طراحی سایت پزشکان متخصص ارولوژی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت پزشکان متخصص ارولوژی داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خانه » نرم افزار پزشکی » یک قدم تا اوج با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی 🏆 در طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی از سیستم نوبت دهی آنلاین به عنوان یکی از مهم ترین المان ها در جذب بیمار استفاده می شود.

سایت نوبت دهی پزشکی کمک بزرگی به بیمارانی ست که موفق به ثبت نوبت دهی تلفنی نمی شوند.

طراحی سایت پزشکی چرا برای پزشکان یک امتیاز ویژه محسوب می شود؟ پاسخ ساده است وب سایت پزشکی در واقع مطب آنلاین یک پزشک محسوب می شود که یک منشی ۲۴ ساعته دارد! گرچه تماس تلفنی با مطب بسیار مرسوم است، اما باید توجه داشت که گاهی: قطعا برای بیماری که نگران وضعیت سلامتی خود است، پشت خط ماندن های طولانی و یا تماس های بی پاسخ می تواند تاثیری منفی در برندینگ شخصی پزشک متخصص داشته باشد و فراموش نکنید که این بیمار به جای آنکه تمام طول آن روز ذهنش درگیر بیماری و این قضیه باشد که آیا فردا موفق خواهم شد یا خیر!! آیا در فلان تاریخ نوبت خالی وجود دارد یا خیر؟! خیلی راحت در فضای وب پزشک دیگری را انتخاب خواهد کرد.

اگر میخواهید در فضای وب و به خصوص خدمات آنلاین پزشکی و سلامت حرف اول را بزنید، کافیست تا دغدغه و نگرانی بیمارانی که هنوز وارد مطب شما نشده اند را دریابید؛ راه را برایشان هموار کنید و با امکانات ساده ای، اعتماد او را جلب کنید.

در واقع شما باید یک پزشک آنلاین باشید.

اما چطوری؟ قبل از هر چیز بیایید تا با هم روند جست و جوی بیمار در موتور جست و جویی مانند گوگل را دنبال کنیم.

در چنین فضایی کاغذ حذف می شود و تغییر آدرس مطب، روزهای حضور پزشک، خدمات و یا تخصص های جدید و هزاران مورد دیگر که شاید در آینده ای نزدیک برایتان رخ دهد، همه و همه تنها از طریق یک سایت به دیگران اعلام خواهند شد؛ دیگرانی که امروزه هر چیزی از دستور پخت غذا گرفته تا بهترین دکتر متخصص و حتی علائم بیماری و درمان آن را در اینترنت جستجو می کنند.

کافی ست در این جست و جوها از میان هزاران سایت، وب سایت پزشکی شما نظر مثبت کاربر را جلب کند و به نیاز او پاسخ درست و مطلوب را ارائه دهد.

طراحی سایت پزشکی با وردپرس آغاز شد! وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتواست که از همان ابتدا در طراحی سایت همیار سیستم جایگاه ویژه ای داشت.

طراحی سایت پزشکی بر بستر وردپرس با توجه به امکانات مورد نیاز کاربران، تنوع افزونه ها، رایگان بودن آن، سهولت در مدیریت وب سایت و رابط کاربری ساده همواره در طراحی سایت پزشکان مورد توجه بوده است.

اگر به دنبال مراحل طراحی سایت با وردپرس هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سایت پزشکی پروفسور حسین کرمی متخصص ارولوژی سایت پزشکی دکتر محمد جباری متخصص ارولوژی سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکان به بیمار این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به مطب و پس از بررسی سوابق شما از طریق سایت، مشخصات خود، روز و حتی ساعت مورد نظر را انتخاب و در صورت آزاد بودن وقت، آن را رزرو نماید.

سامانه نوبت دهی آنلاین مطب در درجه ی اول، امتیاز خیلی بزرگی برای بیماران شهرستانی محسوب می شد.

بارها پیش آمده بود که بیماران به اشتباه با همیار سیستم تماس می گرفتند و از پشت خط ماندن های طولانی و یا عدم پاسخگویی منشی شاکی بودند؛ اما سیستم نوبت دهی مطب مانند یک منشی ۲۴ ساعته بود که در آن واحد، توانایی نوبت دهی به صدها بیمار را داشت آن هم بدون معطلی و یا فوت وقت! پرتال نوبت دهی پزشکی کاملا به صورت خودکار عمل می کند و پس از ثبت اطلاعات بیماران و ایجاد یک بانک داده ی پزشکی برای شما، بیمار را برای پرداخت ویزیت پزشکی و یا خدمات مورد نظر انتخابی به سوی درگاه بانک هدایت می کند.

در نهایت یک پیامک و ایمیل حاوی کد رهگیری برای بیمار و همزمان به منشی مطب جهت اطلاع رسانی ارسال خواهد شد.

در سامانه نوبت دهی پزشکان متخصص همیار سیستم… سایت خدمات پزشکی وب سایتی است که امکانات مختلف و اطلاعات پزشکی و سلامتی را به پزشکان و بیماران ارائه می دهد تا از طریق مشاوره آنلاین پزشکی بدون نیاز به پیمودن مسافت های طولانی و یا پرداخت هزینه های زیاد، ارتباط میان بیمار و پزشک متخصص و یا کلینیک تخصصی به ساده ترین شکل ممکن و کوتاه ترین زمان به صورت آنلاین و خارج از مرزهای زمانی و مکانی تحقق پذیرد.

در شرکت طراحی سایت همیار سیستم خدمات مختلفی برای سایت پزشکان در نظر گرفته می شود که در یک نگاه کلی می توان به موارد زیر اشاره کرد: آیا این مطلب مفید بود؟ سلام بله قیمت هر کدام از این نرم افزارها 2 میلیون تومان هست.

لطفا با قسمت پشتیبانی تماس بگیرید.

سلام.

اول افتتاح کلینیک شما رو تبریک می گم بعد اینکه طراحی سایت پزشکی بین 15 تا 20 روز زمان می بره.

قطعا سایت شما نسبت به سایتی که اوایل سال 99 تازه راه اندازی میشه اعتبار بیشتری داره.

ولی تو مدت 3 ماه نمیشه خیلی انتظار بالایی از یک سایت داشت.

با این حال تمام سعیمون رو می کنیم که تو نام برند و اسم کلینیک شما، جایگاه خوبی داشته باشه.

سلام برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی نرم افزارتون با همکاران من تماس بگیرید.

سلام بله ما در این زمینه هم نرم افزار داریم، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی همیار سیستم تماس بگیرید.

ممنون  از نظرتون.

در مورد تگ ها، تعداد مطرح نیست.

تگ در واقع باید ارتباط موضوعی بین مقالات رو نشون بده.

مثلا دو مقاله در رابطه با درمان گیاهی فشار خون و درمان فشار خون با دارو منتشر شده، ارتباط موضوعی بین این دو مقاله با تگ درمان فشار خون مشخص می شه قبل از هر چیزی از شنیدن تجربه ی ناموفق شما متاسف شدم.

راستش ما چنین پروژه ای رو قبول نمی کنیم.

اگر قصد بازطراحی مجدد رو داشتید، میتونید با همکاران من در تماس باشید.

سلام.

این نرم افزار به پنل پیامک وصل میشه و از اونجایی که موقع نوبت دهی، دیتابیس اطلاعات بیمار در بانک داده ی پزشک ذخیره میشه، خیلی راحت از طریق پنل مدیریتی با انتخاب یک تاریخ مشخص میتونید این موضوع رو به تمام بیمارانی که نوبت دهی اینترنتی داشتن، اطلاع رسانی کنید.

با ما در ارتباط باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map