طراحی سایت EVA

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت EVA داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با دریافت بهترین خدمات از آیوا وب آینده کاری خود را تضمین کنید با پیشرفت تکنولوژی شما برای ارتقا کسب و کار خود و افزایش مشتریان نیاز دارید یک وبسایت حرفه ای داشته باشید ، طراحی وبسایت خود را به ما بسپارید تا ما دلسوزانه بهترین وبسایت رو برای شما طراحی کنیم.

قطعاً کسب جایگاه عالی در گوگل عامل اصلی پیشرفت سریع کسب و کار شماست ، با سپردن سئو سایت خود به شرکت آیوا وب آینده کاری خود را خود را تضمین کنید و به راحتی از رقبای خود سبقت بگیرید.

پشتیبانی و به روز رسانی مداوم سایت یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت هر کسب و کار اینترنتی میباشد.

شما میتوانید با اطمینان کامل سایت خود را به ما بسپارید تا سایت شما رو به صورت حرفه ای به موفقیت برسونیم.

آیوا وب ارائه دهنده انواع هاست های لینوکس با بهترین کیفیت و بیشترین سرعت که شما میتوانید جهت راه اندازی سایت خود هم اکنون از انواع سرویس های ارائه شده بازدید نمائید و سرویس موردنظر خود را خریداری نمائید و یا همچنین میتوانید دامنه موردنظر وبسایت خود را در کمترین زمان ممکن نیز ثبت کنید.

امروزه وردپرس محبوب ترین سایت ساز به حساب می آید و نیاز به پشتیبانی آن بسیار بالاست ،اگر شما قصد طراحی یک سایت با وردپرس رو دارید میتوانید از دپارتمان وردپرس سایت ما ، تمامی نیازمندی های خودتان را شامل قالب وردپرس ، افزونه وردپرس و آموزش وردپرس را از ما با بهترین کیفیت تهیه کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نیاز به سایت های اینترنتی روز به روز در حال افزایش هست.

شما با داشتن یک سایت میتوانید خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید و ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشید.

قبل از طراحی سایت مهم است شما انتخاب کنید که چه مواردی باید در سایت شما ارائه شود به عنوان مثال میتوانید محصولات خود را معرفی کنید یا یک فروشگاه اینترنتی با قابلیت خرید.

شرکت آیوا وب مفتخر است با سال ها تجربه ی حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی سایت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت بهترین مشاوره و راهنمایی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید بهترین و مناسبت ترین وبسایت را برای کسب و کار خود داشته باشید و شاهد پیشرفت چشمگیر کسب و کار خود باشید.

هزینه و تعرفه طراحی سایت بسته به نوع امکانات و طراحی خواستی مشتری متفاوت میباشد که میتوان از این موارد (هاست ، دامنه ، نوع سایت را نام برد.

به عنوان مثال هزینه طراحی سایت های شخصی ، سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت های چند زبانه متفاوت میباشد.

شرکت آیوا وب همواره در تلاش بوده بهترین کیفیت را همراه با مناسب ترین قیمت در طراحی سایت مشتریان به عمل بیاورد.

برای آگاهی از هزینه دقیق طراحی سایت شما میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما رو راهنمایی کنیم.

بی شک هر سایتی بعد از راه اندازی و شروع به کار نیاز به نگهداری و پشتیبانی و یا عملیات به روزرسانی دارد.

شرکت آیوا وب پس از اتمام طراحی سایت تمامی آموزش های مربوط به مدیریت سایت را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهد تا بتوانند با پنل مدیریت کاملا فارسی که طراحی شده است سایت خود را به راحتی پشتیبانی و مدیریت کنند.

همچنین این احتمال وجود دارد که شما زمان پشتیبانی و مدیریت سایت رو نداشته باشید که در این موارد هیچ جای نگرانی نیست ، شرکت آیوا وب با داشتن تیم پشتیبانی تمامی امور پشتیبانی و مدیریت سایت شما را به عهده میگیرد به طوری که با به روز بودن در دنیای کسب و کار اینترنتی میتوانید همیشه از رقبای خود جلوتر باشید.

کسب جایگاه عالی در موتورهای جستجو مانند گوگل در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی نقش بسیار مهمی دارد و از آن نباید غافل بود چرا که اکثر بازدیدکنندگان دریافتی هر سایتی از طریق جستجوهای افراد در گوگل دریافت میشوند.

همچنین قابل به ذکر است که 93% از خرید های اینترنتی فقط با یک جستجوی ساده در اینترنت آغاز میشود و همچنین 70% افراد فقط سایت های صفحه اول را باز میکنند و هیچ گاه به صفحه دوم رجوع نمیکنند.

با سپردن سئو سایت خود به آیوا وب موفقیت سایت خود را میتوانید به راحتی تضمین کنید.

برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی پس از طراحی سایت و کسب درآمد به روزرسانی سایت بسیار مهم میباشد چرا که افراد همیشه به دنبال موارد جدید و جذاب هستند اگر شما وبسایتی دارید که چندین سال هست به روزرسانی نشده میتوانید وبسایت خود را با خیال راحت به تیم طراحی آیوا وب بسپارید تا ما سایت تون رو به جدیدترین متدهای روز دنیا به روزرسانی کنیم و بابت از بین رفتن اطلاعات هیچ جای نگرانی نمیباشد ، اطلاعات شما به طور کامل روی وبسایت جدید بارگذاری خواهد شد.

همچنین ما در طراحی سایت نهایت تلاشمون رو داریم که سایت ها به جدیدترین و زیباترین طریق ممکن طراحی و پیاده سازی شوند پس اگر تازه قصد راه اندازی وبسایت رو دارید باز هم جای نگرانی نیست.

آیوا وب با داشتن تیم برنامه نویسی حرفه ای در طراحی سایت ، سئو و توسعه وب در سال های اخیر موفق به اجرای تعداد زیادی پروژه شده است ، بدون شک شما بهترین وبسایت ها را با بهترین کیفیت از ما تحویل خواهید گرفت چرا که طراحی سایت در کرج تخصص اصلی ماست ،تیم ما با بهره گیری از خلاقیت و حرفه ای بودن در زمینه طراحی سایت و سئو توانسته به یکی از برندهای معتبر در طراحان وبسایت در کرج و سایر شهرها مطرح شود.

اگر قصد تبلیغات اینترنتی در سطح کرج را دارید با ما در تماس باشید تا با بهترین کیفیت تبلیغات شما رو انجام بدیم.

جدیدترین اخبار روز و بهترین مقالات آموزشی خدمات طراحی سایت میزبانی وب ثبت دامنه خدمات عمومی کرج ، بلوار دانش آموز ، ساختمان ارکید ، واحد 3 0912-8238263 - 0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map