طراحی سایت فنر سیم کشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فنر سیم کشی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای انجام دادن هر کار تخصصی، نیاز به استفاده از ابزار های مختص و مناسب همان کار می باشد.

معمولا برای سیم کشی برق ساختمان های مختلف ائم از مسکونی، اداری، تجاری و ….

.

نیز باید از وسایل بخصوصی استفاده نمود.

بهره گیری از تجهیزات مناسب باعث می شود که آن کار اصولی تر و دقیق تر انجام شود و همچنین به میزان قابل توجهی در وقت لازم برای به اتمام رسانیدن آن، صرفه جویی خواهد شد.

فنر سیم کشی از آن ابزار هایی است که به منظور برقکاری ساختمان ها به صورت توکار، مورد استفاده قرار می گیرد و خلاصه و مفید ترین توضیحی که می توان در مورد کاربرد این وسیله بیان نمود؛ این است که از طریق فنر مخصوص می توان سیم های لازم را به راحتی از میان لوله برق ها عبور داد.

این ابزار بسیار انعطاف پذیر می باشد و دقیقا همین ویژگی آن موجب می گردد که بتوان در هنگام وایرینگ با سهولت بیشتری سیم ها را به داخل لوله ها فرستاد.

برای معرفی بیشتر فنر سیم کشی لازم است که اطلاعاتی در مورد ساختار آن به شما خواننده ی محترم ارائه دهیم، پس از شما دعوت می نماییم که در ادامه ی این مقاله از سایت گروه تولیدی آیدین پلاستیک با ما همراه باشید.

یک نواز نازک فلزی ( عمدتا از جنس فولاد ) را در نظر بگیرید که در انتهای یک سمت آن ( گوی پلاستیکی یا فلزی ) و در انتهای سمت دیگر ( قلاب فلزی ) قرار گرفته است.

این وسیله از سمت گوی وارد لوله برق شده و آز آن عبور داده می شود و سیم هایی که مد نظر می باشند به قلاب طرف دیگر وصل می گردند.

می توان گوی انتهایی را از لوله خارج نمود و آن را کشید و بدیهی است که با این کار سمت دیگر فنر سیم کشی که متصل به سیمها است کشیده شده و سیم های مورد نظر را از لوله برق عبور می دهد.

حال انجام دادن این کار هم خیلی ساده نیست و خود شخص برقکار می داند که چگونه این کار را انجام دهد تا هیچ گونه آسیبی به این ابزار پر کاربرد وارد نشود.

معمولا ممکن است در این شرایط اگر فشار مضاعفی وارد شود و یا عمل کشیدن با فشار صورت بگیرد، فنر سیم کشی بشکند یا خمیده شود، پس باید احتیاط نمود و با دقت این کار را انجام داد.

این وسیله در انواع ( پلاستیک و فلزی )، ضخامت های (3.

5، 5 میلی متر) و سطح مقطع ( گرد و تخت ) در بازار وجود دارد و شخص برقکار می توان بر حسب نیاز خود آن را تهیه نماید.

همان طور که گفتیم رواج یافتن بهره گیری از یک ابزار در هر کاری، بی دلیل نیست و حتما مزایایی داشته است که به مرور توسط استفاده کنندگان متداول شده است و از مهم ترین این مزایا می توان به افزایش سرعت انجام کار اشاره نمود.

با توجه به اینکه سطح فنر سیم کشی به صورت گرد و مدور موجود می باشد؛ بنابراین زمانی که درون لوله برق قرار می گیرد، به راحتی می توان آن را چرخاند و از این رو حرکت آن با سهولت بیشتری انجام می شود.

در برخی موارد لوله ها به واسطه ی ترکیب شدن با زانو برق از زوایای خاصی برخوردار می شوند و انعطاف پذیر بودن این ابزار باعث می شود که به راحتی بتوان آن را از این زاویه ها عبور داد.

مجددا همین ویژگی قابل توجه منعطف بودن، باعث می شود که در هنگام کشیدن فنر سیم کشی هیچ گونه آسیبی به دست برقکار وارد نشود.

از جمله دیگر خصوصیات قابل توجه این تجهیز، وزن سبک آن می باشد و اینکه در برار زنگ زدگی مقاوم است؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که طول عمر و میزان ماندگاری فنر سیمکشی برق افزایش خواهد یافت.

در ادامه به طور خلاصه به بخش های مختلف عملیات برقکاری یک ساختمان اشاره شده است: نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شرکت آیدین پلاستیک با سالها سابقه فعالیت در زمینه تولید، پخش و فروش لوازم برق ساختمان با کیفیت بالا و قیمت مناسب آماده ارائه خدمات در زمینه فروش انواع لوله برق شامل pvc، خم سرد یا upvc، پلی آمید، خرطومی نسور و طرح نسوزو سایر لوله های برق استاندارد ساختمانی، همچنین قوطی کلید و پریز، زانو برق، رابط لوله پلیکا،  و… به شما عزیزان می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map