طراحی سایت فورمتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت فورمتر کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

راهنمایی و مشاوره تلفنی راه اندازی سایت شنبه تا چهارشنبه - ساعات تماس ۹ الی ۱۷ : 0912-8238263- ۰۲۱ یکی از مهم ترین عوامل کم حجم بودن تصاویر هستند.

روش های گوناگونی برای کاهش حجم تصاویر وجود دارد و باید تصاویر خود را بهینه کنید تا سرعت بارگزاری صفحات وب سایت مناسب باشد.

فرمت های تصویری رایج در وب فرمت های رایج در وب PNG , JPG و GIF هستند.

فرمت تصویری GIF GIF در واقع مخفف Graphic Interchange Format است.

در این فرمت تصویری از شفافیت پشتیبانی میشود و در عین حال تصاویر میتوانند مجموعه ای از تصاویر باشند که در کنار هم به صورت متحرک به نمایش درآیند.

تصاویر در فرمت GIF از تعداد 256 رنگ پشتیبانی میکنند و حتی اگر تصویر شما دارای تعداد رنگ بیشتر باشد باز هم رنگ های اضافه با رنگ های دیگر موجود در 256 رنگ جابجا میشوند.

فرمت تصویری JPG فرمت JPG مخفف Joint Photographic Expert Group است که در واقع نام شرکتی است که این فرمت گرافیکی را گسترش داده است.

ذخیره کردن تصاویر با این فرمت همواره با افت کیفیت همراه است.

حتی اگر یک تصویر JPG را چند بار ذخیره و سپس دوباره همان فایل را باز و ذخیره نمایید باز هم در هر مرحله قدری از کیفیت تصویر کم خواهد شد.

یکی از معایب تصاویر با فرمت JPG این است که از فرمت تصویری با پس زمینه شفاف پشتیبانی نمیکند.

روش بهینه سازی تصاویر با فرمت JPG این فرمت تصویری دارای اطلاعات مختلفی به همراه تصویر است که اصطلاحا به آنها metadata گفته میشود.

متا دیتا شامل اطلاعاتی در زمینه های زیر است: • کامنت ها • اطلاعاتی که نرم افزارهای گرافیکی در آن ذخیره میکنند • اطلاعات EXIF که شامل مدل دوربین و همچنین زمان عکس برداری و برخی دیگر از اطلاعات این چنینی هستند شما میتوانید این اطلاعات را بدون آن که از کیفیت تصویر چیزی کم شود حذف نمایید و انجام این کار ضروری نیز به نظر میرسد چون بسیاری از این اطلاعات برای استفاده در صفحات وب کاربردی ندارند.

یکی از نرم افزارهایی که میتوانید برای این منظور به کار بگیرید jpegtran است.

فرمت تصویری PNG این نام مخفف Portable Network Graphic است.

این فرمت در واقع جایگزین فرمت قدیمی GIF شد تا کاستی های این فرمت را جبران نماید.

تصاویر PNG به دو دسته اصلی تقسیم میشوند.

یکی True Color و دیگری Palette که در واقع نوع دوم جایگزین فرمت GIF محسوب میشود.

این فرمت از تصاویر با پس زمینه شفاف نیز پشتیبانی میکند که البته نسبت به فرمت GIF دارای شفافیت و کیفیت به مراتب بالاتری است.

یکی از تفاوت های عمده این فرمت با فرمت GIF در این است که فرمت PNG از تصاویر متحرک پشتیبانی نمیکند.

تصاویر PNG در سه حالت رنگ وجود دارند.

اولین حالت PNG8 است که محدود به 256 رنگ است.

مدل دوم PNG24 است که در واقع همان TrueColor PNG است اما شفافیت را پشتیبانی نمیکند.

آخرین حالت PNG32 است که مانند True Color PNG است اما شفافیت را نیز پشتیبانی میکند.

تصاویر PNG دارای کیفیت بهتری نسبت به GIF هستند و بنابراین جایگزینی مناسب برای فرمت GIF به شمار میروند.

دقت داشته باشید برای فشرده سازی تصاویری که دارای تعداد رنگ زیادی هستند استفاده از فرمت JPG پیشنهاد میشود.

مشکلات احتمالی نمایش تصاویر PNG با پس زمینه شفاف در اینترنت اکسپلورر معمولا در نمایش تصاویر PNG با Internet Explorer 6 مشکلاتی پیش می آید.

معمولا تمامی پیکسل های نیمه شفاف تصاویر PNG32 در اینترنت اکسپلورر 6 با رنگ خاکستری نمایش داده میشوند.

برچسب ها: مقالات عمومی طراحی سایت دسترسی به بخش پشتیبانی کلیه حقوق وب سایت محفوظ و متعلق به مالک وب سایت است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map