طراحی سایت سایر بذر درختچه ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت سایر بذر درختچه ها از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

عضویت در خبرنامه با عضویت در خبرنامه از آخرین مقالات اطلس ساختار داده باخبر شوید سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گل و گیاه مناسب کسانی است که علاقه‌مند دنبال کردن ایده‌های درآمدزا و جدید هستند.

  آیا فکر می‌کنید برای این کار و داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق، باید سرمایه زیادی صرف کنید؟ یا آنکه دارای تجربه و مهارت بالایی باشید؟ و یا اینکه تسلط بالایی به فعالیت در امور مجازی داشته باشید؟ واقعیت این است که شما علاوه بر داشتن اطلاعات اولیه کاری، باید ایده‌های خلاقانه نیز داشته باشید و به کار خود ایمان داشته باشید.

  همراه با اطلس ساختار داده به بررسی عوامل لازم برای موفقیت بیشتر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی گل و گیاه می‌پردازیم.

    در ابتدای کار شما باید مخاطبان خود را شناسایی کنید و بدانید که در کدام حوزه مشغول به کار خواهید شد.

شاید در آینده بتوانید خدمات خود را گسترش دهید ولی تغییر نوع مخاطبین کاری است که به هویت برند شما لطمه جدی وارد می‌کند.

  یک دسته بندی کلی از انواع مخاطبان شما می‌تواند به شکل زیر باشد: - باغبانان و کشاورزان و کسانیکه تمایل به کاشتن و پرورش گل و گیاه دارند : فروش انواع بذر گل، بذر میوه، نهال کاشته شده درختان میوه و .

.

.

می‌تواند از جمله  محصولاتی باشد که به این قشر مخاطب اختصاص می‌یابد.

- مصرف کنندگان شخصی: فروش انواع گیاهان آپارتمانی، گیاهان مربوط به حیاط، گل های زینتی و .

.

.

نیز در این دسته قرار دارند.

    برای داشتن یک نقش راه تخصصی‌تر، بعد از انتخاب مخاطبان می‌توانید در مدل محصولات نیز دسته بندی ایجاد کنید.

- محصولات داخل آپارتمان: انواع گیاهانی که شرایط نور وفضای آپارتمان برای رشد و نگهداری آن مناسب است.

- محصولات بیرون آپارتمان:  انواع درخت های میوه و درختچه هایی که برای رشد و نگهداری بهتر نیازمند فضایی با محیط باز هستند و بیشتر مناسب باغچه‌ها و حیاط هستند.

- گل‌های تزئینی : انواع گل‌های تزئینی به صورت دسته‌ای و تکی با آرایش‌های مختلف که می‌تواند حتی به منظور مراسم‌های خاصی مانند عزاداری و یا عروسی نیز تهیه شوند.

  بعد از پیدا کردن مخاطبان، باید به برررسی و تحلیل آن‌ها بپردازید.

دغدغه های آنان را شناسایی کنید و سعی کنید تا راه‌حل هایی مناسب با نیازهای آنان ارائه دهید.

در این صورت ایده‌های خلاق به شما نیز کمک می‌کنند تا مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

برخی از ایده های پیشنهادی اطلس ساختار داده به شرح زیر است:   برای ایجاد تمایز میان فروشگاه اینترنتی گل و گیاه شما با سایر رقبا، باید خدمت متمایزی ارائه دهید.

برای مثال فرص می‌کنیم مخاطبان شما افرادی باشند که به دنبال تهیه گل و گیاه برای منزل و یا محل کار هستند.

در بیشتر موارد آنها برای خرید گیاه مناسب تردید دارند.

اینکه کدام گیاه به وضعیت نور موجود در آپارتمان و یا منزل آنان تطابق بیشتری دارد و یا اینکه کدام گیاه با دکوراسیون داخل منزل و یا محل کار آنان هماهنگی بیشتری دارد.

هم چنین دانش نحوه نگهداری و شرایط تغذیه گیاهان خریداری شده نیز از جمله مواردی است که کاربران شما واقعا به آن نیاز دارند.

شما می‌توانید با راه‌اندازی مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب گل و گیاه، به کاربران خود در خرید گیاه مناسب و همین‌طور شرایط حفظ و نگهداری آن‌ها مشورت دهید.

  یکی از مهم‌ترین عوامل برای افرایش فروش یک فروشگاه اینترنتی، وفادار سازی مشتریان قدیمی فروشگاه است.

یک ایده خوب برای فروشگاه اینترنتی گل و گیاه، می‌تواند پیگیری وضعیت سلامتی گیاهان خریداری شده باشد.

شاید گیاهانی که مشتریان شما مدتی قبل خریده اند زرد شده باشد و یا گلی نداده باشد.

شما می‌توانید وضعیت گل هایتان را پیگیری کنید.

و برای رفع مشکل احتمالی، به آن‌ها راهکار ارائه بدهید.

به طور حتم مشتریانی که بدانند شما چه قدر به سلامت گیاهان آنها اهمیت می‌دهید، شما را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنند و احتمال خیلی زیاد خریدهای بعدی خود را نیز از فروشگاه اینترنتی گل و گیاه شما انجام خواهند داد.

  یکی دیگر از ایده های بسیار جالب و موفق برای فروش و موفقیت بیشتر فروشگاه اینترنتی گل و گیاه، تهیه و توزیع گیاهان و گلدان هایی مناسب هدیه دادن است.

افراد بسیاری هستند که گیاهان را برای هدیه دادن به دوستان خود انتخاب می‌کنند.

هدیه‌ای زنده که نگاه کردن به آن همیشه حس سرزندگی و شادابی می‌دهد.

آماده کردن پکیج های مختلف هدیه می‌تواند یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای گسترش تنوع محصولات شما باشد.

  یکی از دغدغه های همیشگی کسانی که برای محل زندگی و یا کار خود گل یا گیاه تهیه می‌کنند ، نحوه ارسال و حمل‌ونقل آن‌ها است.

به دلیل شرایط حساس و شکنندگی گل و گیاهان، بسیار مهم است که کاربران شما بدانند این کار با احتیاط فراوان انجام می‌شود و گیاهی که دریافت میکنند در طول مسیر آسیبی ندیده است.

مهیا کردن شرایط ارسال مناسب و اطمینان از ایمن بودن آن برای مخاطبان بسیار ارزشمند خواهد بود.

بسیاری از کاربران شما تنها به دنبال خرید یک گیاه از فروشگاه شما نیستند.

با توجه به محصولات انتخابی،  می‌توانید محصولات جانبی متفاوتی را به فروش برسانید.

فروش انواع گلدان‌های متنوع و رنگی در جنس‌ها و ابعاد مختلف، انواع وسایل مورد نیاز کشاورزی و .

.

.

می‌تواند در فروشگاه شما به فروش برسد.

    موفقیت در یک فروشگاه اینترنتی، به نحوه طراحی سایت فروشگاهی شما نیز وابسته است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تخصصی از مراحل طراحی سایت در شرکت اطلس ساختار داده و هم چنین دریافت مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید.

  مقالات مرتبط MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی طراحی سایت,گیاهان آپارتمانی,گل وگیاه,ایده های طراحی سایت, tag MVC چیست؟ (قسمت دوم) MVC چیست؟ (قسمت اول) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت سوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت دوم) 21 قدم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت حرفه ای (قسمت اول) اهمیت داشتن وب سایت هزینه طراحی سایت پزشکی چه قدر است؟ بررسی نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی عضویت در خبرنامه تماس با ما 021-0912-8238263 | 021-0912-8238263 | سیماگرatttlas.

com| شهرک غرب، بهاران دوم، پلاک 51، واحد 1

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map