طراحی سایت سایر بذر غلات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت سایر بذر غلات شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کرج - سیماگر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با اشاره به پتانسیل های کشاورزی در این شهرستان؛ گفت: ۸۰ درصد بذر گندم و جوی مورد نیاز در استان در نظرآباد تولید می شود.

داود بدرزاده روز سه‌شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از نخستین سایت تولید بذر گیاهان دارویی کشور در شهرستان نظرآباد استان البرز؛ افزود: استان البرز به دلیل شرایط خاص جغرافیایی؛ اقلیمی و قرار گرفتن در کنار پایتخت و وجود مراکز متعدد تحقیقاتی کشور در آن به عنوان قطب علم و فناوری کشاورزی در کشور مطرح می باشد.

وی اظهار داشت: نظرآباد نیز در استان شرایط ویژه‌ای دارد که بهره‌وری و بهره‌برداری مناسب از آب و خاک کشاورزی؛ تغییر الگوی کشت و .

.

.

موجب بالارفتن بهره وری در واحد سطح شده است.

بدرزاده گفت: کمبود آب در این شهرستان باعث شده تا اقدامات ویژه ای را برای افزایش تولید داشته باشیم که از جمله آن ها می‌توان به تولید بذور اصلاح شده و تکثیر اندام های گیاهی و کشت بافت اشاره کرد.

وی افزود: متاسفانه موضوع بذر یکی از معضلات کشاورزی کشور علیرغم وجود مشکلات سیاسی و اقتصادی موجود است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد بذر گندم و جو استان البرز در نظرآباد تولید می‌شود؛ اظهارداشت: بذر گندم و جو پایه تولید غلات به شمار می‌رود.

وی گفت: ارقام مادری در شهرستان نظرآباد تولید می شود که علاوه بر تامین نیاز استان به دیگر استان ها نیز صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه دو مرکز کشت بافت برای تولید درختان باغی در این شهرستان فعال است؛ افزود: نخستین سایت الگویی تکثیر گیاهان دارویی نیز توسط شرکت بستان ایران آغاز به کار می‌کند.

وی بیان داشت: بیشتر گیاهان دارویی همچون زیره، گل محمدی، اسطوخدوس و لاواندا نیاز آبی پایینی دارند که با توچه به وضعیت آبی این شهرستان، پتانسیل لازم برای تولید این گیاهان وجود دارد.

وی گفت: شهرستان نظرآباد به دلیل شرایط اقلیمی و بیابانی که در بعضی از نقاط خود دارد، کشت این گیاهان همچون خارشتر برای استقرار خاک و جلوگیری از بیابانزایی تاثیرگذار است و این شرکت کار تولید بذر گیاهان دارویی را با تولید بذر خارشتر شروع کرده است.

بدرزاده افزود: این شرکت در سال زراعی ۹۹-۹۸ اقدام به کشت زیره سبز در حدود ۶۰ هکتار از اراضی خود کرده که تولید این گیاه دارویی بدون نیاز به آبیاری انجام شده است.

وی اظهار داشت:‌ یکی از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی تولید بذر مناسب و با خلوص بالا و تحت نظارت و مدیریت است و شرکت عمران و آبادی بستان هم اکنون در این فعالیت وارد شده و در آینده ای نزدیک اقدام به تولید اندام های گیاهی به صورت کشت بافت نیز خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه کشت مستقیم توسط بذر موجب تلفات بالای بذر می شود علاوه بر اینکه به آب زیادی نیز برای رشد و سبزشدن احتیاج دارد، گفت: اگربذر گیاهان دارویی را تولید و از آن نشاء بزنیم و نشاء را در اراضی مستقر کنیم علاوه بر اینکه به آب کمتری برای رشد نیاز دارد به بذر کمتری در زمین نیز نیازدارد.

شرکت عمران و آبادی بستان ایران مستقر در شهرستان نظرآباد، علاوه بر اینکه یک هزار هکتار اراضی کشاورزی زیر پوشش دارد، در زمینه گاوداری، پرورش دام سبک، تولید قارچ خوراکی و پرورش ماهی نیز فعالیت می کند.

در این شرکت ۱۲۰ نفر مشغول فعالیت هستند.

ر جیرفت - سیماگر - نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان با بیان اینکه… اندیمشک- سیماگر- پنج نیروگاه خورشیدی و چهار پروژه خط توزیع برق در استان… مشهد- سیماگر- همزمان با هفته سی‌ام پویش "# هرهفته_الف_ب_ایران"، نخستین… قم- سیماگر - آیت الله حسین نوری همدانی ازمراجع تقلید گفت:دولت دست واسطه‌ها… شیراز-سیماگر- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به هجوم… تبریز - سیماگر - رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور، تپه تاریخی… سنندج - سیماگر - این روزها زندگی انسان با چالش‌های جدیدی روبرو شده… اراک - سیماگر - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن… اراک - سیماگر - مدیرعامل شرکت واگن‌پارس اراک گفت: ۵۰ دستگاه واگن باری… زاهدان- سیماگر- کلنگ ساخت خط دو مداره ۲۳۰ کیلوولت زاهدان-میرجاوه برق… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map