استارت اپ در نظام آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در نظام آباد در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. کسب و کارتان را اینترنتی کنید و بدنبال بهبود و جذب مشتری بیشتر از کانال های تبلیغات ی اینترنتی شوید.

شرکت سیماگر یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه طراحی وب اپلیکیشن و راه اندازی و تیم سازی استارت آپ میباشد که در سطح تهران یکی از بهترین ها و قوی ترین تیم های نرم افزاری را جهت توسعه دارا میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شتابدهنده پرتقال یک شتاب دهنده نوآوری در حوزه بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و علوم زیستی و همچنین ارائه دهنده خدمات مشاوره مدیریت نوآوری در ایران است.

ماموریت اصلی پرتقال حمایت از پژوهشگران و کارآفرینانی است که مشتاقانه منتظر سفر نوآوری و عبور از دره مرگ هستند.

پرتقال در قالب ماموریت حمایت از این پژوهشگران و کارآفرینان آن ها را در تشکیل تیم های نوپا و تجاری سازی گام به گام نوآوری هایشان همراهی می کند.

در ازای ارائه خدمات تجاری سازی و سرمایه گذاری اولیه در شرکت های نوپای فناورانه و نوآورانه، پرتقال بخشی از سهام این استارتاپ های نوپا را دریافت می کند و به یک شریک استراتژیک هر یک از تیم‌های استارتاپی تبدیل می‌شود.

پرتقال از یک سو زمان، زیرساخت، خدمات حرفه‌ای و منابع مالی را سرمایه گذاری می کند و از سوی دیگر ریسک های تجاری سازی را نیز می پذیرد تا به طور فعال سودهای بالقوه آینده را هدف قرار می‌دهد.

زیست فناوری، نانوفناوری و علوم زیستی به صورت خاص تجهیزات پزشکی، فناوری های درمانی، محصولات دارویی و کشاورزی زیستی حوزه های کلیدی فناورانه پرتقال را تشکیل می‌دهند.

ماموریت کلیدی پرتقال شتاب دهی به فرآیند توسعه فعالیت های کارآفرینانه در حوزه زیست فناوری، نانوفناوری و علوم زیستی بر اساس استانداردهای بین المللی و با مشارکت شرکای بین المللی می باشد.

پرتقال در یک برنامه ده ساله، تبدیل شدن به کارآمدترین شتابدهنده استارتاپ های فناورانه و نوآورانه در حوزه علوم و فناوری های زیستی در اکوسیستم نوآوری ایران را دنبال می کند.

شاخص اصلی جامه عمل پوشاندن به این چشم انداز، دستیابی به نرخ تبدیل ۱۰۰% استارتاپ های پذیرفته شده در هر سیکل می باشد و از ملزومات نیل به این چشم انداز که هم اکنون محور راهبردی برنامه ها و اقدامات پرتقال را تشکیل می دهد می توان به توسعه روابط کاری و تجاری با بزرگترین بازیگران نظام نوآوری های زیستی در سطح بین المللی (و بویژه اروپا)، گسترش شبکه تحقیق، توسعه و نوآوری باز در کلیه بخش های دانشگاهی، پژوهشگاهی و کارآفرینی کشور در حوزه زیستی و نیز بهسازی و پیاده سازی راهکارها و رویه های برتر شتابدهی در کلاسی جهانی اشاره نمود.

خدماتی که شتابدهنده پرتقال در راستای انجام ماموریت خود ارائه می دهد، عبارتند از: شتابدهنده پرتقال یکی از نخستین شتابدهنده های کارآفرینی کشور است که با همکاری یکی از برترین شرکت های اروپایی فعال مشاوره مدیریت نوآوری و طراحی کسب و کار؛ بر ایده یابی، ارزیابی ایده، آموزش، هدایت و پشتیبانی استارتاپ ها و کارآفرینان تازه کار و سرمایه گذاری بر پروژه های نوآورانه تمرکز دارد.

عضو مجموعه Orange Hills GmbH آلمان © 1397 تمامی حقوق برای شرکت شتابدهنده پرتقال محفوظ است.

طراحی سایت با طراحی وب ایران

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map