استارت اپ در ایشیکاوا ژاپن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در ایشیکاوا ژاپن در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استارت آپ ژاپنی بنظر شما چطور شرکتی است؟ چه جایگاهی در دنیا دارد؟ ژاپن روزگاری در فناوری های پیشرفته و نوآورانه در جهان پیشتاز بود.

کشوری که برخی از سمبلیک ترین محصولات فناورانه دنیا را اختراع کرد: واکمن سونی، ویدیو، بازی های کامپیوتری مثل میکرو، … اما از آن دوران تا کنون ژاپن در رقابت نوآوری عقب افتاده است، مخصوصا در حوزه استارت آپ های فناوری.

آمریکا و چین هر کدام صدها استارت آپ تک شاخ دارند، یعنی استارتاپ هایی که دستکم یک میلیارد دلار ارزش دارند.

در حالیکه ژاپن تنها سه شرکت استارت آپ تک شاخ دارد.

A post shared by علی نورانی (@alirecommends) on Nov 27, 2019 at 12:14am PST شرکت mercari یکی از معروفترین و بزرگترین استارتاپهای ژاپنی است.

این شرکت اپلیکیشنی برای فروش اجناس دست دوم دارد و از سال ۲۰۱۳ رشد فوق‌العاده‌ای داشته.

مرکاری تا قبل از IPO اولین تک‌شاخ ژاپن بود اما در سال ۲۰۱۸ پس از ثبت در بازار بورس و عرضه سهام عمومی ارزش سهامش افت کرد و از یک میلیارد پایینتر آمد.

این شرکت هنوز نتوانسته جایگاه تک‌شاخی خود را پس بگیرد.

شرکت Preferred Network بزرگترین استارت آپ ژاپن است.

این شرکت از هوش مصنوعی برای حل مشکلات در دنیای واقعی استفاده می کند و نرم افزار روبوت هایی مثل روبات نظافتچی تویوتا را می سازد.

دایسوکه اوکانوهارا، یکی از موسسان این شرکت می گوید کمبود تنوع در نیروی خلاقه ژاپن را عقب نگه داشته است.

او می گوید ژاپن کشوری بسیار محافظه کار است که نیازمند تنوع نیروی انسانی بیشتری است تا به ایده های انقلابی جدید دست بزنند.

کارشناسان می گویند فرهنگ کاری خاص و سیستم مالی ریسک گریز ژاپن در این مسئله دخیل هستند.

این سرمایه گذاران بزرگ هستند که می توانند یک شرکت را به سود برسانند یا آن را نابود کنند.

دیگر استارت آپهای عظیم ژاپن LIQUID و Smartnews هستند که دومی اخبار را از منابع مختلف جمع آوری و بصورت یکجا و سفارشی شده منتشر می کند.

گفته می شود که سرمایه گذاران ژاپنی تا زمانی که یک شرکت در بازار سهام ثبت نشده و موفقیت خود را اثبات نکرده باشد در آن سرمایه گذاری نمی کنند.

موسس شرکت بزرگ Soft Bank ژاپن، ماسایوشی سون، معروف ترین سرمایه گذار این کشور در بخش فناوری است.

او در استارت آپ هایی نظیر وی ورک، اوبر و اِسلَک سرمایه گذاری کرده اما صندوق چشم انداز 100 میلیارد دلاری او تا بحال حتی در یک استارت آپ ژاپنی هم سرمایه گذاری نکرده است.

در حال حاضر ظاهرا ژاپن نیازمند تغییرات بزرگی است تا بتواند نسل بعدی فناوریها را رقم بزند.

منبع: گزارش ویدیویی سی ان ان و دیگر رسانه ها.

ترجمه و گردآوری: علی نورانی ‌ یک شرکت ژاپنی برای اولین بار از یک روبوت عروسکی دارای هوش مصنوعی رونمایی کرد که مجهز به انواع سنسورهاست و می تواند احساسات افراد را تشخیص دهد و با آنها ارتباط برقرار کند.

این روبوت که LOVOT نام دارد توسط شرکت Groove X در رنگ های مختلفی ساخته شده و سه کیلو وزن و 43 سانتیمتر قد دارد.

این عروسک مکانیکی می تواند با دوربین خود نقشه خانه ای که در آن است را یاد بگیرد تا بدون برخورد با مبلمان به راحتی حرکت کند.

این روبوت حالت های چهره صاحب خود را تشخیص می دهد و دستورات او را انجام می دهد.

قیمت ست دو تایی این عروسک ها که از سال 2019 به فروش خواهند رسید حدود 5300 دلار خواهد بود (به اضافه هزینه سرویس ماهیانه ای حدود 175 دلار).

فروش تکی از سال 2020 آغاز می شود.

ویدیوی این روبوت دوست داشتنی در پست بعدی #فناوری @alirecommends A post shared by علی نورانی (@alirecommends) on Dec 20, 2018 at 3:56am PST برای خواندن اخبار فناوری ژاپن اینجا کلیک کنید.

پست الکترونیک خود را وارد کنید من علی نورانی هستم یک خبرنگار فارسی زبان در توکیو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map