متن تبلیغات فروشگاه اینترنتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با متن تبلیغات فروشگاه اینترنتی کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

احتمالا اگر از شما بپرسم کدام یک از پیامک‌های بالا نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار است، با من هم نظر باشید که در نمونه اول دلتان بیشتر برای پیتزا پر می‌زند! کاملا واضح است که متن تبلیغاتی پیامک اول، نتیجه بهتری در فروش می‌گیرد.

به حدی واضح است که می‌توانم همین الان شما را با این 2 نمونه پیامک تنها بگذارم و بروم! اما قصد دارم در این مقاله با هم بررسی کنیم که چطور می‌شود ما هم تاثیرگذارترین پیامک تبلیغاتی را برای کسب و کارمان بنویسیم.

از همین حالا هم به شما قول می‌دهم که برای اینکار لازم نیست آنتوان چخوف بشوید! و فقط با رعایت چند نکته می‌توانید استاد پیامک‌های تبلیغاتی بشوید.

خب استادان گرامی .

.

.

برویم که شروع کنیم! "خلاقیت" من عاشق این کلمه هستم! و عمیقا آدم‌های خلاق را می‌ستایم.

بگذارید دلیل این حرفم را با یک خاطره برایتان توضیح بدهم.

دوران مدرسه در شهرمان چندتایی کافه وجود داشت همگی مثل هم، با منوی تکراری و قهوه‌ها و آب هویج بستنی‌های همیشگی.

سال‌ها شرایط همین بود تا اینکه یک کافه به اسم "بنتیش" وارد شد.

از همان روز اول متفاوت عمل کرد و همه را با یک پیامک جالب به افتتاحیه دعوت کرد.

از چیدمان تا صبحانه‌های متفاوت گرم و سرد، و حتی تابلوی ورودی کافه اش خاص و تاثیرگذار بود.

.

.

و همانطور که حدس می‌زنید بعد از مدتی به حدی از رقبا جلو افتاد که وقتی با بچه‌ها می‌گفتیم بریم کافه، همه می‌دانستیم که منظورمان این است که برویم بنتیش! تفاوت بنتیش با بقیه کافه‌ها فقط اضافه کردن چاشنی خلاقیت بود.

و تفاوت نتیجه: از زمین تا آسمان! خب حالا که عمق تاثیر خلاقیت را حس کردید، سوال اینجاست که در نمونه پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار چطور خلاقیت را چاشنی کنیم؟ در مقاله قبلی مفصلا از 6 اصل نوشتن موثرترین متن پیامک تبلیغاتی گفتیم.

در ادامه اصول را فقط یک مروری کنیم و سریع برویم سراغ بررسی نمونه ها.

.

.

نمیخواهم با آوردن هزاران اصل و نکته گیجتان کنم تا چیزهایی که بلدید هم یادتان برود! برای همین کل اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را در 2 دسته قرار دادم و برای هر دسته توضیحاتی خلاصه‌وار برایتان آوردم.

شاید باید بگویم متاسفانه، اما می‌گویم خوشبختانه متن پیامک شما محدودیت کاراکتر دارد.

خوبی این محدودیت 70 کلمه‌ای این است که شما را مجبور می‌کند در کمترین کلمات موثرترین باشید.

( امکان ارسال متن طولانی تر با 140 کلمه وجود دارد اما این‌کار توصیه نمی‌شود.

و از طرفی برخی گوشی ها پیامک 2تایی را به درستی نمایش نمی‌دهند.

) خلاصه این‌که مخاطبان در بین این حجم از پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها و .

.

.

هیچوقت طوماری از صحبت‌های شما را نمی‌خوانند و در واقع باید بتوانید در همان 70 کلمه مخاطب را هیپنوتیزم کنید! شاید پیامک با محتوای جذاب، بدون اصول نگارشی هم تاثیر خودش را بگذارد.

اما پیامک با نگارش درست بدون محتوای جذاب هیچ است! (چه پیچیده شد!) خلاصه که اصل کاری همین محتوا است.

برای نوشتن محتوایی که با چند کلمه مخاطب را ناک اوت کند (دور از جان شما مخاطبان!) نکات زیر را حتما رعایت کنید:   برای ایده گرفتن شما یک تعداد نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار انتخاب کردیم.

همیشه در هر کاری دیدن نمونه‌های مشابه، می‌تواند باعث جرقه زدن ایده هایی مرتبط با شرایطمان بشود.

برای اینکه راحت زمینه کاری خود را پیدا کنید متن‌های پیامکی را به صورت تفکیک شده قرار دادیم.

برویم چندتایی  را با هم بخوانیم.

    وقتش است که دست به کار شوید و متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذارتان را بنویسید.

به نکات و نمونه های بالا دقت کنید.

مواردی که در این مقاله از آن حرف زدیم فقط در خصوص متن پیامک بود.

عوامل دیگری هم هستند که دست به دست هم می‌دهند تا یک پیامک موثر واقع شود.

مثل زمان ارسال ( پیامک وقتی در ساعات اوج کاری و یا خواب و استراحت مردم ارسال شود مورد توجه کافی قرار نمی‌گیرد) و نوع دسته بندی مخاطبین هدف ( که در مقاله ارسال پیامک بر اساس شغل شهر جنسیت به طور کامل توضیح دادیم.

) امیدواریم زیباترین پیامک ها را از شما دریافت کنیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره با همکاران ما در ملی پیامک تماس 09121442355 بگیرید.

شما فوق العاده این من از شما، پنل دارم به کمک همین مقاله ها تونستم بهترین متن برای تبلیغات کارمونو به دست بیارم و نهایتا با ارسال همون متن پیامکی به بازدهی مناسبی که میخواستم رسیدم البته ناکفته نمونه شناخت مشتر یهام و بانک هدف هم بی تاثیر نبودند.

سپاس بی کران از پنل خوبتون خوشحالیم به رونق کسب‌وکارتون کمک کردیم سلام وقت بخیر.

من میخوام از شما سامانه بخرم.

میخوام بدونم میشه تو متن لوکیشن هم فرستاد و اصلاً تاثیری داره؟ سلام، بله با همه خطوط میتونین لوکیشن و آدرس رو بفرستین، اگر هم بخواین لینک بفرستین، خط ۳۰۰۰ و ۵۰۰۴ لازم دارین! با عرض سلام و خسته نباشین به تیم قدرتمند ملی پیامک خیلی خیلی این مقاله جذاب و گیرا بود و خیلی ایده های خوبی گرفتم ازش ما از سامانه شما پنل داریم و در صنف بیمه هستیم و متنمون و هرکاری میکنیم دو بخش میشه متاسفانه چون بیمه های مختلفی رو پوشش میدیم مثل ثالث، بدنه و … نمیتونیم دیگه از متن اطلاعاتی حذف کنیم که متن کوتاه تر بشه پیشنهاد شما چیه؟ ممنون میشم راهنماییمون کنید سلام دوست عزیز، تا ۳ بخش مشکلی نداره و فقط هزینش بیشتر میشه! سلام خدمت تیم قدرتمند ملی پیامک؛ من یک سایت دارم که توش آموزش های آنلاین انجام میدم توی سایت هم آموزش های رایگان دارم هم آموزش هایی که باید از طرف درگاه پرداخت مبلغ واریز کنن.

من برای تبلیغات از نمونه متن های پیامکی شما استفاده کردم و ویدئو های اینستاگرامتون رو همشو دیدم واقعا مفید بود و به اون وضعیت دلخواه خودم رسیدم فقط میخوام من نمیدونم سایتم با چه نرم‌افزاری نوشته شده، آیا بخش فنی منو کمک میکنه؟ سلام.

خوشحالم بهتون کمک کردیم! به بخش بچه‌های پشتیبانی تیکت بدید تا بهتون کمک کنند و پیگیری انجام بشه تیرچه وبلوک هم تبلیغات بگذارید چشم، حتماً سلام وقت بخیربرای درب ضدسرقت هم پیام تبلیغی جذاب بزارید ممنون میشم سلام خانم گلستانی.

بله سعی میکنیم توی ادیت بعدی این مقاله نمونه پیامک جذابی هم در این مورد بنویسیم.

واقعا توضیحاتتون جامع و جذاب بود و همینطور کاربردی و مفید.

سپاسگزارم خوشحالیم که تونستیم مفید باشیم.

ممنون از لطفت زینب جان سلام ممنون.

کوتاه و کاربردی و مفید بود.

ممنوووووووووووووووووووون ممنون.

مطالبتون عالی بودن سلام بسیار عالی و کاربردی و مفید.

ممنونتونم خیلی ممنون،مطالب مفیدی بودند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map