طراحی سایت مراکز خیریه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت مراکز خیریه از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شاید بتوان وب سایت ها را به عنوان یکی از پرکاربردترین تکنولوژی دنیای کنونی نام برد.

اگر بخواهیم یک تعریف ساده و خودمانی از وب سایت ها ارایه کنیم، باید گفت” وب سایت ها ویترینی از هرآنچه ما قصد عرضه آنرا داشته باشیم هستند که از طریق آن ها می توان محتوای دلخواه را با یک کلیک ساده به دنیا مخابره کرد”.

به شکلی که این روزها تمامی افراد، شرکت ها، صنایع، موسسات، حتی فروشگاه ها از مزایای گسترده این ویترین برای پیشبرد اهداف خود بهره برده اند.

حال بیایید لزوم وجود وب سایت برای موسسات را بررسی کنیم.

در موسسات خیریه روزانه اتفاقات و اخبار گوناگونی رخ می دهد که تمام نیکوکاران و افراد جامعه علاقه مندند در جریان آنها قرار بگیرند، این روزها دیگر ارائه اطلاعات و اخبار و درخواست ها به شیوه سنتی و محدود به جامعه کوچکی از خیرین موسسه، پاسخگوی نیاز موسسات نیست، موسسات نیاز دارند فعالیت هایی از قبیل جذب، درخواست، اطلاع رسانی و … را در سطحی گسترده تر از نیکوکاران خود و در عرصه های کشوری و یا حتی بین المللی انجام دهند.

داشتن یک وب سایت ساده که پلی کوتاه به جهان پیرامون است این امکان را برای موسسات محقق ساخته است و موسسات می توانند فعالیت های وسیعی از جمله عضوگیری، دریافت کمک ها با درگاه های بانکی، نظر سنجی، اطلاع رسانی و … را از طریق وب سایت به انجام برسانند، همچنین نیکوکاران می توانند از طریق وب سایت موسسات، کمک های خود را پرداخت نمایند ، نظرات و پیشنهادات خود را با آنها در جریان بگذارند، انواع خدمات و سفارشات را از موسسه درخواست نمایند، از کمپین ها و پروژه های در حال حاضر موسسه آگاهی داشته باشند، از گزارشات دوره ای موسسات مطلع گردند و حتی در وب سایت موسسه یک صفحه مختص به خود داشته باشند و از دیگر امکاناتی که در حوصله این بحث نمی گنجد، بهره ببرند.

یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های وب سایت‌ها "اطلاع‌رسانی" است.

"اطلاع‌رسانی" همین واژه ی ساده که نقشی کلیدی در پیشرفت و شناخته شدن مؤسسات نیکوکاری، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد دارد.

اعتمادسازی و جذب کمک‌های مردمی، نبض تپنده مؤسسات نیکوکاری است و اطلاع‌رسانی یک جریان حیاطی برای دستیابی به این مهم، که بود و نبودش، می‌تواند ارتباط مستقیم با پیشرفت یا رکود یک مؤسسه داشته باشد.

مؤسسات برای جذب حجم عظیم کمک‌های مردمی و آگاهی نیکوکاران از فعالیت‌های خود و قرار گرفتن در صدر توجه عموم می‌توانند ساده‌ترین و درعین‌حال سریع‌ترین ابزار یعنی وب سایت، را انتخاب نمایند.

وب‌سایت ها با امکاناتی که در اختیار مؤسسات نیکوکاری قرار می‌دهند می‌توانند نقش بسزایی در سودآوری شفافیت و اعتمادسازی در میان نیکوکاران داشته باشند.

همچنین وب‌سایت ها بستری بسیار گسترده و مناسب برای برقراری ارتباط مستقیم و دوسویه با مخاطبین هستند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map