استارت اپ در فوکوشیما ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در فوکوشیما ژاپن شما میتوانید در سطح اینترنت بدرخشید. امروزه استارت های بزرگی بوجود آمده اند که غالبا با شروع یک ایده بسیار کوچک شروع شده اند. راه اندازی استارت آپ در گام های اولیه میتواند با هزینه های پایین انجام گردد و با گذشت زمان و پیشرفت کار توسعه یابد. یک نرم افزار اصولی و حرفه ای در سطح ایران نرم افزاری است که با دید سیستم های توزیع شده نوشته شده باشد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه طراحی استارت آپ از صفر تا صد میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برنامه ریزی برای ایجاد ۲۱ مرکز تولید انرژی های تجدیدپذیر در فوکوشیمای ژاپن، این منطقه را بعد از نابودی نیروگاه هسته ای پس از توفان سونامی دوباره احیا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، به دنبال وقوع سونامی و زلزله نه ریشتری در ژاپن در سال ۲۰۱۱ راکتور هسته ای فوکوشیمای این کشور به طول جدی آسیب دید و این منطقه دچار آلودگی های زیست محیطی شد.

برای جبران این مشکل و احیای فوکوشیما، مقامات ژاپنی قصد دارند نیروگاه هایی را برای تولید انرژی های تجدیدپذیر احداث کنند تا این منطقه دوباره نقش خود را در تولید برق مورد نیاز ژاپن ایفا کند.

قرار است تا سال ۲۰۴۰ صد درصد انرژی تولید شده در فوکوشیما با استفاده از منابع تجدیدپذیر تولید شود و به همین منظور ساخت و راه اندازی نیروگاه های بادی، خورشیدی، آبی، حرارتی بهره گیرنده از گرمای زمین و زیست توده ( مبتنی بر استفاده از انواع زباله وفضولات) در دستور کار قرار گرفته است.

با تکمیل این طرح امکان تولید تقریبا ۱.

۵ گیگاوات انرژی برق در فوکوشیما فراهم می شود.

در مرحله اول ۱۱ نیروگاه خورشیدی جدید و ۱۰ نیروگاه بادی تازه در فوکوشیما احداث می شوند و بدین منظور از زمین های بلااستفاده کشاورزی و عمومی استفاده می شود.

هزینه اجرای این طرح ظرف پنج سال آینده در حدود ۲.

۷۵ میلیارد دلار برآورد شده و انرژی تولید شده در مرحله اول اجرای برنامه مذکور ۶۰۰ مگاوات خواهد بود.

در صورتی که اجرای این طرح مطابق با برنامه های پیش بینی شده دنبال شود ۱۳ تا۱۴ درصد از انرژی مورد نیاز ژاپن تا سال ۲۰۳۰ در فوکوشیما تولید می شود.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map