استارت اپ در شهر زیبا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با راه اندازی استارت اپ در شهر زیبا در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی استارت آپ در دوران کرونا میتواند کسب و کار شما را در هرزمینه ای پویا و پر رونق کند. استارت آپ یک پل به سوی موفقیت و تغییر نگرش در کسب و کار شما خواهد بود.

شرکت سیماگر با توانایی و تجربه راه اندازی بیش از 10 استارت آپ تمامی مراحل را به صورت برنامه ریزی شده و بر اساس استراتژی های روز دنیا انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نخستین رویداد کارآفرینی متمرکز بر حوزه شهر، معماری و فناوری، تحت عنوان استارت آپ معماری، از تاریخ 5 الی 7 دی ماه 96 با حضور رئیس پردیس هنرهای زیبا در تالار شهید آوینی برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این جلسه با سخنرانی دکتر حامد مظاهریان، معاون محترم ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی آغاز و سپس در بخش کارآفرینی و معماری مهندس مهرداد زواره محمدی با موضوع سناریوسازی برای بهبود وضعیت شهر و مهندس بهنام کریمی پور با موضوع فرآیند های کارآفرینی و نوآوری در حوزه معماری مسئله لزوم حل معضلات شهر و معماری از طریق تفکر کارآفرینانه با دو رویکرد بهره گیری از تکنولوژی و بهره گیری از برنامه ریزی و سناریو سازی را بررسی نمود.

در ادامه و در بخش شهر هوشمند، مهندس مهران داوری، شهر هوشمند و عناصر آن را به همراه بیان نمونه های موردی در این خصوص و پلتفرم های شکل گرفته در حوزه شهر هوشمند شرح داده و مهران قارلقی مقایسه ای میان تهران و سایر شهر‌های جهان به لحاظ ظرفیت‌ها و فرصت‌ها داشتند که می‌توان در قالب آن شهر هوشمند را ایجاد، و معضلات و مشکلات مربوطه را بر طرف نمود.

  در انتهای بخش اول، مفهوم استارت آپ توسط آقای علیرضا خدایی به صورت مشروح ارائه شد و در کنار ایشان آقای سینا مختاری به ارائه نمونه های موردی در حوزه استارت آپ های شکل گرفته پیرامون شهر و معماری و ساختمان پرداخت.

 در بخش دوم مراسم، میزگردی با حضور مهندس سید جواد میر حسینی، عضو هیئت مدیره سازمان عمران و بهسازی شهری، دکتر حیدر جهانبخش، نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مهندس مهران حق‌بین، معمار و پژوهشگر شهر هوشمند و مهندس مهرداد زواره محمدی، عضو کمیته معماری و طراحی شهری شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی معضلات شهری و فرصت های موجود برای ایجاد استارت‌آپ‌های حوزه شهر و معماری برگزار گردید.

درپی انجام این موارد، فرآیندِ طراحی و توسعه ایده‌ها آغاز شد.

درطول این فرآیند تسهیل‌گرانِ استارت‌آپ از مجموعه تک‌استارز، و مربیانی با گرایش‌های مختلف از جمله جامعه‌شناسی، معماری، اقتصاد، مدیریت، شهرسازی، گرافیک و کامپیوتر، دانش پذیران را همراهی و هدایت نمودند.

روند توسعه و پیشبرد ایده‌ها در روز دوم ادامه یافته و در روز سوم، بعد از تکمیل ایده‌ها، و تولید برنامه‌های مدون کسب و کار ، دمو و معرفی کامل پلتفرم های شکل گرفته توسط هیات داوران به داوری گذاشته شد.

لازم به ذکر است که قطب معماری پردیس هنرهای زیبا هدایت امور مختلف را به کمک حوزه ستادی پردیس بر عهده داشتند.

        نشانی: تهران- دانشگاه تهران- پردیس هنرهای زیبا  کدپستی: 0912144235583 صندوق پستی: 09121442355  پست الکترونیکی: finearts@ut.

ac.

ir راهنمای تلفن به تفکیک واحد   Designed & Developed by SAIN Co.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map