طراحی سایت طلق و شیرازه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت طلق و شیرازه داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش حوزه فناوری گروه فضای مجازی فروشگاه اینترنتی برایتو : طلق و شیرازه را می توان یکی از قدیمی ترین ابزار بایگانی نام برد ولی هنوز هم طلق و شیرازه در بین دانش‌آموزان و دانشجویان جزو وسایل پرکاربرد به حساب می‌آید.

از طلق و شیرازه برای طبقه‌بندی جزوات استفاده می شود همچنین برای نگهداری و بایگانی مدارک بدون نیاز به پانچ گزینه خوبی به حساب می آید.

طلق و شیرازه در رنگ بندی های متنوع و زیبا در بازار موجود می باشند.

شما می توانید از رنگ بندی طلق و شیرازه جهت تفکیک جزوات استفاده کنید.

شباهت طلق و شیرازه از نظر کاربردی مانند کلاسور می باشد با این تفاوت که در کلاسور برگه ها نیاز به پانچ شدن دارند ولی در طلق و شیرازه نیازی به این کار نیست.

کلاسور تعداد برگه های بیشتری را در خود جای می دهد.

ولی برای نگه داشتن برگه ها در طلق و شیرازه محدودیت وجود دارد.

طلق و شیرازه ۲ قسمت هستند که مکمل همدیگر می باشند.

طلق ها از جنس پلاستیکی و انعطاف پذیر هستند ، نازک و شفاف بوده و محافظ خوبی برای برگه ها و کاغذها می باشد.

طلق کاربردهای دیگری نیز دارد مانند پرس کارت شناسایی و کارت های مهم مثل گواهینامه رانندگی که برای محافظت از آنها در برابر پوسیدگی و پاره شدن استفاده میشود از کاربرد دیگر طلق می توان جهت فنر زنی کتاب ها نام برد که طلق به عنوان جلد محافظ کتاب استفاده می شود و به خاطر داشتن حالت پلاستیکی ، لیز بودن و انعطاف پذیر از کثیف شدن برگه ها و کاغذ های زیر خود جلوگیری می کند و پوشش مناسبی می باشد.

طلق ها در سایزهای A4 و A3 در بازار موجود می باشد.

از این طلق برای جزوات آموزشی برگه‌های سایز A4 استفاده می شود و مناسب برای دانشگاه ها ، ادارات ، سازمان ها و … می باشد.

ابعاد این طلق ها 29 × 21 سانتی متر بوده و در رنگ بندی متنوع در بازار موجود هستند.

طلق ها با ضخامت طلق ۱۳۰ میکرون و طلق ۱۴۰ میکرون قابل عرضه هستند.

این طلق برای برگه هایی با سایز A3 مانند برگه های طراحی ، الگوهای خیاطی ، نقشه کشی و … استفاده می شود.

این طلق ها از نوع نیمه شفاف بوده که برگه های داخل آن را می توان دید.

جنس این طلق ها مقاوم بوده و از دوام بالایی برخوردار هستند و به خاطر کیفیت بالا می‌توان تا چندین سال از آنها استفاده کرد و محافظ خوبی برای برگه های شما می باشد ابعاد این طلق ها 29 × 42 سانتی متر بوده و در رنگ بندی متنوع در بازار موجود هستند.

شیرازه یک گیره طویل و باریک از جنس پلاستیک می‌باشد که بسیار محکم بوده و کار آن نگهداری از برگه ها و کاغذهای داخل طلق است.

برخی از افراد برای جمع آوری برگ ها فقط از شیرازه استفاده می کنند و نیازی برای استفاده از طلق نمی بینند.

شیرازه ها با توجه به میزان کاغذی که در خود جای می دهند تقسیم بندی می گردنند.

شیرازه سایز ۴ برای نگهداری تعداد ۲۰ برگ کاغذ ۸۰ گرم به همراه دو برگ طلق مناسب می باشد.

شیرازه سایز ۸ برای نگهداری تعداد ۴۰ برگ کاغذ ۸۰ گرم به همراه دو برگ طلق مناسب می باشد.

شیرازه سایز ۱۰ برای نگهداری تعداد ۵۰ برگ کاغذ ۸۰ گرم به همراه دو برگ طلق مناسب می باشد.

شیرازه سایز ۱۲ برای نگهداری تعداد ۶۰ برگ کاغذ ۸۰ گرم به همراه دو برگ طلق مناسب می باشد.

برایتو پخش لوازم التحریر و ملزومات اداری با داشتن کادری مجرب سعی در استفاده و ارائه فناوری های نو در فعالیت های خود دارد تا بتواند همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهان خدماتی نوین را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد .

یکی از این خدمات که همواره بر پایه ی دانش روز و تکنولوژی های جهانیست ، می توان استفاده از بستر اینترنت و ایجاد وب سایت WWW.

سیماگر.

COM باشد.

نویسنده : الف .

ی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش عمده و جزیی لوازم التحریر و ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد.

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم.

گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map