استارت اپ در شیزوکا ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در شیزوکا ژاپن در صدر بازار محله تان قدم بزنید. طراحی استارت آپ با یک وب اپلیکیشن ساده را شروع کنید و با جذب بخشی از بازار یا همان Niche Market شروع به راه اندازی کسب و کارتان کنید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با ارائه قیمت مناسب در جهت راه اندازی استارت آپ میباشد که شما را در امر بازاریابی ، SEO ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، استراتژی سازمان و بازاریابی همراهی میکند. انتخاب با شماست مشاوره و راهنمایی از ماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه شیزوکای ژاپن بیش از 18000 ساعت سابقه تدريس در دانشگاهها، 3 كتاب، تعداد زيادي مقاله، ثبت 2 نوآوري و 9 سال سابقه مديريتي  طراحي 5 كسب و كار جديد، كاهش هزينه به مقدار 35% به كمك IT، افزايش درآمد به ميزان 80%، تحليل فرصت بازار با خطاي 12% عضو انجمن هاي  DinarStandar،  WIEF،  ASLI و WYN  بیش از 4000 ساعت سابقه مشاوره چندین سازمان همچون بانک های انصار و ملت ، سازمان انرژی اتمی، بانک مرکزی، دانشگاه امیرکبیر، پارس آنلاین، شرکت اتصالات امارات و.

.

.

در زمينه هاي مديريتي، IT ، امنيت ، برنامه ريزي استراتژيك و مديريت خدمات فناوري اطلاعات  برنده جايزه EcoContest 2009 در زمينه طراحي فرآيندهاي اقتصادي  و برنده جايزه Islamic Microfinance 2010 ودارای تقدیرنامه ی استاد نمونه سال از سازمان مدیریت صنعتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری   دوره بین المللی بابوک (business analysis body of knowledge) برای کسانی طراحی شده است که میخواهند در حوزه ی تحلیل کسب و کار به سطحی برسند که ازمعلومات و دانش پایه ای تحلیل بیزنس آگاهی پیدا کنند و در گام بعدی به فردی حرفه ای در زمینه تحلیل،عارضه یابی، بهبود و ایجاد کسب و کار تبدیل شوند.

استاندارد جهانی babok تا کنون در سه ورژن عرضه شده است که تمرکز این دوره بر روی آخرین ورژن توسعه یافته ی با بوک، یعنی ورژن سه، می باشد.

استاندارد بابوک که جزو به روز ترین و پویاترین متدهای تحلیل انواع کسب و کار است توسط سازمان بین المللی iiba.

org تدوین شده است که بصورت تخصصی در سطح جهان به تحلیل کسب و کار می پردازد.

افراد پس از گذراندن دوره بابوک با اصول ، تکنیک ها ، رویکردها و ابزارهایی آشنا میشوند که در قدم اول بتوانند به درستی یک کسب و کار را درک کنند و سپس با کشف لایه های پنهان کسب و کار ها ، به ارائه راهکارهایی به آنها بپردازند که سبب تغییرات مثبت در کسب و کار موردنظر شوند.

فردی که دارای مهارت های تحلیل کسب و کار می باشد را اصطلاحا business analyzer می نامند و از مهارت های یک تحلیل گر کسب و کار این است که در سازمان ها چه بعنوان نیروی ثابت، دائما در حال بهبود کسب و کار مدنظر باشد و با کشفrequirement های کسب و کار، به ارائه ی solution های مناسب کسب و کار و اجرا و بهبود آنها بپردازد و یا اینکه با استفاده از دانش بابوک به تحلیل و بهبود کسب و کار خود بپردازد و یا حتی به ایجاد یک کسب و کار جدید روی بیاورد.

تمرکز اصلی متد بابوک بر روی 6 مفهوم اصلی است که با درک صحیح این مفاهیم، میتوان به تغییرات مثبت و پایداری در کسب و کار، نایل شد.

این شش مفهوم پایه ای عبارتند از تغییرات ،نیازمندی ها ،راهکارها ،ذینفعان ،محیط و ارزش که رسیدن به درک درستی از همین شش مفهوم کلیدی بسیار مهم و اثرگذار است تا بتوان کسب و کار را در مسیر رشد قرارداد.

  شماره تماس پشتیبانی :09121442355 شماره پشتیبان: 09121442355 وینو وین با همکاری مرکز نوآوری یاس و پارک فناوری پردیس، برای سومین دوره اقدام به برگزاری دوره تخصصی تحلیل کسب و کارbabok نموده است.

دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map