استارت اپ در اویتا ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در اویتا ژاپن در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ژاپن قصد دارد از این پس با دادن ویزای یک ساله به کارآفرینان استارت آپی، شرایط راه اندازی استارت آپ با تیم هایی از سراسر جهان را در این کشور آسان کند.

  در جزییات این طرح اشاره شده است که کارآفرینان خارجی می توانند تا زمانی که برنامه خود برای راه اندازی یک کسب وکار، باز کردن دفتر و فراهم کردن سرمایه را دنبال می کنند از ویزایی ۱۲ماهه بهره مند شوند.

به گزارش نوپانا، طرح فعلی برای دادن ویزا به کارآفرینان خارجی، تنها در نقاط خاصی از ژاپن همچون فوکوئکا و توکیو دنبال می شود و در شرایط آن نیاز به ارائه برنامه، باز کردن دفتر، استخدام حداقل دو کارمند دائمی یا سرمایه گذاری بیش از 5میلیون ین ذکر شده است.

همچنین کارآفرین خارجی باید درخواست خود را در ادامه مهاجرت ثبت کند تا نهایتا ویزایی شش ماهه دریافت کند.

اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که طی دو سال گذشته تنها ۳۰درخواست ویزای استارت آپ در ژاپن ثبت شده است و اکثر کسانی که به دنبال راه اندازی کسب وکار در این کشور هستند، اعتقاد دارند که زمان شش ماهه ویزا برای شروع به کار یک استارت آپ کافی نیست.

یکی از دلایل اصلی این موضوع، ناآشنایی کارآفرینان با خصوصیات ژاپن و نحوه انجام کار در این کشور است.

برای باز کردن دفتر کار در ژاپن ابتدا باید محیط مورد نظر خود را پیدا کنید، ضامنی را فراهم کنید، حساب بانکی باز کنید و نهایتا موفق به جذب سرمایه شوید.

شروع به کار طرح جدید ویزای استارت آپ در ژاپن که از سوی وزارت اقتصاد این کشور در سال آینده میلادی وارد فاز عملیاتی می شود، شرایطی را ایجاد می کند که این کشور موفق به جذب کارآفرینان خارجی شود و در زمینه های مختلفی همچون فضای کار به آنها کمک کند.

در مقایسه با ژاپن، سنگاپور نیز طرح مشابهی برای ویزای استارت آپ دارد که زمان آن دو سال است و «اینتری پس» نام دارد.

البته سنگاپور نسبت به حضور کارآفرینان خارجی حساسیت به خرج داده و قوانینی را پیش روی آنها قرار داده است تا از شکل گیری استارت آپ هایی که شکست خواهند خورد، جلوگیری کند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map