اپلیکیشن ساخت زیرنویس اندروید

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با اپلیکیشن ساخت زیرنویس اندروید در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Easy Subtitles Premium v2.

3.

1 – اپلیکیشن عالی ویرایش زیرنویس فیلم ها مخصوص آندروید نسخه پرمیوم و آنلاک شده با تمامی قابلیت ها Easy Subtitles – زیرنویس های آسان یک نرم افزار عالی و ساده در زمینه ی ویرایش زیرنویس فیلم ها از گروه برنامه نویسی Didier Hoarau مخصوص سیستم عامل اندروید است که با استفاده از ان قادر خواهید بود به راحتی هرچه تمام تر زیرنویس فیلم های دلخواه خودتان را ویرایش نمایید! این برنامه با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار آسان و بدون هیچگونه ابهام ، قابلیت هایی را برای شما فراهم می اورد که از طریق ستونی عمودی در سمت راست صفحه نمایش به اسانی زیرنویس ویدئوها را ویرایش، در میان زیرنویس ها جست و جو، ویدئوها را مشاهده و از ویژگی های دیگر همچون split، Delete Lines، Add link و … استفاده نمایید.

اپلیکیشن Easy Subtitles علی رغم رایگان بودنش متاسفانه استقبال خوبی از ان صورت نگرفته است و تا به این لحظه شاید حدود 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده که ما در فارسروید به منظور پربار ساختن ارشیوی سایت ان را معرفی نموده ایم.

حدس ما از استقبال کم این اپ این بوده است که چون برنامه امکانات کمی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد از ان راضی نبوده اند که حالا نسخه کامل اش پیش روی شما قرار دارد.

برخی از ویژگی های کلی اپلیکیشن Easy Subtitles اندروید: نسخه رایگان پلیکیشن Easy Subtitles تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.

0 از 5.

0 را کسب کند که ما امروز در فارسروید نسخه ی پرمیوم (Premium) نرم افزار Easy Subtitles را برای شما قرار داده ایم که تمامی قابلیت های ان در دسترس هستند و می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

    فارسروید همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کند - شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن فارسروید می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف اگر توضیحات این صفحه مشکل املایی/نگارشی دارد یا اگر امتیاز یا اطلاعات دیگر موجود مشکل و نیاز به ویرایش دارد از این فرم برای اطلاع رسانی به ما استفاده کنید - ما سریعا به پیام شما ترتیب اثر می دهیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم! مطمئن هستید؟ ارسال انصراف If you are the creator of this game / app and you do not want your application to be in Farsroid, use this form to report this issue! You must send all the positive documents so that we can address this issue, and if it is correct, we will definitely remove it from Farsroid! Are you sure? Send Cancel گزارش شما با موفقیت ارسال شد در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود ….

قوانین و مقررات وب سایت را خوانده و قبول کرده ام.

سلام خسته نباشید یرنامه ای سراق ندارید بشه از زیرنویسی که به فیلم چسبیده یه فایل جدا تهیه کرد سلام خیر موجود نیست.

سلام ببخشید چرا برای من فایل زیرنویس رو ویرایش نمیکنه و همش یه پیغامی میده فایل زیرنویس هم نمی تونم ایجاد کنم بازم یه پیغامی میده .

باید چیکار کنم ؟ سلام دوست عزیز مشکل تون با ذکر خطای انگلیسی مطرح کنید.

چه جوری باید کار کرد؟ سلام و خسته نباشید برنامه ای سراغ دارین که بتونه زیرنویس رو بطور دائمی به ویدیو اضافه کنه با تشکر سلام باید از این برنامه استفاده کنید subcake/ الکترونیک آرتز Electroinic Arts گیملافت Gameloft نکی Nekki سوپرسل Supercell ریپورتاژ با ریپورتاژ ، اپلیکیشن خود را به دنیا معرفی کنید برای راحتی شما امکاناتی در قالب نسخه جدید قرار دادیم .

با گذاشتن وقت همه موارد مشخص خواهند بود اگر سوالی داشتید از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید .

تماس با ما پشتیبان آنلاین 33 برنامه جدید امروز قرار گرفت فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل 14.

000+ اپلیکیشن و هشت سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است.

در این سال ها تلاش کرده ایم تا همچون یکی از اعضای خانواده ی شما در کنارتان باشیم.

صد البته که در این مسیر تا حد زیادی موفق بوده ایم به گونه ای که هم اکنون پربازدیدترین، قابل اعتمادترین و بروزترین رسانه اندروید کشور هستیم.

همانگونه که گفته شد، به روز بودن یکی از اهداف ویژه فارسروید است و تلاش کرده ایم تا با ایده های خاص همواره جلوتر از سایر رقبا باشیم و خرسندیم که در اکثر زمینه های رقابت پیشرو بوده ایم.

در نهایت باید گفت نتیجه سال ها تلاش پرفراز و نشیب برای مخاطبین مان اعتبار این روزهای فارسروید است که آن را مدیون شما همراهان همیشگی مان هستیم! 9 بازی جدید امروز قرار گرفت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map