طراحی وب سایت در قلعه مرغی در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی وب سایت در قلعه مرغی در تهران داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- ایرنا- سازمان ورزش شهرداری و فدراسیون اتومبیل‌رانی در تفاهم‌نامه‌ای پیست اتومبیل‌رانی را برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در منطقه «قلعه‌مرغی» جنوب پایتخت احداث می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران روز دوشنبه با اشاره به اینکه این اقدام به عنوان بازگرداندن حس نوستالوژی برای دهه ۴۰ انجام می‌شود، افزود: سالانه حدود سه میلیون نفر از شهروندان از خدمات این دستگاه بهره‌مند می‌شوند که این اقدام می‌تواند بهترین ظرفیت برای ادامه خدمات ورزشی باشد.

  امیر محسنی اضافه کرد: همچنین در این راستا در طول سال گذشته نیز مسابقات ورزشی برای یک میلیون و ۲۵۰ هزار نوجوان و جوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی توسط این نهاد برگزار شد.

  وی با بیان اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران، متولی ورزش همگانی و شهروندی در پایتخت محسوب می‌شود، افزود:  آماده‌ایم تا استعدادیابی را برای ۵۱ فدراسیون ورزشی انجام دهیم چراکه مهم شناسایی استعدادها و بهره‌مندی از آنها توسط فدراسیون‌ها در سطح جهانی است.

محسنی با اشاره به یادگیری مهارت رانندگی تصریح کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده‌ها افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران، با اشاره به اتمام طراحی ۴ دهکده ورزش در پایتخت، افزود: سایت سرخه حصار و ۵۰ هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه ۴۰ بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل رانی  برگزار می‌شد نیز برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری درنظر گرفته شده است.

وی از تبدیل این تفاهم‌نامه به چندین قرارداد خبر داد و خاطرنشان کرد: با این رویکرد ورزش پایه شهروندی منقطع نشده بلکه این طرح ها می تواند در سال های آینده ادامه دار باشد.

تفاهم همکاری این ۲ نهاد ورزشی  امروز -یکشنبه- در فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد که طی آن «مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون در خصوص توسعه این ورزش در پایتخت تاکید کرد.

  قلعه مرغی نام قریه ای واقع در دهستان غار بخش دوازده طهران قدیم و منطقه ۱۹ کنونی است.

کلمه قلعه‌مرغی در آغاز پیدایش هواپیما در ایران و پیش از باب شدن واژه فرودگاه، به عنوان محل فرود و پرواز و نگهداری هواپیما به کار می‌رفته است و از این رو، این نام روی این محل مانده‌است.

  این فرودگاه با واگذاری کاربری ارتش به شهرداری، به بوستان ولایت تغییر نام داده‌است.

  اردبیل - ایرنا - رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب… تهران - ايرنا - رئيس فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني كشور از طرح احداث پيست اتومبيل راني… کرمانشاه- ایرنا- فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه به استفاده از… اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به خاطر آلودگی… کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از همراهی خوب مردم… ساری - ایرنا - وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه‌اش… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map