طراحی سایت لیمو سورنتو 

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لیمو سورنتو در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک بار برای همیشه دیده شوید! مشاور ، مجری و طراحی انواع سایتهای اینترنتی از نوع: طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت رزرو ، طراحی سایت پزشکی و … با طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی ، خون تازه به رگ کسب و کارتون ببخشید!…هنوز برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی و اینترنتی ، وقت هست.

با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید همراه با درگاه اینترنتی و آموزش کار با پنل مدیریت و شصت روز پشتیبانی رایگان سایت تعامل مستقیم با مشتریان و کسب رتبه بهتر شرکت شما در گوگل تخصص ماست! همانند کارت ویزیت! ولی در دسترس تمام مردم دنیا باشید!با سایت شخصی راه اندازی کسب و کار های اینترنتی خارج از کشور و درامد های دلاری در ایران برای داشتن سایت و حفظ امینت اون، نیاز به داشتن یک سری پشتیبان امنیت سایت هست.

ما هستیم… نیاز به قالب اختصاصی دارید؟سایتی میخواید که شبیه هیچ سایتی نباشه؟ طراحی وی آی پی خوراک ماست… یک سایت هرچقدر بهینه باشه، باز هم نیاز به یک گرافیک عالی داره تا کاربر روی سایت بمونه و برای ثبت سفارش اعتماد کنه نیاز به بروزرسانی دارید؟مطلب دارید؟از هک شدن میترسید؟ما سایتتون رو کاملا و برای بلند مدت پشتیبانی میکنیم.

برای سایتتون یا فروشگاه اینترنتیتون اپ راه میندازیم تا از داخل سیستم عامل های گوشی به مشتریان دسترسی داشته باشید برای داشتن یک درآمد خوب، بهتره که همیشه رتبه ی گوگلتون رو بهبود ببخشید!…ربته بهتر=درآمد بیشتر اگر دوست دارید طراح سایت بشین و وب سایت راه اندازی کنید ، میتونین آموزش های طراحی سایت آقای علیان نژاد رو در اینستاگرام دنبال کنید قیمت طراحی سایت هاست و دامنه اختصاصی قالب حرفه ای رایگان یک ماه پشتیبانی بی قید و شرط سئوی اولیه گوگل در مورد طراحی سایت شخصی بدونید هاست و دامنه اختصاصی قالب حرفه ای با پنل حرفه ای دو ماه پشتیبانی بی قید و شرط ایجاد 20 محصول نصب درگاه اینترنتی در مورد طراحی سایت شرکتی بدونید هاست و دامنه اختصاصی قالب حرفه ای با پنل حرفه ای سه ماه پشتیبانی بی قید و شرط ایجاد 30محصول نصب 20 درگاه اینترنتی بهینه سازی 20 تمام صفحات سایت ایجاد پشتیبانی آنلاین سایت در مورد طراحی سایت فروشگاهی بدونید طراحی کاملا اختصاصی دامنه و هاست اختصاصی پیاده سازی تمام ایده ی شما ارائه با فاکتور رسمی در مورد طراحی سایت اختصاصی بدونید شاید شما در خارج از ساعات اداری، مشاوره بخواید!… ما هستیم.

با ما تماس بگیرید و مشاوره بگیرید اگر هنوز مارو نمیشناسین یا میخواید با اعتماد کامل با گروه ما قرارداد بنویسید، میتونین با کارفرمایان ما صحبت کنید! برای راه اندازی و طراحی سایت تصمیم گرفتید؟ بقیه ش با گروه ما.

پس تماس بگیرید 32 43 42 28 -021 با توافق طرفین، یک روش پرداخت مناسب برای پروژه هماهنگ میکنیم! بعد از پروژه و راه اندازی سایت شما، در کنار شما خواهیم بود!پروژه شما نمونه کار ماست! ما از ابتدا تمامی استاندارد هارو رعایت میکنیم، چون معتقدیم سایت شما، نمایش دهنده برند ماست نمیگیم همه چیز!ولی گروه ها میتونه تمام نیاز های سایت اینترنتی و کسب و کار اینترنتیتون رو برآورده کنه! ما فرق میکنیم! روی لینک کلیک کنید و با انتخاب مواردی که احتیاج دارید، قیمت دقیق رو ببنید! هنگامی که تصمیم به ارائه خدمات پیامکی گرفتیم، از انتخاب خود مطمئن نبودیم.

ولی سیماگر ثابت کرد که می‌تواند یک پشتیبانی قوی از کاربران خود داشته باشد.

اجرای پروژۀ قرعه‌کشی سان‌استار بسیار گسترده بود و واقعا فکر نمی‌کردیم چنین راحت بتوان آن را عملی ساخت.

اما خوشبختانه با همکاری شما دوستان و سامانۀ خوبتان، تمام پستی و بلندی‌ها را پشت سر گذاشتیم.

شرکت سیماگر، یکی از همکاران قدیمی شرکت چرم مشهد می‌باشد.

حفظ کیفیت خدمات طی این سالها، یکی از نکات قابل توجه این همکاری است.

خدمات دیگه ی ما در بصورت ماهانه و سالانه مشاوره دائمی شما در تمامی مراحل تولید محتوا و گرافیک حرفه ای دائم با شما در ارتباطیم اگر همچنان نمیدونی چخبر، تماس بگیر تا مشاوران ما راهنماییت کنن میتونین با گروه طراحی سایت لیمو همکاری کنید!…ما همیشه نیرو میخوایم! مقالات آموزشی لیمو امکانات تعرفه ها خطوط اختصاصی ارسال انبوه نمایندگی وب سرویس مستندات وب سرویس نمونه کد ها در Github آزمایشگاه افزونه و ماژول وبلاگ راهنما مشتریان ما درباره ما تماس با ما کپی رایت متعلق به گروه طراحی سایت لیمو – از 1387 تا کنون

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map