استارت اپ در امیر آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

راه اندازی استارت اپ در امیر آباد را چگونه انجام دهیم؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی استارت آپ آنلاین را تجربه کنید . با راه اندازی استارت اپ در امیر آباد شما میتوانید کسب و کار و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید و در تمامی شبکه های اجتماعی شروع به جذب مشتری کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه برنامه نویسی و تولید نرم افزار میباشد که کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

طراحی استارت آپ بسته به حجم کاربران و تعداد بازدیدهای روی وب اپلیکیشن نیاز به معماری های نرم افزار مختلف دارد . اپلیکیشن های فروشگاهی و یا پربازدید امروز به صورت سیستم های توزیع شده شناخته میشوند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیاست جدید مدیریت شهری منطقه یک تغییر رویکرد سرمایه گذاری از بخش مسکن به سمت گردشگری در شمال تهران است و استارتاپ ها و گروه های دانش بنیان امکان این توسعه را فراهم می کنند.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری به عنوان اولین مرکز استارتاپ فعال در حوزه گردشگری سلامت، فردا (سه شنبه 20 خرداد ماه 99) در بوستان جمشیدیه آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ این ایین با حضور سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، جمعی از مدیران وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت های .

.

.

پزخانه ها اهدا کردند.

حمایت مدیریت شهری از استارتاپ ها راهکار جدید توسعه پایدار است سیاست جدید مدیریت شهری منطقه یک تغییر رویکرد سرمایه گذاری از بخش مسکن به سمت گردشگری در شمال تهران است و استارتاپ ها و گروه های دانش بنیان امکان این توسعه را فراهم می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه در مراسم آغاز به کار اولین مرکز نوآوری و .

.

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در این مراسم که با حضور شهردار منطقه 20 و شماری از م سئو لان شهری برگزار شد؛ تعدادی از پهلوانان شهرری شال پهلوانی را به پیروز حناچی اهدا کردند و شهردار تهران نیز یک عدد ضرب نفیس زورخانه ای به پهلوان نمونه شهرری محمد محمودی اهدا کرد.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید دکتر مهدی وریجی،شهید راه سلامت قدردانی شد.

شهید دکتر مهدی وریجی فرزند شهید .

.

.

در جلسه مشترک شهردار منطقه 13 با مسئولین سازمان تأمین اجتماعی در زمینه تعاملات و راهکارهای اجرایی بهره برداری از کاخ یاقوت به نفع شهروندان بحث و تبادل نظر شد.

مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 در جلسه مشترک با مسئولین سازمان تأمین اجتماعی به سبقه تاریخی و امکانات پارک جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران اشاره کرد و افزود: 56 پروژه در جهت تامین کمبود سرانه های فرهنگی ، اجتماعی .

.

.

تراکم از آنچه که در توافق اولیه بوده نیز به حداقل رسیده است که جای خوشحالی دارد چون برکات آن نصیب مردم شهر تهران خواهد شد.

پادگان 06 ارتش در شمال شرق و در منطقه پاسداران در مساحتی بالغ بر 52 هکتار واقع شده است که در اجرای قانون طرح انتقال پادگان ها از شهر، طرح انتقال آن نیز در دستور کار قرار گرفت.

اعضای شورای شهر تهران روز 13 خردادماه امسال به نامگذاری پادگان 06 به عنوان بوستان ارتش رأی دادند.

آیین آغاز عملیات احداث بوستان ارتش و تبدیل پادگان 06 به فضای سبز شهری نیز روز شنبه هفته جاری با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و شهردار تهران برگزار شد.

.

.

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، علیرضا عرب با تأکید بر لزوم افزایش سرانه ها و توسعه پایدار در این شهر، تصریح کرد: توسعه همه جانبه شهر پرند، یکی از مهمترین اهداف شهرداری است و به همین منظور توسعه زیرساخت ها در بخش های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار پرند با تشریح پروژه های شاخص شهرداری در سال 99، اظهار داشت: پروژه های عمرانی شهرداری حوزه های مختلفی همچون توسعه اماکن تفریحی، ورزشی .

.

.

خبرگزاری خانه ملت ؛ محمدرضا پورابراهیمی داورانی با اشاره به ضرورت حمایت از ورود استارتاپ ها و شرکت های استارتاپی در بورس، گفت: شرکت های علاقه مند برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه پس از بررسی اطلاعات، اسناد و مدارک می توانند در بورس حضور داشته باشند.

به ویژه شرکت هایی که رویکردشان مبتنی بر اقتصاد دانش بینان است.

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی با تاکید بر اینکه لازمه رشد شرکت های .

.

.

شهرداری منطقه 19، پیروز حناچی شهردار تهران همراه با عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی توکلی شهردار منطقه و مدیران شهرداری با حضور در محوطه بوستان ولایت به محل آشیانه های تاریخی پرواز در این بوستان رفتند و از فضا و موقعیت این آشیانه ها که قرار است به باغ موزه پرواز تبدیل شود، بازدید کردند.

آشیانه های پرواز بوستان ولایت آثار ملی ثبت شده ای هستند که طبق طراحی صورت گرفته توسط .

.

.

: 2017 کشور: ولز استارتاپ آنا یک حساب تجاری را برای کسانی که شغل آزاد یا مشاغل کوچکی دارند ارائه می دهد که می تواند در 3دقیقه افتتاح شود و براساس آن، امکان انجام کلیه معاملات و پرداخت های مربوط به آن فراهم می شود.

مزرعه شخصی هر کسی می تواند مزرعه خود را داشته باشد و استارتاپ آی فارم این شعار را به حقیقت تبدیل کرده است.

این شرکت در زمینه توسعه مزارع عمودی فعالیت می کند که با فناوری ابتکاری خود جایزه نوردیک استارتاپ را در سال2019به خود اختصاص داد .

.

.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز توسعه فناوری تاوانا که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت :توسعه دانشگاه با توجه به بسترها و ضرورت های موجود باید از توسعه سخت افزار به سمت و سوی توسعه نرم افزار و آموزش مجازی تغییر مسیر بدهد.

معاون امور اقتصادی استاندار البرز ادامه داد: همچنین در مباحث مربوط به .

.

.

حمید لطف اللهیان در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل از برنامه ها و فعالیت های ورزشی به ویژه در توسعه زیرساخت های ورزش همگانی در اردبیل حمایت می کند.

وی افزود: شهرداری در راستای توسعه ورزش و سلامت جامعه و همچنین همگانی کردن ورزش در محلات مختلف اردبیل، نسبت به نصب وسایل ورزشی در بوستان ها و پارک های شهر اقدام خواهد کرد.

شهردار اردبیل بیان .

.

.

شورای عالی شهرسازی و معماری به زودی شروع خواهد شد.

شهردار منطقه 12 در پاسخ به این سوال شهروندان که چرا در ماه های اول سال 1399 استحکام بخشی پارکینگ پروانه آغاز نشد، گفت: در ماه های ابتدایی سال همه فعالیت های اجرایی و عمرانی در تهران به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق در آمده بود و بر اساس بخشنامه ها حتی فعالیت های ساختمانی پلاک های مختلف نیز در منطقه 12 تعلیق شد تا تبدیل به پاشنه آشیل .

.

.

: مدیریت پارک های بزرگ پایتخت با توجه به نبود امکانات حفاظتی لازم در منطقه باید در اختیار سازمان پارک ها قرار بگیرد.

دادستان به آتش سوزی عمدی بوستان چیتگر ورود کند عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران نیز خواستار ورود دادستان به عنوان مدعی العموم به آتش سوزی عمدی بوستان چیتگر شد.

زهرا نژادبهرام در رشته توئیتی نوشت: در جایگاه نمایندگی مردم پایتخت، پیگیری ویژه شهردار و .

.

.

شهردار ناحیه5 از اجرای هوشمند سازی طرح تفکیک زباله از مبداء به صورت پایلوت در محله دوستان خبر داد.

فرزاد هنرور با بیان این خبر افزود : فرهنگسازی مهم ترین بخش اجرای موفقیت آمیز بودن این پروژه است.

لذا با ارائه آموزش ها و در اختیار قرار دادن ابزارهای تفکیک از مبدا زباله، سیستم جداسازی وارد منازل مسکونی شود.

و با اجرا شدن این طرح در سطح شهر تهران بخش زیادی از معضلات حوزه پسماند مانند .

.

.

به گزارش نصیرنیوز؛ این مرکز نخستین مرکز استارتاپ فعال در حوزه گردشگری سلامت است.

این مرکز، با بهره گیری از ظرفیت های تعدادی از شرکت های دانش بنیان راه اندازی شده تا با استفاده از ایده های نو نخبگان دانشگاهی به توسعه کارآفرینی در این حوزه اقدام کند.

سید حمید موسوی ، شهردار منطقه یک درباره این مرکز اظهار داشت: امروز وظیفه داریم از بعد سرمایه گذاری و عدالت اجتماعی به بخش .

.

.

50هکتار به روی شهروندان شود، می شد از سوی شهرداری و شورایعالی شهرسازی شود و نشد، هرچند هنوز فرصت باقی است اما مسیر دشوارتر است.

آیین آغاز عملیات احداث بوستان ارتش و تبدیل پادگان 06 به فضای سبز شهری روز شنبه هفته جاری با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.

در این مراسم پیروز حناچی شهردار تهران، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی، امیر سرتیپ عزیز نصیر .

.

.

.

او افزود: رویکردی که ما در پیش گرفتیم تغییر سرمایه داری به بخش خدمات و گردشگری است.

شهردار منطقه 1 تهران عنوان کرد: ما باید از حوزه سرمایه داری به نفع سرمایه داری توجه کرده هم از بعد توسعه اجتماعی فعالیت کنیم که اگر غیر از این باشد به حق مردم این منطقه جفا می شود.

او افزود: در بحث توسعه گردشگری ما نیازمند ابزار و زیرساخت هستیم اما چون بافت این منطقه قدیمی است باعث .

.

.

آیین آغاز به کار مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری به عنوان اولین مرکز استارتاپ فعال در حوزه گردشگری سلامت در بوستان جمشیدیه تهران برگزار شد.

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در حاشیه امضای توافقنامه احداث پارک اقتصاد دیجیتال، این توافق نامه را بستری برای توسعه زیست بوم کسب وکارهای دیجیتال دانست و گفت: با ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال بر بستر 30هکتاری پارک فناوری پردیس، زمینه ای فراهم می شود تا کسب وکارهای دانش بنیان و استارتاپ های حوزه اقتصاد دیجیتال، فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار دیگر حوزه های فناورانه ای که در زیست .

.

.

و با توجه به نیاز منطقه برای توسعه فضای سبز و تزریق اکسیژن و باز کردن ریه های شهر تمام اقدامات لازم در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

شهردار منطقه هفت یادآور شد: طی این مدت گل کاری نیز در سطح منطقه ادامه داشته و در این راستا تعداد دو هزار و 110 بوته گل رز در سطح منطقه کاشته شده است.

کد خبر 427819 .

.

.

، سازمان ارتباطات اسلامی و غیره قرار دارد، بخش دیگری از آن نیز در اختیار شرکت اراضی عباس آباد است که آن را مدیریت می کند و امکان فعالیت های عمومی برای شهروندان فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر بحث این است، بوستان مادران که بخشی از این اراضی است و مورد استفاده بانوان قرار دارد، در اختیار شرکت اراضی عباس آباد قرار بگیرد و به صورت یکپارچه .

.

.

عمومی شهری، بعدازظهر شنبه 17 خرداد در این پادگان و با حضور شهردار تهران، جمعی از فرماندهان ارتش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس شورای شهر تهران و بدون حضور هیچ مدیر میراثی برگزار و اعلام شد که طبق توافق با ارتش، 15 هکتار از این مجموعه در اختیار ارتش و مابقی در اختیار شهرداری تهران قرار می گیرد که کل مساحت آن 49 هکتار است.

بعد از نکاتی که گلپایگانی نسبت به لزوم توجه به ابعاد میراثی این محوطه .

.

.

.

.

.

.

اما هم اکنون اساتید و دانشجویان با انگیزه بسیار و با تمام قوا آماده ورود به این عرصه هستند.

براساس این گزارش ، نشست تبادل تفاهم نامه با حضور احمدی رئیس دانشگاه، فرهادی شهردار منطقه 6 تهران، قادری فر معاون فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه، ابراهیمی رئیس پارک علم و فناوری مدرس و برخی از شرکت های فعال پارک در سالن شورای .

.

.

اگر ما ارزش هر مترمربع ملک مسکونی و تجاری را در مکانی نظیر پاسداران، 50 میلیون تومان در نظر بگیریم و این میزان را در عدد 630 هزارمترمربع (میزان تراکم در نظر گرفته شده برای ساخت وساز در محدوده پادگان 06 ارتش) ضرب کنیم به عدد 31هزار و 500 میلیارد تومان می رسیم .

.

.

جلسه برای 13 بوستان جنگلی و بزرگ سطح شهر تهران تمهیدات و دستورالعمل های لازم منظور شد.

همچنین تجهیزات آتش نشانی مربوط به آتش فراهم و مقرر شد، در مناطقی که از بوستان های جنگلی برخوردار هستند، این تجهیزات توزیع شود.

نوری ادامه داد: در این جلسه نسبت به علف زنی و از بین بردن بوته های خشک و تجهیز عرصه های پارک ها به آتش بر تاکید شد.

او ادامه داد: این آمادگی، نظارت و کنترل در فصل تابستان وجود دارد، اما از .

.

.

مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز ، با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارتاپ ها برای جبران ضرر و زیان ناشی از بحران کرونا اظهار کرد: از فروردین ماه 99 ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی با همکاری صندوق .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map