طراحی سایت کاور پلاستیکی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کاور پلاستیکی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کاور پلاستیکی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به گزارش حوزه فناوری فروشگاه اینترنتی برایتو : از سری لوازم بایگانی که مصرف فراوانی در شرکت و ادارات می تواند داشته باشد کاور کاغذ است.

از کاور کاغذ برای نگه داری اوراق و اسناد مختلف اداری ، برگه های امتحانی همچنین مدارک مهم شخصی مثل عقدنامه ، سند های ماشین و ملکی که غیر قابل پانچ هستند می توان استفاده کرد.

جنس این کاورهای پلاستیکی پلی پروپیلن است که باعث می شود کاور پلاستیکی به راحتی پاره نشود.

کاور کاغذ پلاستیکی در سه سایز A4 ، A5 و A3  تولید می شوند.

کاور پلاستیکی دارای ابعاد 30 × 23 سانتی متر می باشد.

با استفاده از کاور پلاستیکی می توانید از ۵ تا ۱۵ برگ کاغذ ۸۰ گرمی در سایز a۴ را نگه داری نمایید.

کاورهای پلاستیکی ضد الکتریسیته هستند در نتیجه وقتی در زونکن و کلاسور روی هم قرار می‌گیرند به هم نمی چسبند و خیلی راحت ورق می خورند.

کاور پلاستیکی خاصیت ضد اسیدی دارد که از فعل و انفعالات شیمیایی با برگه‌ها جلوگیری می کند.

سوراخ های تعبیه شده در حاشیه پوشه کیسه ای این امکان را به شما می دهد که بتوانید در یک زونکن و پوشه پلاستیکی مدارک مورد نیاز خود را بایگانی کنید.

دانشجویان امروزه با کاغذهای پرینت شده سر و کار دارند و از آنجایی که در این برگه ها مطالب مهم را یادداشت کرده اند تمیز ماندن و گم نشدن این برگه ها برای آنها اهمیت زیادی دارد .

در این مواقع داشتن یک کاور پلاستیکی بادوام می‌تواند کمک خوبی برای آنها باشد.

همه افراد از دانش آموز گرفته تا افراد عادی از محل کار و مدرسه و دانشگاه تا منازل با حجم زیادی از اسناد و مدارک مهم سر و کار دارند.

حفاظت و نگهداری از این اسناد و مدارک برای همه ما بسیار مهم و ضروری می باشد.

از راه هایی که برای بهتر نگهداری کردن اسناد و مدارک ، به فکرمان می رسد استفاده از کاغذ می باشد.

البته در بازار با انواع و اقسام کاور می‌توانید روبه رو شوید.

یکی از وسایلی که برای نگهداری بهتر از مدارک به کار می آید پوشه زیپ دار است.

کاور زیپ دار با داشتن زیپ می‌تواند به کاربر این اطمینان را بدهد که محافظ خوبی برای مدارک و اسناد خود داشته باشد.

کاور زیپ دار دارای وزنی سبک می باشد و شما می توانید آن را به راحتی در کیف خود گذاشته و به همراه داشته باشید.

کاور زیپ دار دارای وزنی سبک می باشد و شما می توانید آن را به راحتی در کیف خود گذاشته و به همراه داشته باشید.

کاور زیپ دار سبک بوده و جایی را در کیف شما اشغال نمی کند و می توانید بدون سنگینی بار آن را با خود حمل کنید.

از کاور زیپ دار می توانید برای کاغذ های a۴ و جزوه های پرینت شده استفاده کنید.

مزیت دیگر کاور های زیپ دار دارا بودن زیپ بر روی آنها است شما می توانید  با استفاده از کاور زیپ دار به جز اسناد و مدارک از کارت های اعتباری ، قبض های بانکی ، لوازم التحریر و نوشت افزار نیز نگه داری کنید.

جنس کاور زیپ دار از پارچه می باشد.

کاور زیپ دار در ابعاد 33 × 23 در بازار موجود می باشد.

وزن کاور زیپ دار ۲۵ گرم است و از مزیت های کاور زیپ دار قابلیت شست و شو با آب سرد است کاور های زیپ دار را با رنگ های زیبا و جالب در بازار لوازم التحریر می توانید خریداری نمایید.

از کاور های زیپ دار حتی برای نگه داری لوازم آرایشی هم می توانید استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی برایتو مرکز فروش کاور کاغذ در تهران این امکان را به شما مشتریان گرامی می دهد تا در وب سایت برایتو کالای مورد نظر خود را با مشاهده تصاویر و مطالعه توضیحات انتخاب و خریداری نمایید.

نویسنده : الف .

ی نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه فروشگاه اینترنتی برایتو فعال در زمینه پخش عمده و جزیی لوازم التحریر و ملزومات اداری با ارسال رایگان در تهران خدماتی نوین را جهت خریدی آسان، با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است و این خدمات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو توسط کادری مجرب هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد.

تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

فروشگاه برایتو تمامی اجناس را با ضمانت به فروش می رساند و امکان مرجوعی کالا را جهت رضایت هر چه بیشتر شما فراهم نموده است.

امید است بتوانیم در راستای کسب رضایت شما عزیزان در تامین اقلام مصرفی در ادارات، کارخانجات، بیمارستان ها، مدارس و… قدمی مفید برداشته باشیم.

گارانتی و سلامت فیزیکی کالا امکان ارسال سریع سفارشات امکان تسویه فاکتور در محل پشتیبانی 7 روز و 24 ساعت برایتو فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر و ملزومات اداری با قیمت مناسب و ارسال رایگان در تهران استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی برایتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

به دلیل نوسانات قیمت قبل از نهایی کردن خرید خود با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

کد ملی* کد تایید * هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map