طراحی سایت سیم خاردار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سیم خاردار در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وقتی صحبت از حفاظت از اموال می­شود، سیم خاردار می­تواند به عنوان گزینه مناسبی مورد استفاده قرار بگیرد.

نصب حصار امنیتی مانند سیم خاردار با جلوگیری از ورود حیوانات و مزاحمان ناخواسته امکان محافظت از ملک شما را فراهم می­کند.

این محصول یکی از ارکان مهم حصارکشی­های امنیتی است که در قسمت فوقانی و مرکزی فنس یا توری حصاری اجرا می­شود.

این مفتول می­تواند از جنس­های مختلفی مانند فلز، استیل، روی و … باشد؛ با این حال بهترین نوع انها از جنس مفتول­های گالوانیزه هستند که موجب افزایش چشمگیر مقاومت و استحکام این محصول می­شوند.

این محصول خطی از دو رشته مفتول به عنوان محور و دو رشته خار که به دور محور پیچ می­خورند تشکیل می­شود و جنس آن گالوانیزه گرم می‌­باشد و از نظر اقتصادی از مقرون به صرفه­‌ترین گزینه­ های حصارکشی است.

نحوه بسته بندی آن به صورت کلاف بوده و براساس نیاز مشتری بسته بندی می­شود.

از سیم خاردار خطی در مکان­هایی نظیر کارخانجات، مراکز نظامی، فرودگاه ها، مخابرات و … استفاده می‌­شود.

سیم خاردار حلقوی معمولی از یک رشته اصلی فولادی سخت فنر شده که روی آن خارهایی قرار گرفته، تشکیل شده است.

قدرت کششی این محصولات ۱۴۰ کیلوگرم بر میلیمتر مربع است که مقاومت بسیار بالایی است.

قطر آن ها معمولی ۶۰ سانتیمتر و ۹۰ سانتیمتر بوده که رول قطر ۶۰ سانتیمتر آن حدودا در طول ۱۰ متر، و رول قطر ۹۰ سانتی­متر آن حدودا تا ۱۵ متر طول باز می­شود.

این محصول به دو شاخه سیم خاردار حلقوی با خار سیمی و  تبری تقسیم می­شوند.

این محصول معمولی از یک رشته مفتول گالوانیزه به قطر ۳ میلیمتر به عنوان محور و دو رشته خار مفتولی گالوانیزه به قطر ۲٫۵ میلی­متر که به دو طرف تابیده شده تشکیل شده است.

این نوع سیم با مفتول خشک که فنر نامیده می شود، از مفتول گالوانیزه گرم تشکیل می شود.

از سیم خاردار حلقوی عمدتا برای مراکز نظامی و پادگان ها استفاده می شود .

در مدل تبری یک رشته مفتول گالوانیزه به عنوان پایه و محور که به فاصله ­های معین تیغ­های گالوانیزه­ای به شکل تبر بر آن پرس شده است.

مدل حلقوی نسبت به مدل خطی از قدرت و کارایی بالاتری برخوردار بوده و قیمت آن‌­ها نسبت به مدل خطی گرانتر می‌­باشد.

محصول تبری یکی از پرکاربرد­ترین سیم­ ها برای حصار کشی­ های امنیتی می­باشد که از مفتول گالوانیزه گرم تولید می گردد محور سیم خاردار تبری از مفتول کربن بالا می­باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت­، عوامل طبیعی و فشارهای فیزیکی می­باشد.

فرزانگان زیادی در تاسیس، گسترش و رونق بخشی صنایع کشور نقش داشته اند و به عنوان پیشکسوت در این راه سختی ها را تحمل کرده اند، زنده یاد اقای حاج رضا توکلی حسین آباد نیز در زمره این پیشکسوتان هستند دسترسی سریع دسترسی سریع تماس با ما © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به شرکت میخ سازی یزد می باشد.

طراحی سایت توسط : گروه تاچ

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map