طراحی سایت سوخت موشک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سوخت موشک کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

موشک ها امروز بخش جدایی ناپذیر از قدرت آفندی و پدافندی ارتش‌ها بوده و معمولا بخشی از ظرفیت های فناوری و عملیاتی یک ارتش مدرن در دنیای امروز، به قدرت موشکی و توانایی برد و قدرت هدف گیری آن ها در برابر سامانه های جنگال ارتباط دارد.

ایران در منطقه خاورمیانه، قدرت موشکی است و از سال ۱۳۶۴ که شروع ساخت تونل های موشکی در نقاط مختلف کشور بود تا به امروز، ایران به فناوری طراحی و ساخت انواع موشک های کوتاه برد، میان برد و بالستیک رادار گریز با توانایی نقطه زنی با انواع سوخت مایع و جامد دست پیدا کرده است.

فرماندهان سپاه و ارتش در مانورهای دهه نود هجری شمسی بارها گفته اند که توانایی موشکی ایران، بیش از آن چیزی است که مردم و رسانه ها می‌دانند و روز موعود، عملیاتی خواهد شد.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش، در سال ۱۳۹۳، کتاب ۳۲۵ صفحه ای مصوری را منتشر کرد که ترجمه کتاب «ایجاد حس دفاع موشک بالستیک: ارزیابی مفاهیم و سیستم ها برای دفاع موشکی مرحله پرتاب در مقایسه با دیگر گزینه ها در آمریکا» بود که توسط محمود حجامی و نور الدین گنج خانلو ترجمه شده بود.

این کتاب با نام اصلی ‏:   Making sense of ballistic missile defense : an assessment of concepts for USAدر آمریکا منتشر شده بود.

در این کتاب، سیستم هشدار دهنده سریع موشک های بالستیک بررسی شده و زیر نظر شورای ملی تحقیقات آمریکا چاپ شد که اکنون ترجمه این کتاب جذاب برای علاقمندان به علم هوا و فضا و طراحی موشک در دسترس است.

در گزارش امروز روزیاتو، برای علاقمندان به مطالعه کتاب هایی درباره اصول و مبانی طراحی و ساخت موشک های کوتاه برد و دوربرد و هم چنین فناوری های مختلفی که در ساخت سامانه های پرتاب و متریالی که در طراحی موشک به کار می رود، ده ها کتاب را لیست کردیم که منبع خوبی برای علاقمندان به دنیای جذاب هوا و فضا محسوب می شود.

حتما ببینید: با قایق های پرنده ایران آشنا شویم کتاب شناسی موشکی از راکت‌ها تا پیشران‌ها تصویر لحظه شلیک موشک مرصاد ۱۶ حتما ببینید: کارخانه زیرزمینی تولید موشک های سپاه ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ولی جدا از تیپ شخصیتی حاج قاسم که باعث شد این جمعیت میلیونی برای تشییع پیکرش بیاد ولی دقت کردید تا دیروز و قبل از شهادت مسئولین چقدر کمک مالی و ارتباط ایران رو با گرو های حزب الله و حشد شعبی و حماس و حوثی و …….

رو انکار میکردن ولی بعد از شهادت آشکارا از کمک ایران به این گرو ها خبر میدن؟ جدیدا هم ۲۰۰ میلیون یورو که بیش از ۳ هزار میلیارد تومن برای سپاه قدس و این گرو ها از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده.

متاسفانه یکی از مشکلات اصلی مردن اسران در طول تاریخ احساسی عمل کردنشون بوده که همیشه هم به ضررشون تموم شده.

البته الان من و یا بعضی ها تا یه چیز خلاف نظر دیگران میگیم یه عده با نهایت کینه و عصبانیت میان به ما انگ منافق و وطن فروش و ….

میزنن.

همینا تا دیروز شعار نه غزه نه لبنان میدادن ولی امروز حرف از انتقام میزنن بدون اینکه هزینه ها و تبعات اون رو بپذیرن و یا حتی بهش فکر کنن.

نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی.

فقط و فقط تاریخ میتونه بدون تعصب، درستی و حقانیت نظرات هر گروه و طیف رو مشخص کنه.

گروه ها _ مردن اسران : مردم ایران عزیزم این هزینه ی ما هزینه ی حظور لجستیکی ما در منطقه و در مرز با اسرائیل هستش و اصلا جای تاسف ندارد.

اینکه ما با این هزینه ی کم داریم در منطقه نفوذ میکنیم جای افتخار دارد.

۱۳۹۸.

تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map