طراحی وب سایت عمده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی وب سایت عمده شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با توجه به پیشرفت فن آوری در تمامی عرصه ها مخصوصا خرید اینترنتی تمامی صاحبان مشاغل به فکر گسترش فعالیت خود در بازار گسترده فروش اینترنتی افتاده اند.

اما با توجه به اینکه نوع فروش محصولات متفاوت است، نوع طراحی سایت فروشگاهی نیز متفاوت خواهد بود.

از جمله انواع فروشگاه اینترنتی می توان به طراحی وب سایت فروشگاهی به روش B۲B، طراحی فروشگاه آنلاین با متد B۲C، طراحی فروشگاهی اینترنتی به سبک C۲C، طراحی وب سایت فروشگاهی به روش G۲B و در نهایت طراحی وب سایت به روش G۲C اشاره کرد.

در این مقاله به تحلیل طراحی سایت عمده فروشی حرفه ای می پردازیم.

مقدمه ای بر هزینه و نحوه طراحی سایت پخش عمده:وقتی صحبت از طراحی سایت پخش عمده به میان می آید، شاید تصور یک سایت پخش عمده از هر صنفی سخت و دشوار به نظر بیاید.

اما بهترین و مناسب ترین نوع طراحی سایت فروشگاهی که می توان تصور کرد مربوط به قسمت پخش عمده است.

این سایت اختصاصی در حالت ایده آل بهتر است ترکیبی از سایت شرکتی حرفه ای و سایت فروشگاهی حرفه ای باشد تا بتواند تمامی نیاز های یک سایت شرکتی و فروشگاهی را یکجا داشته باشد.

بنابراین در فضای اینترنتی کنونی طراحی هر دو نوع سایت در هر شغل و صنفی امری ضروری است.

طراحی سایت پخش عمده نمایشگاهی از محصولات شما است و شما می توانید از طریق آن بدون هیچگونه محدودویتی محصولات تان را به مشتریان بالقوه خود معرفی و عرضه کنید.

در همین خصوص، پیشنهاد می شود که فعالان عرصه ی فروش و بازار پروژه های طراحی سایت شرکتی و پخش عمده خود را به تیم های تخصصی طراحی سایت، سئو سایت و دیجیتال مارکتینگِ شرکت طراحی سایت نورو وب (اصفهان) بسپارند و از این طریق میزان فروش خود را افزایش داده برندسازی خود را بهتر از پیش دنبال کنند.

   در طراحی سایت فروشگاهی متد ها و روش های متعددی وجود دارد که بسته به هدف فروشگاه مورد نظر، روش مناسب مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است هرکدام از این وب سایت ها امکانات و متدد طراحی مخصوص به خود را دارند.

بعضی از این روش ها عبارتند از :طراحی وب سایت فروشگاهی به روش B۲B: همانطور که در بازار سنتی فروشگاه هایی هستند که به عنوان عمده فروش شناخته می شوند و به مشتریان عادی خدماتی ارائه نمی کنند، در طراحی فروشگاه اینترنتی نیز برای اینکه یک فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه ی عمده فروشی طراحی شود از متدی به نام B۲B استفاده می شود.

در اینگونه فروشگاه های اینترنتی تنها بازرگانان و صاحبان کسب و کار با یکدیگر تعامل و رابطه برقرار می کنند و با هم به تجارت الکترونیک می پردازند.

طراحی فروشگاه آنلاین با متد B۲C: این متد طراحی فروشگاه آنلاین رایج ترین روش بوده و در واقع همان فروشگاه عادی، یعنی بستر ارائه خدمات صاحب کسب و کار به مشتریان عادی می باشد.

طراحی فروشگاهی اینترنتی به سبک C۲C: همانطور که در سال های اخیر شاهد بوده ایم، وب سایت هایی هستند که همه افراد ، افراد عادی و یا صاحبان کسب و کار (فرقی نمی کند)، را ترغیب به عضو شدن در خود می کنند و خدمات آن ها به اینگونه است که اعضای سایت خود اجناس و خدمات خود را برای ارائه و فروش بر روی سایت قرار می دهند و به فعالیت تجاری می پردازند.

برای مثال معروف ترین وب سایت های داخلی که از متد C۲C استفاده می کنند، سایت های ”دیوار” و ”شیپور” هستند.

طراحی وب سایت فروشگاهی به روش G۲B: گاهی نیز دولت ها می بایست تعاملاتی با دارندگان کسب و کار و تاجران انجام دهند، از جمله امور مربوط به تعاملات حقوقی مانند مالیات و ….

هر چند وب سایت هایی که با متد G۲B طراحی می شوند یک فروشگاه اینترنتی محسوب نمی شوند، اما به هرحال در دسته بندی تجارت الکترونیک قرار می گیرند.

یکی از مثال هایی که برای اینگونه از وب سایت ها می توان ذکر کرد، سایت سازمان مالیات می باشد.

طراحی وب سایت به روش G۲C: این دسته از وب سایت ها نیز با اینکه در دسته بندی سایت های مربوط به تجارت الکترونیک قرار دارند، اما فروشگاهی در نظر گرفته نمی شوند.

گاهی نیز دولت مستقیما خدماتی به مردم عادی ارائه می کند که برای سهولت در ارائه آن ها، از فضای وب وبستر اینترنت استفاده می کند.

مثلا وب سایت بیمه یا سایت مربوط به ثبت نام دریافت یارانه را می توان به عنوان نمونه هایی از سایت های G۲C ذکر کرد.

تمامی فروشگاه های فعال در کشور می توانند با در نظر گرفتن زمینه ی فعالیت خود، اقدام به ساخت سایت فروشگاهی کرده از این طریق تعداد مشتریان و در ادامه میزان درآمد و سود خالص خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

با فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پررنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به حقیقتی غیر قابل انکار تبدیل شده است.

شما میتوانید با طراحی و به راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی، یک بستر عالی را برای فروش اینترنتی محصولات خود فراهم آورید.

شما صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی می توانید ضمن انجام تحقیقات اولیه، پروژه طراحی سایت فروشگاهی خود را با یک شرکت طراحی سایت معتبر (توصیه می شود با تیم های تخصصی شرکت طراحی سایت نورو وب اصفهان تماس بگیرید و در این زمینه مشاوره تخصصی دریافت نمایید) تعریف کنید.

آنچه که در فرآیند سئو و طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است لزوم معرفی کامل محصولات فروشگاه یا بنگاه اقتصادی به مشتریان می باشد.

بر همین اساس شرکت طراحی سایت نورو وب به مرکزیت اصفهان با برخورداری از سال ها سابقه ی درخشان در زمینه برنامه نویسی تحت وب، کدنویسی و طراحی سایت و همچنین دانش به روز سئو، بازاریابی اینترنتی، تولید محتوای مبتنی بر فروش و خدمات دیجیتال مارکتینگ ، کاملترین امکانات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا پروژه طراحی سایت فروشگاهی که تعریف می کنید در نهایت کیفیت و بازدهی انجام و تحویل گردد.

افرون بر این، تیم های تخصصی فعال در زمینه شبکه های اجتماعی نهایت تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا همزمان با پیشرفت پروژه طراحی سایت فروشگاهی، محصولات، مزیت های رقابتی کسب و کار شما، افتخارات و دستاوردها و به طور کلی برند اختصاصی شما را در فضای مجازی از جمله اینستاگرام معرفی نمایند.

امید است با اعتماد به شرکت طراحی سایت نورو وب (اصفهان) بتوانید به گونه ای بازده در بستر وب سرمایه گذاری کنید و از طریق سایت فروشگاهی خود میزان درآمد حاصل از کسب و کارتان را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

  در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمودیم و طی سال ها خدمت به مشتریان عزیز به تجارب با ارزشی رسیده ایم و در ادامه ی مسیر نیز، تمام تلاش خود را صرف ارتقای هر چه بیشتر کیفیت فعالیت های خود می‌نماییم.

گروه سها دانش با نام تجاری نورو وب در زمینه طراحی سایت، سئو و راه اندازی انواع سایت حرفه ای در بستر وب مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت نورو وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و بهره گیری از تیم خلاق خود راه حلی مناسب برای شما می باشد.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی سایت می تواند با تکیه بر تجربه و دانش خود در سایر زمینه های مهم شامل سئو و بازاریابی نیز فعالیت کند.

کلید ورود به دنیای دیجیتال، تعیین کاربرد سایت مورد نظر شما به همراه دریافت مشاوره کادر تخصصی نورووب می‌باشد که به طراحی بهینه ی سایت شما کمک بسزایی می کند.

بهینه‌سازی موتور جستجو که به اختصار سئو (SEO) نامیده میشود، روندی است که در آن جایگاه یک وب سایت در صفحات جستجو بهبود میابد.

بزرگترین شرکت تبلیغات اینترنتی و پارتنر گوگل در ایران با داشتن بالغ بر سی هزار کاربر و بیش از ۱۰ سال تجربه، بهترین کیفیت و مشاوره را در زمنیه تبلیغ اینترنتی و گوگلی به شما ارائه می دهد.

اگر تبلیغات با برنامه ریزی اصولی انجام گردد نتایج مثبت و فوق العاده‌ای در پی خواهد داشت به این صورت که پس از مدتی مقبولیت اجتماعی پیدا می‌کنید و شناخته می‌شوید.

تیم طراحی سایت و سئو نورو وب هرآنچه که شما در مورد طراحی سایت نیاز داشته باشید را در اختیارتان می گذراند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت اختصاصی استارت آپ خود اتخاذ کنید و بالاترین بازدهی را از سرمایه گذاری مالی و زمانی خود داشته باشید.

امید است با اعتماد به شرکت طراحی سایت نورو وب، چشم انداز بسیار خوبی برای کسب و کار خود ترسیم کنید.

افزون بر موارد گفته شده، شرکت نورو وب برای خدمت رسانی هرچه بهتر، اقدام به نقد و بررسی سئو سایت ها در حوزه های مختلف کرده است.

شما می توانید در مورد هر یک از سایت ها تحلیل جامعی از طراحی سایت و سئو مطالعه کنید و صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت مربوطه در تماس باشید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map