طراحی سایت طناب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت طناب کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فروش عمده طناب ورزشی، طناب کنفی، طناب کوهنوردی، بتل روپ و نخ های کشاورزی و بسته بندی فروش عمده طناب ورزشی، طناب بتل روپ ، طناب کشی ، طناب کشتی ، طناب پاراکورد ، طناب بازی ، طناب بدنسازی یکی از فعالیت های شرکت تولیدی طناب ایران، ساخت و نگهداری انواع دستگاه طناب و دستگاه نخ به صورت نو و استوک میباشد.

تولید طناب با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر میباشد گاهی اوقات به روش تابندگی طناب ها تولید میشوند و گاهی اوقات هم به روش بافندگی که هر کدام دارای ویژگی مختص به خود میباشند.

طناب کنفی و طناب ابریشمی با دو تکنیک بالا تولید میشوند و طناب پلاستیکی، طناب پنبه‌ای، طناب پارچه ای و بیشتر آنها فقط با تکنیک تابندگی تولید شده‌اند البته این تفاوت در تولید نسبت به نیاز مشتری بوده و قابل تغییر است.

مقدار تولید طناب با توجه به دستگاه طناب تغییر می‌کند و هر کدام از این ماشین آلات برای تولید محصول مشخص ساخته می‌شود مثلاً برای تولید سایز ۲ تا ۴ میلیمتر طناب کنفی از یک دستگاه، برای تولید سایز ۵ تا ۸ میلیمتر طناب ابریشمی از یک دستگاه و برای تولید سایز ۱۰ تا ۱۶ میلیمتر طناب پلاستیکی از دستگاه دیگری استفاده میشود به بیان دیگر برای ساخت هر سایز طناب از دستگاه مختص به آن سایز استفاده می‌شود که این تفاوت باعث شده تا هر سایز مقدار مشخصی تولید شود.

شما عزیزان میتوانید با تماس به شماره داخل وب سایت از اطلاعات دقیقتری باخبر شوید.

زمان مطالعه: ۳ دقیقه معرفی کوتاه طناب کنفی در این مجموعه این فرآورده به دو روش تابیده شده و بافته شده تولید تولید می گردد.

نام دیگر این محصول طناب جوت و طناب بنگلادش می باشد.

کشور تولید کننده مواد اولیه این محصول بنگلادش زمان مطالعه: ۲ دقیقه معرفی کوتاه طناب کوهنوردی در این مجموعه طناب کوهنوردی به روش بافته شده تولید می‌شود.

نام دیگر این محصول طناب بافته شده می‌باشد که تفاوت آن با محصولات مشابه، کیفیت هسته و روکش آن می‌باشد.

در مقالات داخل سایت درباره زمان مطالعه: ۲ دقیقه معرفی کوتاه طناب پنبه‌ای در این مجموعه این محصول به دو روش تابیده شده و بافته شده تولید می‌گردد.

تفاوت این محصول با طناب ساختمانی در نوع مواد اولیه و روش تولید آن می‌باشد.

اغلب از این فرآورده برای مصارف زمان مطالعه: ۲ دقیقه معرفی کوتاه محصول در این مجموعه طناب پلاستیکی به روش تابیده شده تولید می‌شود.

نام دیگر این محصول طناب نایلونی می باشد.

طناب پلاستیکی به علت قیمت مناسب مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

مواد اولیه محصول طناب های پلاستیکی زمان مطالعه: ۲ دقیقه معرفی کوتاه طناب پشمی در این مجموعه این فرآورده به روش تابیده شده تولید می‌گردد.

نام دیگر این محصول طناب بزی می‌باشد.

کشور تولید کننده مواد اولیه این کالا کشور خودمان است.

این محصول به دلیل تشابه به طناب کنفی زمان مطالعه: ۲ دقیقه معرفی کوتاه طناب ساختمانی در این واحد تولیدی این محصول به روش تابیده شده تولید می‌گردد.

نام بازاری این محصول طناب پنبه‌ای می‌باشد.

تفاوت این محصول با طناب پنبه‌ای در نوع مواد اولیه و روش تولید آن می‌باشد.

معمولاً از زمان مطالعه: 5 دقیقه تولید کننده طناب و توضیحات کلی روش تولید تولید این فرآورده روش های مختلفی دارد که با توجه به ویژگی و نیاز مصرف کنندگان قابل تغییر می‌باشد.

انواع تکنیک های تولید: ۱)تولید به روش تابیده شده ۲)تولید به روش بافته.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map