طراحی سایت غافث

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت غافث شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

غافث نام یک گونه از تیره گلسرخیان است.

<br/>گفتنی است غافث علفی چند ساله دارای ساقه و برگ‌های کرک دار با ظاهری بیضی و دندانه دار می باشد.

<br/>جالب است بدانیم گل‌های غافث در انتهای ساقه‌ها به رنگ زرد به صورت سنبله ظاهر می‌شوند.

محل رویش گیاه غافث به طور کلی باید در نظر داشت که گیاه غافث به طور معمول در کوهستانهای سردسیر رشد پیدا می کند همچنین این گیاه در قسمت وسیعی از خاک اروپا در مرزعه های کم آب، چراگاه ها و نقاط تنک جنگلی می روید.

لازم به ذکر است این گیاه در نواحی شمال ایران از جمله گیلان،خراسان و آذربایجان می روید همچنین  بسیاری از افراد در سرتاسر جهان با گیاه غافث آشنایی دارند.

بررسی مشخصات ظاهری گیاه شناسی غافث غافث گیاهی است علفی با برگ های مرکب شانه ای،برگچه ها دارای حاشیه دندانه دار بوده و کرکدار می باشند گلهای زرد رنگ گیاه در گل آذینهای سنبله قرار می گیرند.

بررسی ترکیبات شیمیایی گیاه غافث بدیهی است گیاه غافث حاوی برخی ترکیبات شیمیایی می باشد که در ذیل به آن اشاره خواهد شد.

تانن اسانس فرار رزین بررسی قسمت های مورد استفاده گیاه غافث بنا به اظهار نظر کارشناسان طب سنتی بهترین بخش قابل استفاده گیاه غافث سرشاخه گلدار این گیاه است که دارای خواص دارویی می باشد.

برسی نام های دیگر گیاه غافث پر واضح است که گیاه غافث از نام های دیگر برخوردار می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

دوای جگر غافت جگردارو مشکانیه طرهامال تریامان اوفاطریون علف گلودرد اوباطریوس تیغ بدبو اکرسومنه شوکه منتنه قاصیص اوتی قیزل پیراق قزل پاپراق بررسی خواص درمانی و کاربردهای صنعتی گیاه غافث جالب است بدانیم که در هند از ریشه گیاه غافث به عنوان قابض، تونیک و مدر استفاده می شود.

از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که برگ های گیاه غافث داروی موثری برای  کرم های  شکم است.

بدیهی است در کشور چین  نیز به طورمعمول تمامی گیاه را در ماه های تیر تا آبان در مواقعی که ظاهراً در بهترین وضع رشد می باشد، می چینند و آن را تمیز کرده و خوب می شویند و در آفتاب خشک می کنند.

بررسی خواص درمانی گیاه غافث در طب سنتی طبع غافث گرم و خشک است.

برگ گیاه غافث قابض است.

قاعده آور است.

ترشحات زنانه را درمان می کند.

ضدکرم است.

التیام دهنده زخم ها است کاهش میزان خونریزی درمان بیماری های گوارشی درمان بی اختیاری ادرار درمان نفخ شکم درمان ضعف معده درمان سنگ کلیه درمان بیماری های کبدی درمان یرقان درمان نارسایی ترشح صفرا دفع سنگ صفرا از بین بردن ورم لوزتین از بین بردن ورم مخاط گلو بازشدن صدا رفع استسقاء بازشدن دمل ها درمان داءالثعلب درمان آب مروارید جهت تقویت حافظه رفع حالات خستگی درمان اسهال درمان پیچ خوردگی عضلات درمان دررفتگی ها درمان واریس درمان سل سفید افزایش شیر مادر درمان کم خونی درمان بیماری های قلبی درمان بیماری های معده درمان اسهال خونی در پایان باید خاطر نشان کرد که بهتر است مادران باردار از گیاه غافث استفاده نکنند چرا که احتمال سقط جنین وجود دارد هر چند این موضوع از نظر علمی تا به امروز ثابت نشده است.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و مربوط به سلام نو است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map