طراحی سایت کنجد ایرانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کنجد ایرانی شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت کنجد ایرانی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارده سنتی اردکان تهیه شده از مرغوبترین کنجد ایرانی به صورت فله و ظرفی تهیه شده در اردکان یزد ارده را کنجد آسیاب شده میگویند که سوغات شهرستان اردکان یزد میباشد ارده سبوس دار نیز موجود است ارده سبوس دار همان کنجدی است که با پوست آسیاب میشود و رنگی قهوه ای مایل به سیاه دارد مشخصات آگهی برای تماس با آگهی، اسکن کنید عبارات کلیدی ارده | ارده شیره | ارده کنجد | ارده سبوسدار | ارده ایرانی | ارده سودانی | ارده پاکستان | ارده سبوس دار | کنجد | شیره کنجد | کنجد بوداده | ارده روبیکا | روبیکا | محصولات کنجدی روبیکا | فرآورده های کنجدی روبیکا | «مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و الکترونیکی مهرگان» تعمیرات کلیه برندهای پنکه های ایستاده و رومیزی تعمیرات تخصصی و قطعات اصلی و .

.

.

«مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و الکترونیکی مهرگان» تعمیرات کلیه برندهای لوازم خانگی تعمیرات تخصصی و قطعات اصلی و اورجینال ادرس:یزد میدان .

.

.

فروش و پخش حلواارده در ظرفهای 300 گرم ، 500 گرم و 800 گرم به صورت عمده و خرد و ارسال آن به تمامی نقاط کشور فروش و پخش ارده به صورت فله و ظرفهای 400 .

.

.

روغن ارده کنجد اصل را از شهر حلوا و ارده تهیه نمایید روغن ارده کنجد به روش پرس سرد .

.

.

چاپ‌انواع کتاب.

‌روزنامه.

مجله.

کاتالوگ.

بروشور.

جعبه .

لیبل و اوراق اداری .

.

.

«مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و الکترونیکی مهرگان» تعمیرات کلیه برند های ماکروفر ، سلاردام ، توستر تعمیرات تخصصی و قطعات اصلی و .

.

.

«مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و الکترونیکی مهرگان» قطعات اصلی و اورجینال کلیه برند ها ادرس:یزد میدان صنعت خیابان اسکان جنب اداره گاز مرکز .

.

.

«مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و الکترونیکی مهرگان» تعمیرات کلیه برندهای اتو های بخار تعمیرات تخصصی و قطعات اصلی و اورجینال ادرس:یزد میدان .

.

.

تولید و پخش عمده انواع سفره نخی و زیرسفره و دستمال آشپزخانه صددرصد نخی و کیسه نان سه لایه زیپدار و کیسه سبزی خوردن سه لایه ارسال به سراسر کشور با .

.

.

شرکت نگار یزد با تولید انواع روفرشی مخمل و زرکدار با وزن های مختلف و طرح و رنگ متنوع و زیبا و تولید انواع پتو برجسته و الوان با چاپ بروزترین طرح های .

.

.

کارخانجات نگار یزد با تولید انواع روفرشی و پتو در طرح و رنگ های متنوع همراه با کیفیت و زیبایی توانسته گامی هر چند کوچک در ارتقای تولید ملی داشته باشد .

.

.

فروش عمده انواع روفرشی مخمل و زرکدار در ابعاد و وزن های مختلف با نازلترین قیمت از تولید به مصرف .

.

.

نبات حبه فوری ممتاز یزد در طعم های مختلف .

.

.

سرین مغز : مغزیجات و فرآورده های سالم شامل مغز بادام ، مغز پسته ، مغز بادام زمینی ، مغز گردو ، مغز فندق .

غیره شرکت مغزیجات سرین .

.

.

09139887234 تولید و فروش عمده انواع روفرشی با طرح و کیفیت های مختلف برای بازار داخلی و صادرات روفرشی برای هر گونه خرید عمده روفرشی با مدیر مجموعه ای .

.

.

گروه تولیدی نیر باف انواع روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم را یا کیفیت بسیار بالا و در سایز های مختلف تولید می کند برای دریاف لیست قیمت وخرید عمده .

.

.

تولید قوطی کلید و پریز با مرغوبترین مواد اولیه با قیمتی رقابتی.

باابعاد 40*60*60 .

.

.

گروه تولیدی نیر باف تولید کننده زیرانداز جاجیمی ضد آب در طرح و سایز های مختلف با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد برای دریافت لیست قیمت و خرید عمده و .

.

.

سنگ اهن داخلی (همات مگنت) با feo5 به بالاخریداریم دانه بندی شده با ریجکت 45درصد .

.

.

بافت انواع روفرشی مخمل و زرکدار و دو رنگ با قیمت های خیلی مناسب برای صادرات به عراق کلیه سفارشات در طرح و رنگ و وزن پذیرفته می شود .

.

.

پخش عمده انواع پتوی دو نفره یک نفره خرید و فروش پتوی دو نفره یکنفره .

.

.

فروش انواع موکت : موکت زرین .

.

.

فروش عمده انواع اسپری انژکتور برترین برند های داخلی و خارجی .

.

.

قوها پرنده گان زیبا و با شکوهی هستند که به نماد عشق مشهور هستند.

قوی گنگ یا همان سفید طرفداران زیادی در میان طیور زینتی دارد .

.

.

.

شرکت نورگستران پیشرو نماینده انحصاری دزدگیر PARADOX نمایندگی رسمی فروش، نصب و خدمات پس از فروش دزدگیر .

.

.

شرکت نورگستران پیشرو نماینده فروش برند DAHUA، یکی از پرفروش ترین برندهای جهان فروش، نصب و راه اندازی دوربینهای مداربسته HDCVIو IP تحت شبکه با .

.

.

شرکت نورگستران پیشرو مشاور و مجری انواع دربهای اتوماتیک، سکشنال، شیشه ای و .

.

.

.

.

.

شرکت سهامی خاص دارای گرید 5 راه و تاسیسات تجهیزات ، اعتبار کامل با 4 سال کارتکس و اعتبار مهندس 2ساله ، .

.

.

سلام واگذاری شرکتهای رتبه دار ، .

.

.

با سلام خدمت هموطنان گرامی : مرکز تعمیرات تخصصی انواع روشنایی های LED با بیش از ده سال تجربه تخصصی فعالیت در زمینه روشنایی و چراغ های LED در مرکز .

.

.

صفحه 7 از 19        << شروع   < قبل      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10    بعد >   آخر >> ورود اعضا راهنمای ویژه راهنمای پرداخت قوانین درج آگهی راهنمای تبلیغات حقوق و شرایط | ورود | ثبت نام | آگهی ویژه | قوانین | درباره ما | تماس با ما جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

شماره تلفن وب سایت ایستگاه: +98 (21) 22622020 تماس در ساعات اداری شنبه الی پنجشنبه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map