طراحی سایت دنده گوساله

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت دنده گوساله از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طرز تهیه کباب دنده گاو با دستور گوردون رمزی را به عنوان یک  غذای لذیذ و ساده به شما آموزش میدهیم امیدواریم لذت ببرید.

  آماده سازی 30 دقیقه و پخت کباب 4 الی 5 ساعت به طول می انجامد.

و در نهایت برای 4 نفر سرو میشود.

طرز تهیه لته طرز تهیه فرنچ پرس خانگی طرز تهیه موهیتو انار در ایرابرود طرز تهیه چای پوست لیمو ترش طرز تهیه اسموتی میوه روغن زیتون برش نازک الی متوسط برای کباب well done (و برش کلفت برای نیم پز) از دنده ی گاو یک سیر بزرگ نصف شده از وسط 1 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی 750 میلی لیتر آبغوره یک لیتر استاک گاو (beef stock) : برای تهیه استخوان گاو را در ترکیبی از رب گوجه فرنگی ، رزماری ، پوست لیمو ترش ، آبغوره در فر قرار دهید و آنقدر حرارت دهید (با بخار شدن ترکیب رب گوجه ، آب و سبزیجات معطر باید همواره این مایع را اضافه کرده و دوباره در فر قرار دهید)تا مایع قهوه ای رنگ ایجاد شود ، به این مایع استاک میگویند.

150 گرم بیکن قلوه ی گوساله 250 گرم قارچ تکه تکه شده نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم یک کاسه ی کوچک از جعفری تازه ی خرد شده یک ماهیتابه با عمق زیاد فویل به اندازهی ماهیتابه فر را با دمای 170 درجه حرارت دهید.

یک ماهیتابه ی با عمق مناسب را روی اجاق حرارت دهید ، به آن روغن زیتون اضافه کرده و دنده را روی آن به خوبی سرخ کنید ، تا زمانی که تمام اطراف آن قهوه ای رنگ شود.

سیر از وسط نصف شده را از طرف نصف شده ی آن روی ماهیتابه ی دنده ها قرار دهید.

رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و آن را تا 2 دقیقه حرارت دهید.

آبغوره را اضافه کنید.

مواد را کمی هم زنید تا مخلوط شوند.

بگذارید 10 دقیقه حرارت بگیرد ، تا زمانی که مایع ماهیتابه به نصف برسد ، سپس استاک گاو را اضافه کنید تا جاییه که تمام دنده ها را بپوشاند.

(بیشتر نریزید تا طعم دنده ها تغییر نکند) .

حال بگذارید دوباره مخلوط گرما بگیرد تا زمانی که به جوش برسد.

ماهیتابه را با فویل بپوشانید.

و درون فر که قبلا آن را حرارت داده اید قرار دهید ، تا سه الی 4 ساعت بپزد ، هر از گاهی گوشت را بررسی کنید که آیا به خوبی پخته است یا خیر (گوشت باید به حدی پخته شده باشد که از استخوان جدا شود) قبل از حدود ده دقیقه از خارج کردن دنده ی گاو از فر ، بیکن گوساله را حدود 2 الی 3 دقیقه تا زمانی که ترد و شکننده شود سرخ کنید.

سپس قارج را اضافه کنید و 4 دقیقه بگذارید حرارت ببیند ، سپس چربی های اضافه ی این مخلوط را کاملا خالی کنید.

کباب را از فر خارج کنید و در یک ظرف قرار دهید ، نصفه ی سیر را الک کنید و به همراه مایع باقیمانده ی کباب با بیکن و قارچ نمک و فلفل ترکیب کنید و روی دنده ها بریزید.

غذای شما آماده است.

هر یک تکه کباب دنده ی گاو : 320 کالری 14 گرم کربوهیدرات 19 گرم چربی 530 گرم سدیم 20 گرم پروتئین 20 میلی گرم کلسترول این دستور را میتوانید به صورت کامل در اینجا بخوانید.

نوش جانتان به اشتراک بگذارید دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای مکالمه در واتساپ بر آیکون زیر کلیک کنید.

در اینستاگرام مارا دنبال کنید.

برای مکالمه در تلگرام بر آیکون زیر کلیک کنید.

دسته بندی ها Copyright © 2020 · All Rights Reserved designed & developed by · irabrod.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map