طراحی سایت چراغ باطومی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت چراغ باطومی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چراغ باتومی نوعی چراغ راهنما بوده که جهت نصب بر روی گارد ریل پل ها و معابر طراحی شده است.

این نوع از چراغ ها دارای ارتفاع تقریبی 30 سانتی متری بوده و بیشتر نقش هشدار دهنده و ایمنی برای رانندگان وسایل نقلیه دارند.

ضمن اینکه در زیبا سازی و منظر پل ها و معابر نیز تاثیر مثبتی را ایفا می کنند.

در طی سال های گذشته نمونه های مختلفی از این چراغ ها طراحی شدهو در پروژه های مختلف در شهرهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گرفته اند.

  پیرو بررسی ها و نتایج بدست آمده صرف نظر از بازده و راندمان این نوع چراغ و لزوم وجود و هدف از ساخت آنها، نقاط ضعف متعددی در زمینه ساختار اصلی چراغ، نحوه نصب، نحوه تعمیر و نگهداری و هزینه های مرتبط با این چراغ ها شناسایی و بررسی شد.

در بررسی های صورت گرفته یکی از مهمترین معضلات شناسایی شده بدنه بسیار ضعیف،  نبود آببندی،  نداشتن ایمنی وعدم استحکام کافی و پایداری فیزیکی در برابر سرقت مشاهده شد.

در روش نصبی که بصورت معمول پیش رو است تنها با وارد آوردن یک ضربه، چراغ به آسانی از جای خود رها شده و امکان سرقت آن فراهم است.

با توجه به شیوه نصب این نوع چراغها،  بعد از تخریب یا باز کردن یک یا چند چراغ،  کابل  سایر چراغها بصورت ریسه ایی از داخل لوله گارد بطور کلی خارج می شده است .

با توجه به شیوه نصب، در موارد متعدد غلاف فلزی چراغ از یک طرف کج شده و لامپ و پاتروم سرقت می شود.

در اکثر موارد جوشکاری چراغ به بدنه گارد ریل بعنوان تنها راه ضد سرقت کردن، انجام گردیده است.

این سرقت علاوه بر خسارت ناشی از سرقت چراغ به خاطر رها شدن سیم های برق هم ایجاد خطر کرده و حتی ممکن است در نورپردازی سایر بخش های پل به دلیل اتصالی برق باعث اختلال شود.

ضمن اینکه دارای تاثیر منفی در منظر پل است.

    در شکل زیر نیز برای نصب از جوش استفاده شده است.

در این روش انجام تعمیر نگهداری چراغ نیازمند برشکاری و جوشکاری مجدد و صرف هزینه و وقت زیاد می باشد.

    شرکت نورپارس هیراد با هدف تقویت بدنه و اصلاح ساختار این چراغ ها، جهت بالا بردن استحکام آنها در برابر ضربه و سرقت، اقدام به اجرای یک طرح تحقیقاتی نمود.

پس از بررسی های میدانی صورت گرفته و ارائه چندین طرح و مکانیزم برای افزایش استحکام چراغ های باتومی، در نهایت فرایند ضد سرقت سازی این چراغ ها با موفقیت انجام شد.

این طرح به صورت آزمایشی در پل تقاطع آموزگار و آزادی مشهد به اجرا گذاشته شده و نتایج بدست آمده از آن کاملا موفقیت آمیز بود.

در طرح نهایی علاوه بر مقاوم سازی در برابر سرقت عمل تعمیر و نگهداری چراغ نیز ساده سازی شد.

ساختار طراحی شده در شکل زیر قابل مشاهده است.

      همچنین منابع نوری باتومی ها اصلاح شده و در آنها از چراغ های ال ای دی استفاده شد.

منابع نوری جدید علاوه بر مصرف کمتر و ولتاژ کاری ایمن، در برابر عوامل جوی و باران نیز مقاوم شده وآسیب نمی بینند.

ضمن اینکه عمر کاری آنها بیشتر و هزینه انرژی و تعمیر و نگهداری آنها نیز بسیار کمتر است.

  نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه نام ایمیل وب‌سایت ذخیره نام و ایمیل من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

صنایع روشنایی نورپارس هیراد یکی از واحدهای پیشرو در زمینه توسعه  و طراحی تجهیزات روشنایی و نورپردازی در شاخه خارج از ساختمان(outdoor) است.

این مجموعه قادر بوده با رویکردی تحقیقاتی و نوآورانه طیفی متنوع از محصولات را تولید کند.

فرایند طراحی و ساخت با توجه به نیاز پروژه ها انجام شده و تمامی مراحل آن توسط نورپارس اجرا می گردد.

مشهد، کیلومتر ۱۳ جاده شهرک صنعتی کلات، خیابان صنعت، صنعت ۱، پلاک ۱۰ ٩٨٥١٣٢٦٠٥١١٦+ ٩٨٩١٥٣١٦٢٤٥٨+ Noorpars.

سیماگرgmail.

com طراحی سایت و بهینه سازی سایت توسط توسعه گران آریاز - 2019 © تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت نورپارس می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map