاز به تسلط به زبان اسپانیایی دارد.

اگر کسی در اسپانیا 4 یا 5 سال کار کند و مالیات پرداخت نماید میتواند تقاضای اقامت دائم اسپانیا دهد.

  لیست دانشگاه های موردتایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اسپانیا بر اساس ضوابط موجود، دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل به چهار گروه الف (ممتاز)، ب (خوب)، ج (متوسط) و د (ضعیف) تقسیم می‌شوند.

لیست دانشگاههای اسپانیا که مورد تایید وزارت علوم ایران هستند:   الف) دانشگاه‌های‌ گروه‌ یک (ممتاز).

Universidad Complutense de Madrid Universitat de Barcelona Universidad Del Pais Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea Universidad Autonoma de Barcelona Universitat de Valencia Universidad Politecnica de Madrid Universitat Politecnica de Catalunya Barcelona Tech Universidad de Granada Universidad de Sevilla Universidad Politecnica de Valencia Universidad de Salamanca Universidad de Zaragoza Universidad de Navarra Universitat Pompeu Fabra Universitat d'Alacant/Universidad de Alicante Universitat Jaume I Universidad Autonoma de Madrid Universidad de Cantabria Universidad de Santiago de Compostela Universidad de Murcia Universidad Carlos III de Madrid Universidad de Vigo ب) دانشگاه‌ها و مراكز آموزش‌ عالی، گروه دو (خوب) Universidad de Castilla la Mancha Universidad de Malaga Universidad de Oviedo Universidad de Extremadura Universidad de Valladolid Universidad de Alcala Universidad de Cadiz Universitat Oberta de Catalunya Universidad de la Laguna Universidad de Huelva Universidad Rey Juan Carlos Universitat Rovira I Virigili Universidad de Leon Universidad de la Rioja Universidad de Almeria Universidad de Jaen Universidad Politecnica de Cartagena ج) دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، گروه سه (متوسط) Universidad de Deusto Deustuko Unibersitatea Universidad Pontificia Comillas Universitat de Lieida Instituto de Empresa Business School IESE Business School Universidad de Navarra Universitat Ramon Llull Universidad de Burgos ESADE Business School Barcelona Universitat de Vic/ Universitat Central de Catalunya Universidad de Mondragon unibersitattea Universidad Catolica San Antonio de Murcia Universidad Internacional de la Rioja Universidad Catolica de Valencia San Vicente Martir Universidad Nebrija Universidad Miguel Hernandez Universidad Pablo de Olavide Universidad de Coruna Universidad de Cordoba Universidad publica de Navarra Universidad Fundacion San Pablo CEU Universitat de Girona Universidad de las Palmas de Gran Canaria Universitat de les IIIes Balears   مطابق قانون عمومی تحصیلات عمومی مصوب سال۱۹۷۰، مراحل تحصیلی در اسپانیا به شرح زیرتنظیم شده است: ۱) مقطع پیش دبستانی که خود از دوره مهدکودک ویژه کودکان رده های سنی سه تا پنج سال و دوره آمادگی ویژه کودکان رده های سنی چهار تا پنج سال متشکل می شود.

۲) آموزش پایه که برای کودکان رده های سنی شش تا سیزده سال برنامه ریزی شده و به دو بخش ویژه دانش آموزان رده های سنی شش تا ده سال و بخش ویژه دانش آموزان رده های سنی یازده تا سیزده سال مشتمل می شود.

تحصیلات پایه در مدارس دولتی و خصوصی رایگان و اجباری است.

.

۳) مقطع آموزش متوسطه که مدت زمان سه سال به طول انجامیده و به دانش آموزان رده های سنی شانزده تا چهارده سال ارائه می شود.

پس ازگذراندن این دوره، دانش آموزان ملزم به گذراندن دورة یکساله پیش دانشگاهی هستند که درصورت توفیق در آن ازمجوز حضوردر دانشگاه ها برخوردار می شوند.

۴) آموزش عالی که خود بر سه مرحله اساسی مشتمل می شود.

در مرحلة نخست دانشجویان در سه سال به درجة «دیپلماتورا» (کاردانی) نایل می آیند.

در مرحلة دوم طی دوره آموزش تخصصی دو ساله به اخذ مدرک کارشناسی نائل می آیند و غالبا به عنوان مهندس و یا معلم به فعالیت می پردازند.

در مرحله سوم دانشجویان ملزم به دفاع از تز (رساله) تخصصی خود برای احراز درجة دکترا هستند.

کودکان اسپانیایی از سه سالگی وارد مهد کودک (La Education infantil) شده و به مدت سه سال تا سن شش سالگی مطالب اولیه را فرا می گیرند.

آخرین سال مقطع پیش دبستانی اجباری است.

آموزش ابتدائی (La Education Obligatoria) از سن شش سالگی آغاز می شوند و تا سن یازده سالگی به مدت پنج سال ادامه می یابد.

در این مدت دانش آموزان ضمن آشنایی با محیط اطراف، خواندن و نوشتن و دروس ابتدائی را فرا می گیرند.

سپس دوره آموزش متوسطه (La Education Segundaria) ارائه می شود.

این دوره بر دو مرحله مشتمل می شود طی دوره اول به مدت سه سال دانش آموزان موفق به کسب درجه فارغ التحصیل دوره مدرسه و طی مرحله دوم به مدت سه سال دانش آموزان به احراز درجه تحصیلی موسوم به (Bachiller) نائل می آیند.

در صورت تمایل دانش آموزان به ورود به دانشگاه دوره آموزش یک ساله پیش دانشگاهی (Curso de orientacion Universitaria) و یا ورود به دوره های آموزش حرفه ای ) La Formacion Profesinal) نیز پشت سر گذارده می شود.

درباره اسپانیا دانشگاه بارسلونا تعداد زیادی از دانشگاههای آمریکا TOEFL را به IELTS ترجیح می دهند و اکثریت قریب به اتفاق دانشگاههای سطح بالای آمریکا نمره IELTS را قبول نمی کنند.

قطعا براي بورس گرفتن فرد بايست در رشته تحصيلي خود و نمرا ت پاس شده بسيار قوي وعلمي باشد ومعمولا بورس در مقاطع فوق ليسانس و دكترا بيشتر مي باشد ویزای (EB1-A) یکی از دسته های گروه الویت اول مهاجرتی از طریقه اشتغال می باشد که برای خارجیانی مفید می باشد که توانسته اند به مقام بسیار بالایی در زمینه تخصصی خود رسیده باشند.

خیلی ها نمی دانند اروپا بروند یا امریکا و یا حتی آسیا.

همه چیز، به هدف اول شما بر می‌شود.

به رشته و دانشگاه مد نظر شما بر می گردد و این که در هر قاره، با چه مسائلی رو به رو هستید.

شاید برای شما خنده دار به نظر برسد که برخی که آمریکا را برای تحصیل انتخاب نمی کنند، این آزمون برای کسانی می باشد که متقاضی تحصیل در رشته پزشکی در کشور امریکا و کانادا می باشد بطوریکه این افراد بایستی ابتدا آزمون MCAT را با موفقیت پشت سر گذارند.

- سفارت اتریش در تهران -اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج از کشور -وزارت امورخارجه -سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی -سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا -سامانه تایید مدارک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری    

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map