طراحی سایت گوشت شتر مرغ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت گوشت شتر مرغ کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شتر مرغ به عنوان بزگرترین پرنده جهان دارای طیف گسترده ای از محصولات میباشد و مانند بسیاری از جیوانات دیگر تقریبا از تمام اعضای بدن آن استفاده شده و فرآورده های گوناگون و با کیفیتی از این پرنده به دست می آید این مجموعه با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه پرورش،‌نگهداری و جوجه کشی شتر مرغ و تولید فرآورده های جانبی مطالب بسیاری را برای علاقه مندان به ورود و فعالیت در این حوزه گردآوری کرده است شتر مرغ بزرگترین پرنده زنده دنیا پرنده ای بومی آفریقا با ظاهری منحصر به فرد است که آن را از دیگر پرندگان متمایز می کند شترمرغها می توانند با سرعتی معادل 70 کیلومتر برساعت بدوند که هیچ پرنده دیگری با این سرعت روی زمین نمی تواند حرکت کند.

شتر مرغ از بی مهره ها و گیاهان تغذیه می کند که البته غذای اصلی آن گیاهان هستند ، این پرندگان عظیم اجثه گروهی زندگی می کنند و این گروه ها ممکان است تعدادشان تا 50 شترمرغ برسد.

پر شترمرغ کاربرد زینتی دارد و چرم آن که چرم بسیار مرغوبی می باشد نیز در پوشاک استفاده می شود همچنین گوشت و فرآورده های گوشتی آن نیز به دلیل کلسترول پائین از بهترین گوشت های قرمز است .

شترمرغ نر پر های سیاهی دارد وو انتهای پر و بالش سفید است اما پر شترمرغ ماده قهوه ای رنگ است این پرنده در هنگام خطر ممکن است فرار کند و یا روی زمین دراز بکشد و در مواقع لازم با پاهای خود که بسیار قدرتمند نیز می باشد به دشمنش حمله میکند .

شترمرغ نر پرهای سیاهی دارد و انتهای پرها و بال‌های آن سفید است ولی پرهای شترمرغ ماده قهوه‌ای رنگ است.

سر و گردن شترمرغ بدون پر و طاس است.

این پرنده اغلب بصورت گروهی در بین گله‌های پستانداران علفخوار همچون گورخر و گاومیش و کل یال‌دار به سر می‌برد.

شترمرغ ها معمولا بین 60 تا 140 کیلو گرم وزن دارند و قد شترمرغ نر 2 متر 10 سانتی متر الی 2.

80 می باشد و ماده آن بین 1.

7 تا 2 متر است .

این پرندگان حدود 40 الی 45 سال عمر می کنند این وب سایت با هدف اطلاع رسانی و ارائه مقالات تخصصی در رابطه با پرورش ، نگهداری شتر مرغ و محصولات آن می باشد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map