طراحی سایت مرغ و ماهی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت مرغ و ماهی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

☑ وب سایت و فروشگاه آماده برای فروش اینترنتی انواع گوشت ، گوشت طیور و مرغ ، گوشت ماهی و انواع شیلات ، مناسب شرکت هایی که فعالیت در راستای فرآورده های گوشتی و دام و طیور و شیلات دارند ، سایت و فروشگاه مناسب برای قصابی ها ☑ سریع ، شیک و زیبا ☑ پنل مدیریت و تنظیمات فارسی ☑ امکان افزودن بی نهایت صفحات و مطالب و … از پنل ☑ امکان ویرایش کلیه قسمتهای سایت به راحتی از پنل ☑ مطابق با استانداردهای سئو و کاملا ریسپانسیو 100,000 تومان – 500,000 تومان وبسایت و فروشگاه اینترنتی آماده مناسب برای قصابی ها ، فروشگاه های فروش انواع گوشت مثل گوشت گاو و گوسفند ،مرغ فروشی ها ، گوشت ماهی فروشی ها ، شرکت هایی که فروش فرآورده های گوشتی را انجام میدهند .

اگر شما هم یک فروشگاه مرغ و ماهی یا گوشت فروشی و حتی قصابی هستید یا حتی دارای یک شرکت در زمینه فرآورده های گوشتی و دامی و شیلات و .

.

هستید می توانید پیشرفت به سزایی کنید و یک وبسایت آماده در زمینه کاری خود داشته باشید .

اگر فعالیت شغلی شما در ارتباط با همچین موضوعاتی است و در آن زمینه ها دارای ایده ها و خلاقیت هایی هستید سایت آماده meat-shop گزینه مناسبی برای انتخاب شما می باشد .

قالب meat-shop و مدل سایت آماده meat-shop بهترین گزینه برای ایجاد سایت و فروشگاه با موضوعاتی است که در رابطه با قصابی ها ، فروشگاه ها و مراکز ارائه انواع گوشت و مرغ و ماهی از جمله شرکت ها و  فروشگاه ها می باشد .

سایت آماده meat-shop برای انواع مشاغلی که موارد مربوط به اینگونه موضوعات را ارائه می دهند مناسب است .

وبسایت آماده وردپرس meat-shop با تم زیبای آن و انواع انیمیشن ها ایجاد شده است و نکته مهم آن اینکه این طراحی زیبا در موبایل هم به وضوح مشخص هست حتما از دموی زیبای این مدل سایت آماده دیدن نمایید .

مشاهده دمو = بی نهایت توضیحات متنی برخی از ویژگی های سایت آماده meat-shop که آنرا متمایز می کند : طرح رنگ قابل تغییر است دارای برگه دستورات پخت ، طرح تک دستور پخت دارای فروشگاه و فروش محصولات به صورت اینترنتی ( طرح فروشگاه و محصولات با برگه ساز می باشد ) دارای طرح های جذاب گرافیک خوب انیمیشن های جذاب هنگام هاور موس و هنگام اسکرول صفحه فرم تماس اختصاصی وبلاگ ( مجله ) و برگه حرفه ای وبلاگ فونت وزیر فارسی و امکان افزودن هر فونت فارسی دلخواه ( فونت اعداد فارسی وزیر هم موجود است ) امکان تغییر طرح هدر و فوتر سایت به صورت اماتور با چند کلیک یا به صورت حرفه ای با فوتر و هدر ساز ( فوتر فعلی این طرح با برگه ساز زده شده و به راحتی قابل ویرایش می باشد ) سرعت لود عالی سئوی عالی دارای ماژول اشتراک و فالو شبکه های اجتماعی پیشرفته و قابل تنظیم برای مطالب وبلاگ و محصولات و حتی خود برگه ها فرم اشتراک خبرنامه ایمیلی و…… با توجه به گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند و در نتیجه استفاده بیشتر از گوشی برای بازدید از سایتها ،رسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن یک سایت از اولویت بسیار بالایی برخوردار هستند حتی طبق برخی آمارها بیشتر بازدید کنندگان فعلی سایتها در ایران از طریق گوشی های هوشمند وارد سایت ها میشوند پس نمایش دقیق و مطلوب ، با کیفیت و سرعت مطالب و ظاهر سایت شما در گوشی های هوشمند بسیار با اهعمیت می باشد با انتخاب یک تم آماده ، کار خود را سرعت ببخشید در هزینه ها به شدت صرفه جویی کنید با نصب افزونه های دلخواه امکانات سایت خود را ارتقا دهید ، سایت خود را حرفه ای تر کنید کلیه مدل های آماده در مدل سایت قابلیت سفارش سازی بیشتر و دلخواه و افزودن امکانات بیشتر را نیز دارا می باشند برای اینگونه موارد با ما در تماس باشید.

در کنار ارائه سایت های آماده ، خدمات اصلی و جانبی سایت ها را نیز دریافت کنید خدماتی مثل خرید هاست و دامنه ، تنظیم امنیت و ضد هک ، سئوی داخلی ، کمک دریافت نماد اعتماد و درگاه پرداخت ، نصب ssl ایمیل نام شرح درخواست سفارشی برخی ویژگی های سایت های آماده ” مدل سایت “ با توجه به نیاز و بودجه خود پنل مناسب خود را جهت خرید سایت آماده انتخاب کنید اگر جز کاربران عادی هستید و تا حالا با سایت های وردپرسی کار نکردید مسلما باید یکی از پنل های سوم یا چهارم را بخرید اما اگر آشنایی با وردپرس دارید یا خودتان طراح سایت هستید پنل های اول یا دوم مناسب شماست .

همچنین پنل چهارم کاربران عادی مربوط به آن دسته افراد میشوند که می خواهند در بالاترین سطوح سایت خود را آماده کنند .

خود طرح آماده و سایت شما تاریخ انقضا ندارد و نیازی به تمدید هم ندارد اما مسلما هاست و دامنه سالانه باید تمدید شوند ، برای دریافت پشتیبانی و لایسنس اورجینال برای بروزرسانی قالب از پنل نیز باید هزینه تمدید سالانه را بپردازید در غیر این صورت نیاز به پرداخت هزینه ای نیست .

هزینه پشتیبانی و تمدید لایسنس سالانه در حال حاضر مبلغ 30 هزارتومان می باشد که در هنگام سررسید خرید شما می توانید آن را پرداخت کنید و همچنان پشتیبانی و بروزرسانی قالب را دریافت نمایید انتخاب مدل سایت آماده دلخواه مشاوره خرید دامنه و هاست نصب ssl رایگان تنظیم امنیت و ضد هک حرفه ای تنظیم سئوی داخلی حرفه ای افزایش امتیازات سرعت در سایتهای معیار جایگزینی مطالب شما به جای مطالب دمو سایت جایگزینی لوگو و تصاویر دلخواه شما پیکربندی سایت بر اساس اطلاعات شما انتخاب مدل سایت آماده دلخواه مشاوره خرید هاست و دامنه نصب ssl رایگان جایگزینی مطالب شما به جای مطالب دمو سایت جایگزینی لوگو و تصاویر دلخواه شما پیکربندی سایت بر اساس اطلاعات شما انتخاب مدل سایت آماده دلخواه تنظیم امنیت و ضد هک حرفه ای تنظیم سئوی داخلی حرفه ای افزایش امتیازات سرعت در سایتهای معیار نصب ssl رایگان انتخاب مدل سایت آماده دلخواه هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map