ساخت اپلیکیشن چت روم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با ساخت اپلیکیشن چت روم در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

NBDesigner نام افزونه ای برای ووکامرس است که با استفاده از آن می توانید محصول منحصر بفردی را ایجاد کنید؛ NBDesigner باعث افزایش فروش وبسایت شما تا بیش از 60 درصد در ماه خواهد شد! اگر تجربه و مهارت طراحی با این افزونه را ندارید اصلا نگران نباشید، افزونه NBDesigner به شما این امکان را می دهد، تنها با چند کلیک طرح های زیبا و ایده آل خود را ایجاد کنید.

هر فرد مبتدی و یا حرفه ای می تواند به راحتی و به سرعت […] Medizin نام قالبی فروشگاه طراحی شده با المنتور و بر پایه ووکامرس می باشد که برای بیمارستان ها، کلینیک ها، تامین کنندگان پزشکی، فروشگاه های پزشکی، فروشگاه های دارو، داروخانه ها، مراکز بهداشتی، پیشگیری از ویروس کرونا و سایر وبسایت های مرتبط فروشگاهی به صورت تخصصی طراحی شده است.

صفحات قالب Medizin توسط قدرتمند ترین صفحه ساز وردپرس، افزونه المنتور ساخته شده است که طراحی منحصر به فردی را برای شما ارائه می دهد.

Medizin دارای تنظیمات قدرتمند و قابلیت ها و ویژگی های بسیاری […] WPBakery Page Builder که نام جدید افزونه ( Visual Composer ) می باشد یک افزونه ای گسترده و قابل گسترش برای ساخت صفحه در پوسته های سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد.

این افزونه برای صفحه های Frontend و backend وبسایت های وردپرسی بصورت Drag and Drop به سادگی صفحه های مختلفی می‌سازد.

طراحی و ساخت صفحات برای پوسته های وردپرس با این افزونه بسیار ساده است و باعث می‌شود تا زمان خود را صرف کار مهم تری (محتوا) کنید.

  افزونه ویژوال کامپوزر با افزونه […] افزونه وردپرس Schema Pro با پشتیبانی از انواع محتوا وردپرس مانند: مقالات ، دوره های آموزشی، رویدادها،نقد و بررسی ها و همچنین محصولات به شما این امکان را می‌دهد تا الگوهای موتورهای جستجو این موارد را به آسانی طرح بندی کنید.

این افزونه با ایجاد متمایز کردن نتایج وبسایتتان در موتورهای چستجو مانند گوگل، این امکان را می‌دهد تا نرخ ورود بازدیدکنندگان از گوگل را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

    قابلیت های […] Colead یک قالب خیره کننده، انعطاف پذیر و چند منظوره برای سخنرانان، مربیان، درمانگان، مربیان آموزشی و افرادی از این قبیل است، که به آنها کمک می کند تا خدمات، سخنرانی ها و مشاوره های خود را به راحتی در جهان تبلیغ کنند.

قالب Colead به دلیل طراحی فوق العاده زیبا و امکان استفاده آسان از آن، رضایت کاربران را به حداکثر می رساند.

به جرعت می توان گفت Colead بهترین قالب برای مریبگری است.

از قابلیت های اصلی قالب Colead می توان به ساخته […] QuForm فارسی نام یک افزونه تجاری وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد تا براحتی و بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی و… فرم های پیشرفته برای سایت خود ایجاد کنید.

از امکانات این افزونه می توان به قابلیت ایجاد بی نهایت فرم, قابلیت مدیریت و افزدون بی نهایت فیلد دلخواه به فرم, قابلیت قرار دادن فیلد هایی همچون آپلود فایل و کد امنیتی اشاره کرد.

همچنین این فرم قابلیت ذخیره و نمایش اطلاعات ارسال شده توسط کاربران را در […] حتما کارت های هدیه ای که بانک های مختلف به کاربران خود ارائه می دهد را دیده اید و از آنها استفاده کرده اید .

امروز می خواهیم این قابلیت را برای فروشگاه ووکامرس و اینترنتی ایجاد کنیم و شما بتوانید کارت های هدیه ی شخصی را به مشتریان فروشگاه خود ارائه دهید .

که برای انجام این کار افزونه ای وجود دارد که با نصب و انجام تنظیماتش می توانید این قابلیت را برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Gift […] ZikZag نام قالب وردپرسی انعطاف پذیری می باشد که با استفاده از آن می توانید وبسایت شرکتی خود را راه اندازی کنید.

قالب ZikZag برای شرکت ها و استارتاپ ها، مشاور ها و آژانس های دیجیتال بسیار مناسب است.

این قالب توسط صفحه ساز قدرتمند المنتور ساخته شده است کی می توانید صفحات سایت خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید.

همچنین می توانید توسط این صفحه ساز و فریم ورک قدرتمند WGL تم پلیت های مختلفی برای هدر و فوتر سایت خود ایجاد […] امروز وبسایت قدیمی ته موویز رو میخوایم به شما دوستان معرفی کنیم.

  این وبسایت از سال 1393 شروع به کار کرد و درست در سال بعدی یعنی 1394 در جشنواره وب ایران رتبه بهترین سایت در بخش سینما و تئاتر را دریافت کرد.

  ته موویز پس از 5 سال فعالیت مداوم در سال 1398 با توجه به آمدن سایت هایی مثل نماوا و فیلیمو و در پی اذیت هایی که این 2 سایت انجام دادند مجبور به بستن شد ولی در حال حاضر […] افزونه اسلایدر رولوشن Slider Revolution یک افزونه تجاری وردپرس می باشد که با استفاده از آن قادر هستید اسلایدر های زیبا و حرفه ای برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید.

این افزونه قادر است اسلایدر های متنوعی مانند سه بعدی ، اسلایدر های تمام صفحه و همچنین قابلیت API را برای شما فراهم سازد.

همچنین به جهت راحتی کار با این افزونه توسط افراد مختلف این امکان وجود دارد تا به وسیله کشیدن و رها کردن به راحتی بتوانید اسلایدر دلخواه خود را طراحی کنید.

[…] InHype نام قالب وردپرسی مجله ای و وبلاگی است که با استفاده از آن می توانید یک وبسایت وبلاگی یا مجله ای فوق العاده قدرتمند از هر نظر طراحی کنید.

قالب InHype از قابلیت سفارشی سازی بسیاار بالایی برخوردار دار است.

همچنین دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و جذاب است که کاربران شما را مجذوب خود می کند، قالب به همراه چندین طرح بندی و صفحات از قبل آماده شده ارائه می شود که به شما در انتخاب طرح وبسایت خود بسیار کمک می کند، […] Perfex نام یک اسکریپت تجاری بر پایه PHP می باشد که با نصب آن می توانید یک سیستم مدریت و پشتیبانی از مشتری راه اندازی کنید.

تا امروز حدودا 3500 نسخه از این اسکریپت در سایت codecanyon به فروش رسیده.

همچنین این اسکریپت از بین آراء خریداران خود موفق به کسب امتیاز 4.

94 از 5 ستاره شده است.

کسب چنین امتیازی واقعا قابل توجه بوده و به خودی خود از کاربردی بودن و امکانات گسترده این اسکریپت مدیریت مشتریان خبر میدهد.

.

  CRM پرفکس میتواند نیازهای […] افزودن ویدیو به جای تصویر شاخص وردپرس آیا مایل به افزودن ویدئو به جای تصویر شاخص وردپرس هستید؟ در این مقاله ما به شما روش افزودن ویدیو به جای تصویر شاخص وردپرس را آموزش میدهیم.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و راه اندازی افزونه Featured Video Plus میباشد.

آموزش نصب افزونه در وردپرس را ببینید.

میتوانید به صفحه ویرایش پست یا نوشتن یک پست جدید مراجعه کنید.

یک بخش جدید به نام ‘Featured Video’ میبینید.

آدرس ویدئو را کپی کنید،این افزونه بصورت خودکار واکشی […] گرفتن بک لینک و تبلیغات در سایت ها این روز ها کار ساده ای نیست و اغلب هزینه بر است.

یکی از جالبترین روش های گرفتن بک لینک و همچنین بازدیدکننده ارسال نظر در سایت ها و قرار دادن لینک سایت خودتان در نظرات می باشد.

اما ممکن است برای شما سوال پیش آید که چگونه یک لینک درج شده در قسمت نظرات که عموماً به صورت nofollow است میتواند برای شما مفید باشد؟پاسخ بسیار ساده است: هر لینکی که منجر به ورود کاربران به وبسایت شما […] تمامی سیستم های مدیریت محتوا دارای سیستم های امنیتی خاصی هستند که باعث منحصر بفرد کردن آن ها می کند ولی روش هایی هم وجود دارد که بتوان در سیستم های امنیتی آن ها دستی کشید و سفارشی کرد .

  سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم جز این سیستم ها می باشد که دارای سیستم امنیتی بالایی است اما با استفاده از روش هایی مختلف می توان تغییراتی در آن انجام داد تا از مدیریت سفارشی بهره برد .

  Copyright © 2017 All rights Reserved | Contact | DMCA | Privacy Policy | Disclaimer طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب های طراحی شده توسط آی وحید پیگرد قانونی دارد طراحی وب سایت : آی وحید ، مشاوره سئو توسط مارکیو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map