طراحی سایت پانچر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پانچر کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تفنگ بادی کرال پانچر محصول شرکت کرال کشور ترکیه است که اکنون سال‌هاست در زمینه تولید تفنگ‌های بادی فعالیت دارد.

تفنگ بادی کرال پانچر یکی از بهترین محصولات این شرکت بوده که در سه کالیبر .

177 و .

22 و .

25 موجود است.

این تفنگ بادی پی سی پی میان‌رده قیمتی مناسب دارد و برای مبتدی‌های رشته تیراندازی بهترین گزینه است.

اگر شما فردی هستید که به دنبال خرید یک تفنگ بادی خوب هستید در ابتدا باید دو سوال مهم از خود بپرسید.

اول این که چرا نیاز به تفنگ دارید و دوم اینکه چقدربرای خرید این تفنگ می خواهید هزینه کنید.

با دانستن این دو نکته می توانید بهترین خرید را انجام دهید.

اما ما در این مقاله می خواهیم به بررسی جامع تفنگ بادی کرال پانچر بپردازیم.

تفنگ بادی کرال پانچر ساخت کشور ترکیه بوده و در کارخانه کرال تولید می شود.

در ساخت آن از دقیق ترین و ظریف ترین اجزا استفاده شده است که باعث می شود شما بتوانید با کوچکترین و کمترین خطا به هدف خود شلیک کنید.

قسمت پی سی پی این تفنگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر سبب می‌شود تا زمانی که گلوله از تفنگ خارج می شود در کوتاهترین زمان ممکن به هدف شما برخورد کند.

این تفنگ ساچمه‌زنی با وجود قیمت نسبتاً پایین و قرار گرفتن در رسته میان‌رده‌ها توانایی‌هایی بالایی دارد و از کیفیت و برد مناسبی برخوردار است.

همان‌طور که می‌توان انتظار داشت تفنگ بادی کرال پانچر دارای قنداق و بدنه چوبی از جنس گردوی ترکیه است.

طرح روی بدنه چوبی دلنشین است و قنداق آن طوری طراحی شده که هم برای راست دست‌ها و هم برای چپ دست ها مناسب است.

شاید بتوان طرح قنداق و بدنه این تفنگ را کپی خوبی از تفنگ‌های بادی یک دهه گذشته دانست.

این اسلحه یک سلاح ساچمه‌زنی چند تیر است و ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد.

شاید بتوان بدنه چوبی زیبای آن را یکی از بهترین مشخصات آن دانست.

قسمت استراحتگاه روی دسته، پانل‌های شطرنجی و دسته خوش‌دست این سلاح باعث شده تا این اسلحه بادی بهترین جاگیری را در دست داشته و در نتیجه شلیک شما دقیق‌تر باشد.

بدنه خوشدست نه تنها باعث شلیک‌های دقیق‌تر می‌شود بلکه ظاهر بسیار زیبایی دارد.

قسمت پشت قنداق از جنس پلاستیک نرم است و روی شانه حس راحتی خیلی خوبی القا می‌کند و مانع از لیز خوردن می‌شود.

لوله تفنگ بادی کرال پانچر از تولیدات خود شرکت کرال می باشد داخل آن از خانه های بسیار باکیفیت استفاده شده است که همین امر دقت پرتاب گلوله را بالا می برد در کل می توان گفت اگر شما یک شخص آماتور در پرتاب گلوله و شلیک هستید کرال پانچر کار را برای شما بسیار ساده تر کرده است.

کرال پانچر در دو کالیبر4.

5 و 5.

5 به بازار عرضه شده است و سرعت اولیه آن در این دو کالیبر به ترتیب ۳۲۶ و ۲۹۲ متر بر ثانیه می باشد.

توان خروجی تفنگ بادی کرال پانچر ۴۴ ژول است پس می‌توان گفت با توجه به این قدرت و دقت بالا، عملکرد فوق العاده این تفنگ انکار ناپذیر است و شما نباید نگرانی در مورد تیراندازی با اسلحه داشته باشید.

لوله رایفل تفنگ بادی کرال پانچر بسیار ظریف ساخته شده است و ادعا می کند که گلوله را دقیقا به هدف مورد نظر شما خواهد رساند.

همچنین دارای یک سیلندر هوا می باشد که گنجایش آن 330 سی سی است و حداکثر گنجایش فشار درون تفنگ 200 بار است و این باعث می‌شود تا بتوانید به صورت پشت سر هم شلیک کنید که به این قابلیت مولتی شات یا شلیک پیوسته گفته می‌شود.

کرال پانچر به شما این امکان را می دهد که بتوانید 60 گلوله را درست پشت سر هم شلیک کنید.

هنگام خرید تفنگ بادی کرال پانچر به شما یک پک هدیه داده می‌شود که در آن دو خشاب وجود دارد که یکی از آنها دارای ظرفیتی معادل ۱۴ تیر و دیگری ظرفیت تک تیر را دارا می باشد.

در پک علاوه بر خشاب ، دوربین و پایه نیز موجود می باشد.

نصب دوربین روی تفنگ بادی کرال پانچر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت دقیق هدف خود را مشاهده کرده و بهترین شلیک را داشته باشید.

قفل دستی ماشه از دیگر امکانات این تفنگ می باشد که باعث می شود از هدر رفت گلوله و خطای تیر اندازی جلوگیری شود.

تفنگ بادی کرال پانچر یکی از پرفروش ترین اسلحه های موجود در بازار می باشد و دلیل معروفیت و محبوبیت این تفنگ، بالا بودن کیفیت و ظرافت ساخت آن می باشد.

حتی می توان کیفیت این تفنگ را با معروفترین و بهترین تفنگ های اروپایی مقایسه کرد.

از جمله نقاط قوت آن می‌توان به سبک بودن آن در عین قدرتمندی بسیار زیاد این اسلحه اشاره کرد که شما می‌توانید با کمترین خطا به زدن اهداف خود بپردازد.

قیمت مناسب این تفنگ یکی دیگر از نقاط قوت آن است لازم به ذکر است که قیمت پایین و مناسب این محصول در عین حفظ کیفیت می باشد.

ابعاد تفنگ بادی کرال پانچر نیز متناسب است.

دسته اسلحه بادی نیز به پدی در قسمت عقب منتهی شده که با برخورد با شانه حس خیلی راحتی داشته و در عمل نیز به خاطر طرح شطرنجی کناره‌ها به خوبی در دست جای گرفته و این نکته هنگام تیراندازی به خاطر جاگیری محکم در دست‌ها، دقت سلاح را بیشتر می‌کند.

بدنه سیقلی، مخزن کمپرس ۲۸۰ سی سی، لوله تفنگ و روکش سیاه قسمت ساچمه‌گذاری، دسته مسلح‌سازی کناری و پوشش ماشه کرال پانچر همگی از کیفیت خوبی برخورداراند و با این قیمت رضایت خریدار را جلب خواهند کرد.

شاید بتوان از این حیث کرال پانچر را رقیبی برای تفنگ بادی گامو مدل Coyote یا Walther Rotex RM8 دانست.

طراحی بی بدیل و بی نقص تفنگ بادی کرال پانچرنشان دهنده ی مهندسی حرفه ای این محصول می باشد که باعث می شود نظر هر خریداری در دید اول به این تفنگ جذب شود.

تفنگ بادی کرال پانچر با چهار ظاهر متفاوت برای خرید در دسترس عموم می باشد: قنداق مونت کارلویی چوبی، پانچر مگا کروم با قنداق چوبی و لوله نقره ای رنگ، مگا ایوو با قنداق و بدنه سنتتیک مشکی و لوله نقره ای رنگ و آخرین آنها، مگا سنتتیک که تماما مشکی رنگ است.

هر چهار مدل بسیار چشم نواز هستند و طراحی همگی آن ها به گونه ای است که استفاده از تفنگ به راحتی برای کاربر امکان پذیر باشد.

منتقدان این اسلحه اغلب از وزن بالای این اسلحه شکایت می کنند اما اگر شما به عنوان اسلحه دائمی از تفنگ بادی کرال پانچر استفاده کنید به وزن آن عادت خواهید کرد و اصلا متوجه سنگینی آن نخواهید شد.

البته باید بگوییم که وزن بالای تفنگ باعث می شود تا ثبات آن بالا تر رفته و میزان خطای شما به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

طول کلی آن 1 متر و 6 سانتی متر و طول لوله اش 53 سانتیمتر است.

و همچنین حدودا 3.

7 کیلوگرم وزن دارد.

یکی دیگر از نکات مثبت در طراحی تفنگ بادی کرال پانچر این است که تمام کاربران اعم از چپ دست و راست دست به راحتی می توانند از آن استفاده کرده و بدون هیچ مشکلی به تیر اندازی بپردازند.

با نگاه دقیق به قسمت ساچمه‌گذاری بسیاری از ویژگی‌های تفنگ بادی کرال پانچر مشخص می‌شود.

یکی از ویژگی‌های اصلی این تفنگ ساچمه‌زنی، پیچ برآمده درشتی است که در قسمت راست تفنگ قرار دارد و با دو علامت مثبت و منفی و خط‌کشی‌های میانی همراه شده است.

این در واقع یک پیچ تنظیم قدرت است که تنها در بعضی مدل‌های کرال پانچر کاربرد دارد و در دیگر مدل‌ها به نظر فقط جنبه تزیینی دارد.

به نظر می‌رسد در این مدل تنها می‌توان از دو دوربین ۱۱ و ۱۲ میلی‌متری استفاده کرد و سوراخ‌های موجود در جلوی قسمت نشانه‌روی به منظور سوار کردن هدف‌یاب فایبراپتیک است که بهتر است برای نشانه‌روی بهتر آن را متصل کنید.

سرعت ساچمه هنگام خروج از دهانه لوله تفنگ بادی کرال پانچر در تست‌های انجام شده عدد 1087 FPS را ثبت کرد.

همان‌طور که از تفنگ‌های قدرتمند پی سی پی برمی‌آید دقت ساچمه‌های سبک ممکن است چنگی به دل نزند.

اگرچه زمانی که از ساچمه‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر استفاده شد دقت شلیک‌ها تا حدود زیادی افزایش یافت.

تفنگ کرال پانچر پرو که پرچمدار تفنگ پی سی پی این رده است از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره مند است و تکنولوژی را با ساخت سنتی سلاح‌های ساچمه‌زنی گره زده است.

در این تفنگ نیز از چوب گردوی مرغوبی برای بدنه و قنداق استفاده شده است.

تفنگ بادی کرال پانچر پرو دارای تنظیمات مختلفی است تا کاربر بتواند این سلاح را با توجه به نیاز و بسته به سلیقه خود شخصی‌ سازی کند.

ماشه و قدرت از جمله موارد قابل تنظیم پانچر پرو هستند.

از طریق تنظیم قدرت می‌توانید تنها با یک درجه دستی قدرت شلیک و سرعت آن را مطابق خواست خود تغییر دهید.

تفنگ بادی کرال پانچر پرو با سیلندر بزرگ ۳۳۰ سی سی خود می‌تواند بین ۵۰ تا ۶۰ شلیک را در بالاترین قدرت پشتیبانی کند.

شرکت سازنده تفنگ بادی کرال پانچر پرو پیشبینی کرده که احتمالاً کاربر خواهان شلیک ساچمه‌های بیشتری در هر نوبت است و بنابراین تعداد ۲ خشاب فنری را نیز به این اسلحه بادی افزوده تا زمان کمتری برای پر کردن دوباره آن تلف شود.

ریل‌های ۱۱ میلی متری به تیرانداز اجازه می دهد تا دوربین‌های مورد نظر خود را روی تفنگ بادی سوار کرده یا اکسسوری های دیگری را بسته به نیاز خود انتخاب کند.

همچنین می‌توانید لوله تفنگ را نیز با گزینه‌های موجود هر چه کم صداتر کنید.

طیف تفنگ‌های بادی تولید شده رده کرال به یکی دو قبضه محدود نمی‌شود.

از مدل‌های قابل توجه که این نام را یدک می‌کشند می‌توان به تفنگ بادی کرال پانچر وان اشاره کرد که سلاح سبک وزنی با قدرت بالا است.

این اسلحه بادی با وزن ۲/۲ کیلوگرمی بهترین گزینه برای شکار حیوانات کوچک است.

نهایت سرعت خروج ساچمه از این تفنگ بادی ۱۵۰۰ اف‌پی‌اس است و مخزن آن ۴۵۵ سی سی ظرفیت دارد؛ که این یعنی حدوداً ۷۰ شلیک در هر نوبت شارژ مخزن در فشار ۲۰۰ بار.

نام تفنگ بادی کرال پانچر بر مدل‌های دیگری نظیر تپانچه بادی کرال پانچر P-01، کرال پانچر NP-01 تاکتیکال، کرال پانچر NP-02، کرال پانچر جامبو، کرال پانچر پرو، کرال پانچر W، کرال پانچر S، کرال پانچر پیتبول، کرال پانچر مکس، کرال پانچر بیگ مکس، کرال پانچر آتو، کرال پانچر بریکر وکرال پانچر بریکر بی‌صدا وجود دارد.

پلتفرم اغلب تفنگ‌های بادی کرال پانچر مشترک است ولی از حیث نوع کاربری، قدرت و سرعت شلیک و دقت، تفاوت‌های آشکاری بین مدل‌های مختلف این برند وجود دارد که کاربر با توجه به نیازهای حرفه‌ای یا غیر‌حرفه‌ای خود و با توجه به بودجه مد نظر می‌تواند هر کدام را انتخاب کند.

در انتها و برای جمع بندی این مقاله می خواهیم چند دلیل برای خرید کرال پانچر را برای شما بازگو کنیم تا با دانستن این نکات بهترین انتخاب را داشته باشید.

این تفنگ قابل قیاس با بهترین تفنگ های حال حاضر بازار می باشد و با اینکه تولید کشور ترکیه است اما کیفیت بالای آن باعث شده تا بتواند با رقیبان اروپایی و آمریکایی خود به راحتی رقابت کند.

اما نکته مثبت تفنگ بادی کرال پانچر در مقایسه با دیگر تفنگ ها قیمت مناسب آن است که به شما این امکان را می دهد با صرف هزینه ای معقول یک اسلحه با کیفیت و حرفه ای داشته باشید.

طراحی زیبا و شکیل این تفنگ مزید بر علت شده تا تعداد طرفدارانش در سراسر دنیا روز به روز بیشتر شود و دوست داران شکار و تیر اندازی از تفنگ بادی کرال پانچر به عنوان اولین انتخاب خود یاد کنند.

منبع با ما در ارتباط باشید در انواع تفنگ بادی برای به دست آوردن مولکول‌های کافی هوا برای انتقال تکانه به ساچمه، مقدار زیادی هوا در فشار اتمسفری در حجم بسیارکوچکی فشرده می‌شود و مولکول‌های هوا به یکدیگر نزدیک می‌شوند.

تفنگ بادی اتوماتیکی یکی از انواع تفنگ‌های بادی است که به منظور سرعت بخشیدن به شلیک ساچمه و جلوگیری از اتلاف وقت در موارد ضروری نظیر شکار حیوانات کوچک ساخته شده است.

تفنگ بادی اتوماتیک به دلیل ویژگی خاص و منحصربه‌فردی که دارد ممکن است قیمتی بیشتر از تفنگ‌های بادی سنتی داشته باشد.

در فهرست زیر، چند قبضه از بهترین تفنگ‌های اتوماتیک حال حاضر دنیا را معرفی خواهد شد.

تیر و کمان ورزشی از ملزومات انجام ورزش تیر و کمان هستند.

تیر و کمان ورزشی قدیمی و جذاب است که در سبک های مختلفی انجام می شود و برای هر کدام از آن ها به کمان و تیر های مخصوص نیاز است.

در کشور ما هنوز تکنولوژی تولید تیر و کمان ورزشی وجود ندارد و بالاجبار باید تمامی وسایل مورد نیاز این ورزش از خارج از کشور وارد شود.

تیر و کمان ورزشی انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی و توضیح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

در ابتدا نیز به شکل گذرا تاریخچه این ورزش باستانی را مرور خواهیم کرد.

فروشگاه تفنگ بادی مکانی برای فروش انواع اسلحه شکاری و همچنین اقلام همراه آن ها است که در آن می توانید انواع مدل های مختلف را پیدا کنید.

معمولا فروشگاه تفنگ بادی تمامی لوازم مربوط به شکار را ارائه می کند و فقط بر روی فروش مدل های تفنگ بادی تمرکز ندارد.

یکی از دلایل فروش محصولات دیگر به این خاطر است که معمولا شکارچیان و دوستداران طبیعت به این فروشگاه ها مراجعه می کنند و فقط نیاز به خرید اسلحه ندارند و میخواهند تمامی نیاز های خود در طبیعت را از یک مکان تهیه کنند.

در ادامه در خصوص انواع مدل های اسلحه و اقلام همراه ارائه شده در یک فروشگاه تفنگ بادی استاندارد صحبت خواهیم کرد.

اسلحه بادی N-08 0 تومان اسلحه بادی N-11 0 تومان برای ثبت نظرات ، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map