طراحی سایت کاسه کاغذی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کاسه کاغذی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کاسه کاغذی گاهی می تواند مناسب ترین انتخاب برای ما باشد و به روایتی غذا را خوشمزه تر کند.

این ادعا قابل اثبات است زیرا با غذا خوردن در ظروف کاغذی خیال ما نسبت به محیط زیست و بقای آن راحت تر است.

شاید به این فکر کنید که کاغذ نیز از درختان تولید می شود و درختان زیاد صرف آن می شود! اما باید به این نکته اشاره کرد که بازگشت پلاستیک به طبیعت برای زمین بسیار گران تر تمام می شود.

کاغذ این انعطاف را دارد که بازیافت شود و بارها مصرف شود و ضرری برای بدن انسان ندارد، درصورتی که ظروف پلاستیکی می توانند سلامت انسان را به خطر بیاندازند و عواقب جبران ناپذیری برای او در برداشته باشند.

افست کاسه کاغذی و دیگر ظروف کاغذی در طرح ها و شکل های مختلفی انجام می شود که زیبایی و تنوع منحصر به خود را دارند.

با ساخت کاسه کاغذی و مصرف آن، انسان طبیعت دوستی خود را ثابت می کند و همچنین خودش را از هرگونه خطری مصون می دارد.

کاسه کاغذی تبلیغاتی که در این نوع کاسه ها با اختصاص طرح تبلیغاتی سازمان، شرکت و یا حتی شخص بنا به سفارش بر روی آن افست می شود.

کاسه کاغذی بهداشتی با استفاده عمومی که طرح و نوشته سفارشی بر روی آن افست نمی شود.

در کشور عزیز ما سالانه مراسم های بزرگ و کوچک زیادی برگزار می شود که برای پذیرایی نیاز به استفاده از ظروف یکبار مصرف به ویژه ظروف کاغذی را دارند.

مراسم هایی چون تولد، همایش، سمینار، عزاداری های محرم، افطاری، نذری دادن، پذیرایی در سازمان های بزرگ، استارتاپ ویکندها، دورهمی ها و حتی کافی شاپ ها.

ظروف کاغذی مزایای زیادی برای مصرف کنندگان خود دارد و برای همین به یکی از محبوب ترین محصولات شناخته می شود.

اگر بخواهیم چند تا از ویژگی ها مثبت کاسه کاغذی را نام ببریم می توانیم به مقاومت در برابر مایعات و حرارت، قیمت ارزان، تجدید پذیر بودن و طرح پذیری آن اشاره کنیم.

  کاسه کاغذی یک بار مصرف می باشند و با یک پوشش کاور میشوند که حرارت و دما را انتقال ندهد و مقاومت داشته باشد.

از کاسه کاغذی و این لیوان ها تقریبا در همه جای دنیا استفاده می شود و کاسه کاغذی در کشور خودمان و دیگر کشورهای صنعتی و پیشرو انجام میشود که مورد توجه شرکت ها و لوگوهای معروف قرار گرفته است.

از نظر کمپین های محیط زیست نیز این کاسه ها و لیوان ها آسیبی به محیط زیست نزده و بسیار بهتر از کاسه ها و لیوان های پلاستیکی هستند.

شرکت ساحل جنوب در حمایت از محیط زیست و متناسب با فرهنگ غنی ما برای افست آمادگی خدمت رسانی به شما کاربران می باشد.

تبلیغات شعار و یا طرح یک سازمان، ارگان و یا حتی تصویر یک شخص است که در انتخابات بر روی کاسه افست می شود.

در رستوران و فست فود ها استفاده می شود.

و تاثیر گذاری قوی از نظر تبلیغاتی دارد.

کاسه تبلیغاتی مناسب برای جلسات و تشریفات می باشند.

در رابطه با افست بهداشتی بودن این مورد بسیار حائز اهمیت می باشد.

از این رو از مرکب گیاهی استفاده می شود و تولید لیوان توسط دستگاه استرلیزه انجام می گیرد.

– جلوگیری از نفوذ مایع غذا به  سطح خارجی کاسه کاغذی در صورتی که وقتی ما مایع داغ را در کاسه پلاستیکی میریزم دیده شده است که در بسیاری از مواقع آب می شود و یا حرارت دست ما را می سوزاند.

– کاسه کاغذی پس از استفاده بهتر قابل بازیافت است و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می نماید.

– بر روی کاسه کاغذی می توان طراحی ها و نوشتهای دلخواه خود را افست کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر می رسد.

  افستی که بر روی نوع تبلیغاتی صورت می گیرد را برای اینکه به بهترین نحو یک ابزار تبلیغاتی خوب و حداکثر استفاده را از آن ببریم میتوانیم در مناسبت های زیر استفاده کنیم: – درتمامی همایش ها و سمینار های دانشگاهی – تشریفات در نمایشگاه – واگذاری ظروف کاغذی در بیمارستان های بین شهری، آزمایشگاه ها دولتی، درمانگاه و کلینیک ها ی خصوص – واگذای در آب خوری های مدارس آموزش و پروش یا موسسات آموزشی – واگذای در ادارات، بوفه ها – واگذای در رستوران ها مترو و فرودگاه گروه تولید و چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب این افتخار را دارد به ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی بپردازد.

محصولات این گروه در حوزه چاپ کاسه کاغذی، کاسه کاغذی تبلیغاتی، کاسه کاغذی بهداشتی به سلیقه مشتری و ….

می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید: 0912-8238263 – 0912-8238263 شرکت ساحل جنوب تولید اختصاصی لیوان کاغذی با کیفیت عالی از رنگ های بهداشتی بدون بو را انجام می دهد و انواع سفارشات مشتریان را با قیمت های بسیار نازل و تحویل در کمترین زمان ممکن به شهرستان ها پذیرا می باشد.

این شرکت با رعایت اصول بهداشتی در امر افست روی کاغذ در زمینه تولید انواع ظروف کاغذی علاوه بر تهران در شهرستان ها نیز نمایندگی دارد.

تلفن های تماس : 0912-8238263 – 0912-8238263 پست الکترونیک : سیماگر-cup.

ir مرداد ۲۱, ۱۳۹۹ مرداد ۱۸, ۱۳۹۹ لیوان کاغذی ساحل جنوب فروش فقط بصورت عمده میباشد .

از انجام سفارشات خرد معذوریم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map