طراحی سایت چقدر هزینه دارد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت  چقدر هزینه دارد در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

می دانیم ممکن است در اثر تشتت قیمت‌های به شدت متفاوت شرکت‌های طراح سایت گیج شده باشید.

متاسفانه در کشور ما قانون واحد و نظارت صحیحی بر فعالان این صنعت صورت نگرفته است.

شرکت داده ورزان در این صفحه، تلاش کرده است تمام آنچه مرتبط با قیمت دهی پروژه های طراحی وب است، را شفاف توضیح دهد.

هم قواعد معمول صنعت طراحی سایت کشور و دنیا را و هم سیاست های اختصاصی شرکت داده ورزان را.

اگر برای مطالعه این صفحه قدری وقت صرف کنید، به بهترین نحو روی موضوع قیمت پروژه طراحی سایت توجیه و صاحب ملاک خواهید شد تا بتوانید سره را از ناسره تشخیص دهید.

به قول کسبه قدیمی بازار، که مهمترین دارایی خود را به حق، اعتبارشان می‌دانستند، به لطف خدا، سر سفره پدر و مادر بزرگ شده‌ایم و نان حلال خورده‌ایم و بین پول سفید و پول سیاه تفاوت قائلیم.

فهمیده‌ایم که اگر کاری که برای مشتری انجام میدهیم به علت بروز خطا یا کم کاری یا بی کیفیتی از سمت ما، مورد رضایت باطنی وی واقع نشود و دردی را از او دوا نکند و برایش مفید واقع نشود، پولی که از گرفته‌ایم سفید نخواهد بود و به ما سودی نخواهد رساند و روزگار ما را سیاه خواهد کرد.

باور کرده‌ایم نزدیکترین راه به موفقیت و سودآورترین روش کسب و کار، درستی و صداقت و خدمت و تعهد به کیفیت است و فطرت های پاک مردم و مشتریان، به خوبی و بسیار قوی، بین محصول و خدمات با کیفیت و بی کیفیت فرق خواهد گذاشت و در بلندمدت، این کسب و کارهای درستکار هستند که ماندگار خواهند شد.

آنچه برای ما مهم است، ابعاد کار و دامنه تعاریف پروژه مشتری است که البته میزان بزرگی یا کوچکی انتظارات مشتری از سایتش، در بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت کار او موثر است.

لذا ما کاری به عرض و طول تشکیلات مشتری، میزان شهرت یا صاحب نامی برند او، دامنه سود یا درآمدها و دارایی های او و در یک کلمه ابعاد جیب و میزان توان پرداخت او نداریم.

ای بسا که برندی صاحب نام یا تشکیلاتی ثروتمند پروژه ای کوچک بخواهد و ای بسا یک شخص بدون اسم و رسم قبلی، وب سایتی بزرگ و پر از قابلیت تقاضا کند.

ما ابعاد کار و زحمتی که برای پیاده سازی سایت بایست متحمل شویم را می‌سنجیم و البته شأن مشتری و برند او و سطح انتظارات و توقعاتش را در نظر میگیریم اما اینکه پروژه واحد را، به دو مشتری، دو جور اعلام قیمت کنیم، غیر اخلاقی می‌دانیم و این‌ کار را نمی‌کنیم.

بر خود لازم دانسته‌ایم وقتی پروژه را می‌سنجیم و تخمین زمان و هزینه اعلام می‌کنیم، سعی کنیم تحت هیچ شرایطی در آینده و حین اجرای پروژه، اضافه زمان یا اضافه هزینه از مشتری تقاضا نکنیم.

زیرا این مهم را حق مشتری میدانیم که بتواند روی بودجه و زمان خود برنامه ریزی کند و ارتکاب به این عمل زشت را ،خلاف اخلاق کسب و کار می دانیم.

بر همین اساس با تلاش فراوان زیرساخت هایی را به وجود آورده ایم که مطمئن شویم تمام ابعاد پروژه برای ما روشن شود و مکانیزم هایی را ساخته ایم که محاسبات ما نظام مند و سیستماتیک باشد تا امکان بروز خطا و فراموشی و نسنجیدگی، حتی الامکان، سهوا یا عمدا، پیش نیاید.

تنها موارد مشمول تقاضای اضافه هزینه آتی، مواردی است که مشتری خودش هم قائل است روز اول و در فرایند نیازسنجی ما مطرح نکرده و به تازگی بروز کرده است.

ما در سیماگر، با سابقه کاری طولانی و بعد از الگوگیری از درست این کار توسط شرکتهای معتبر طراحی وب بین المللی، سنجش کامل و دقیق نیازهای مشتری را، که پاسخ دهی به حدود ۱۰۰ سوال استاندارد جهانی است! به صورت یک فرم الکترونیک هوشمند چند مرحله ای طراحی کرده‌ایم، که مشتری در اسرع وقت و با کمترین هزینه زمانی، آن را پاسخ میدهد و لاجرم به ابعاد پروژه‌اش می‌اندیشد و پاسخ‌های سنجیده میدهد و جواب‌های او، ابعاد پروژه را کامل و بی‌هیچ ابهام برای ما روشن میکند تا ما اعلام زمان و هزینه بسیار دقیق و غیر قابل تخطی ارائه کنیم.

بعضی دیگر شرکت‌های طراح وب، سرویسی آنلاین راه‌اندازی کرده‌اند، که خود مشتری، بدون نیاز به دانش فنی خاصی، با طی کردن یک ویزارد چندمرحله‌ای، وب سایت خود را سفارش می‌دهد و مبلغ آن را هم آنلاین پرداخت می‌کند و ظرف یکی دو ساعت صاحب سایت می شود.

به عبارت بهتر مشتری، بدون مراوده خاصی با شرکت طراح، خودش دامنه اش را انتخاب میکند، دیزاین سایتش را از بین تم های زیبا و از قبل آماده انتخاب میکند و سپس با پرداخت آنلاین،‌ صاحب سایتی می شود که میتواند محتوای آن را شخصی سازی و تم آن را سفارشی سازی کند.

عموما قیمت اینگونه سایت ها پایین،‌ راه‌اندازی آنها سریع و تمدید مبلغ آنها سالیانه است.

بعضی دیگر تیم های طراح سایت، به شرطی که در سود و منافع سایت شریک شوند، البته نه رایگان اما با مبلغ کمتری نسبت به معمول، حاضر به انجام پروژه برای مشتری می شوند.

البته به موازات مشارکت در سود و ضرر پروژه، طبیعتا برای خود حق اظهارنظر قائل خواهند شد و در تصمیم گیری های حیاتی پروژه دخالت خواهند کرد و گرچه منطقا باید پروژه را از خود بدانند اما صددرصد در استخدام و تحت فرمان مشتری سفارش دهنده اولیه سایت نخواهند بود و بعد از مدتی دیگر فول تایم روی پروژه کار نخواهند کرد و پروژه های دیگر را خواهند پذیرفت.

عموما هزینه تمام شده این سایت ها زیاد شده و راه اندازی آنها بسیار زمان خواهد برد.

ما در سیماگر، نه در پروژه شریک می‌شویم و نه نرم‌افزار آماده یا قالب از پیش طراحی شده در اختیار مشتری می‌گذاریم.

بلکه کار را به صورت پروژه‌ای انجام می‌دهیم و برای هر مشتری،‌ متناسب با نیاز  سلایقش، طراحی اختصاصی می‌کنیم.

لذا ارزیابی اولیه دقیقی از پروژه انجام می‌دهیم و به لطف خدا، در قالب پیش فاکتوری دقیق اعلام زمان و هزینه خواهیم کرد و مطابق با آنچه در چندین سال گذشته رخ داده، بدون کوچکترین تجاوز از محدوده‌ها،‌ طی همان مدت زمان و با همان مبلغ اعلامی کار را به اتمام می‌رسانیم و تحویل مشتری رضایتمند و خوشحالی می‌دهیم که ابراز می‌کند آنچه می‌خواسته را تحویل گرفته است.

انجام پروژه چندین هفته بیشتر به طول نمی‌انجامد.

اگر بخواهید از عکس‌های بی‌کیفیت و یا تصاویری که در سرچ عکس گوگل پیدا می‌کنید برای درج عکس در سایت‌تان بهره ببرید، هزینه‌ای در پی نخواهد داشت.

اما سایت شما از زیبایی و تاثیرگذاری خواهد افتاد.

اگر خواستید عکس‌های با کیفیت بگیرید، چه خودتان این کار را انجام دهید که هزینه صرف وقت خواهید داشت و چه بخواهید از خدمات یک استودیوی عکس برداری صنعتی استفاده کنید، هزینه بر خواهد بود و چه بخواهید عکس از منابع با کیفیت اینترنتی بین‌المللی بخرید به دلار مبلغ زیادی را باید بپردازید.

گاهی صاحبان فروشگاه اینترنتی را می‌بینیم که هیچ فکری برای عکس‌برداری کیفی از محصولات خود نکرده‌اند! مطلبی که از شروط حیاتی موفقیت یک فروشگاه آنلاین است.

اولین و البته مهمترین مرحله در اعلام هزینه طراحی یک سایت و البته بزرگترین لازمه اجرای یک پروژه موفق، سنجش صحیح و همه جانبه نیازمندی های مشتری است.

اهداف پروژه، نمونه‌های مدنظر مشتری، انواع محتوا، حجم محتوا، سیاست‌های سئو، شبکه‌های اجتماعی، دسترسی مدیریت، نرخ آپدیت و سطح دغدغه‌های امنیتی.

البته صرفا به نیازسنجی از مشتری هم کفایت نمی‌کنیم، بلکه با صرف وقت علیحده، صنعت یا رسته کاری مشتری را هم می‌شناسیم و سایت‌های رقبای داخلی و خارجی وی را بررسی می‌کنیم.

نیازسنجی در داده ورزان، یک فرم الکترونیک چند مرحله ای آنلاین است که پرسش های متعددی من جمله محدوده بودجه مدنظر مشتری را می پرسد و نتیجه اش به دست ما می رسد.

کارشناس تحلیل نیازمندی‌ها در داده ورزان نتیجه نیازسنجی واصله مشتری را به دقت بررسی و رول مدل های معرفی شده را مشاهده و سوالات و ابهامی ذهنی پیش آمده را یادداشت میکند و سپس طی تماسی تلفنی با اشتراک گذاری همزمان صفحه نمایش با مشتری به بررسی مورد به مورد جزئیات می پردازد و سوالاتش را مطرح میکند تا در فضایی کاملا شفاف و با شناختی روشن از پروژه اقدام به تدوین پیشنهادنامه داده ورزان کند.

مواردی نظیر تمایز دادن نیازهای واقعی از نیازهای غیرواقعی، آنچه مشتری برای آن محتوا دارد نسبت به آنچه صرفا دوست دارد و سنجش سطح توانایی مشتری در بهره برداری از سایت از دیگر وظایف تحلیلگر نیازها در شرکت داده ورزان است تا پروژه ای اگر قبول شد بی حاشیه باشد.

بر اساس نیازسنجی دقیق و شناسایی همه جانبه اهداف مشتری و ابعاد پروژه پیشنهادنامه دقیقی شامل اعلام زمان و هزینه پروژه تدوین شده و برای مشتری ارسال می‌شود.

این پیشنهادنامه، در واقع سه سطح پیش فاکتور پایه و استاندارد و حرفه ای است که به همراه یک سند چهارم راهنمای مقایسه، اختصاصی هر مشتری تدوین و برای وی ارسال می شود.

پیشنهاد نامه ای که شامل تفکیک حداقل‌های لازم، از موارد پیشنهادی خلاقانه ماست و متناسب با نیاز مشتری، فهرست کاملی از صفحات داخلی سایت پیشنهادی، سایت مپ آن، نمونه پیشنهادی برای هر صفحه، میزان دیتای اولیه که شرکت طراح متعهد می‌شود و نوع طراحی هر صفحه را شامل می‌شود.

همچنین در مورد موارد زیرساختی و چندزبانگی سایت.

مشتری سه پیش فاکتور دریافت شده را که اختصاصی وی تدوین شده را دریافت می کند و با مدیران و صاحبنظران در موضوع سایت در تشکیلات خود به اشتراک می گذارد و اگر پرسشی روی جزئیات فنی یا اقلام پیش فاکتور داشت از داده ورزان می پرسد تا نهایتا روی یکی از سه پیش فاکتور پایه یا استاندارد یا حرفه ای به نتیجه برسد و آن را انتخاب کند و سپس اگر جرح و تعدیلی در آن لازم می داند که قابلیت هایی را به آن بیفزاید یا کسر کند تقاضا میکند و پیش فاکتور منتخب اصلاح شده برای وی ارسال می شود تا پیش فاکتور منتخب به لحاظ آپشن ها و مبلغ و زمان اعلام شده کاملا با نظر مشتری تناسب پیدا کند.

اینجاست که مشتری پیش فاکتور نهایی شده را تایید می دهد تا با ارسال پیش نویس قرارداد وارد فاز بعدی شود.

در این مرحله بر اساس فهرست صفحات و قابلیت های لیست شده در پیش فاکتور نهایی شده، پیش نویس قرارداد برای مشتری ارسال می‌گردد.

قراردادی استاندارد، دوجانبه و منصفانه که بر اساس تحقیقات بین المللی در داده ورزان تدوین شده و طی سال ها اجرا مجرب و آزموده شده و به صورت بُرد بُرد، هم منافع کارفرمای پروژه را در نظر گرفته است و هم منافع شرکت طراح وب پیمانکار را.

اگر مشتری سوالات یا ابهاماتی در مورد قرارداد داشت می پرسد و اگر بنا به هر علت مشتری تغییری در متن و مفاد آن لازم دانست مطرح میکند تا مورد بررسی و اعلام نظر واحد مالی و حقوقی شرکت داده ورزان واقع شود.

نهایتا متن قرارداد هم نهایی شده و قرارداد منعقد شده در دو نسخه برای مهر و امضاء برای مشتری پست می شود.

طراحی سایت امری تخصصی است که عامه مردم چندان از آن سر در نمی آورند و مانند موبایل و یا خودرو نیست که موضوعی شناخته شده برای عموم است.

از طرف دیگر هر دانشجوی تازه فارغ التحصیل از دانشگاه به خیال خود وارد صنعت طراحی سایت می شود.

کسب و کاری که ممکن است ورد به آن راحت باشد اما ماندن در آن و پا به پای فناوری حرکت کردن و خدمات با کیفیت به مردم دادن بسیار سخت است.

این زیاد بودن دست در صنعت طراحی سایت هم بر گوناگونی قیمت ها بی تاثیر نیست.

از طرف دیگر خود موضوع طراحی سایت هم واقعا دارای ابعاد گوناگونی است که وجود بعضی طراحی سایت های بسیار ارزان و بسیار گران را مستدل می کند.

به عبارت دیگر بسته به روش طراحی سایت هر شرکت، فناوری های مورد استفاده، فیچرهای سایت، تعداد صفحات و .

.

.

مبلغ می تواند تغییر کند.

اما اگر حجم اطلاعات و تعداد رکوردهای دیتای اولیه ای که او در اختیار ما می گذارید بیش از چند صد قلم بود، طبیعتا این کار مستلزم برآورد هزینه است.

روند معمول برآورد هزینه ورود دیتای اولیه، این است که نمونه های معدودی مثلا ۵ قلم از دیتا اما دارای جزئیات کامل، که مشتی نمونه خروار از دیتاهای آتی باشد، در اختیار ما قرار میگیرد و ما متوسط زمان لازم برای اپراتور های ورود دیتای مسلط خود، که این اقلام را در سایت به نحوی موثر، دیتا اینتری کنند محاسبه می‌کنیم و سپس بر اساس فرمول نفر ساعت، می توانیم بر اساس تعداد کل رکوردها اعلام زمان و هزینه دقیق داشته باشیم.

ما در سیماگر، به تجربه سالها کار، فهمیده‌ایم که اگر محتوا را روز اول کامل دریافت کردیم و صفحات داخلی را هم خودمان عهده‌دار شدیم و متناسب با محتوا طراحی کردیم و سایت را کامل تحویل مشتری دادیم هم مشتری راضی‌تر است و هم نمونه‌کار به مراتب زیباتری برای ما رقم خواهد خورد.

لذا مبنای ما در انجام پروژه و قیمت‌دهی آن، صرفا فیچرهای سایتی که تحویل می‌دهیم نیست، بلکه بعلاوه شامل صفحاتی هم است که کار می‌کنیم.

البته پر واضح است که سایتی که به مشتری تحویل می‌دهیم بسیار خوش‌دست و فول داینامیک است و مشتری بدون کوچکترین وابستگی به ما، می‌تواند هر تعداد صفحه یا محتوا، خواست در سایت بزند.

اما قطعا صفحات داخلی که توسط هنرمندان گرافیست ما طراحی و محتوا گذاری می‌شوند، جلوه و فکر شدگی عالی‌تری خواهند داشت.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map