ساخت اپلیکیشن شبیه بازار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ساخت اپلیکیشن شبیه بازار از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با قابلیت های طراحی اپلیکیشن شامل طراحی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن اندروید ، طراحی اپلیکیشن PWA ، برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی برنامه اندروید ، طراحی برنامه ios ، طراحی برنامه PWA ، طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن اختصاصی ، برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید ، برنامه نویسی برنامه اندروید ، برنامه نویسی اپلیکیشن PWA ، ساخت اپلیکیشن اندروید ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل ، طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران و خاورمیانه است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ورود / ثبت نام سبد خرید 0 این دوره ی آموزشی یک دوره ی آموزشی پروژه محور برنامه نویسی وب و دوره ی پروژه محور برنامه نویسی اندروید است که توسط استاد نیک زاد تدریس میشود تا بتوانید با این آموزش یک مارکت اندرویدی مشابه کافه بازار بسازید .

در این دوره ی آموزشی پروژه محور برخلاف دوره های دیگر ، تمرکز اصلی بر روی توسعه سریع است یعنی در مدت زمان بسیار کم تخصص بیشتری به شما آموزش داده میشود و این یکی از خاصیت آموزش های پروژه محور است و شما در نهایت یک محصول کامل یعنی یک مارکت اندرویدی مشابه کافه بازار ، مایکت، ایران اپس ، کندو یا هر مارکت دیگری را خواهید داشت و همچنین تخصص لازم برای توسعه و پیشبرد این پروژه را در این پکیج خواهید داشت.

با استفاده از تخصص هایی که در این دوره ی آموزش پروژه محور کافه بازار ، به شما آموزش داده میشود تغییرات مورد نیاز خود را در آینده میتوانید اعمال کنید و محصول متفاوتی براساس نیازهای خود بسازید.

بخش اول این دوره ی آموزشی پروژه محور ، یک دوره ی آموزشی پروژه محور برای برنامه نویسی وب با زبان برنامه نویسی PHP و فریمورک Codeigniter است.

همچنین در این دوره ی آموزشی فریمورک محبوب برای طراحی قالب ریسپانسیو برای نمایش در موبایل به نام bootstrap آموزش داده میشود که با این آموزش میتوانید انواع قالب های ریسپانسیو را برای پروژه های خود بسازید .

مدرس این دوره ی آموزشی استاد نیک زاد میباشد دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار که از سال ۲۰۱۲ میلادی بصورت مستمر در بحث آموزش برنامه نویسی فعالیت کرده و تجربه ی کامل و تسلط کافی برای مباحث دارند .

استاد نیک زاد ، با شیوه ی نوین تدریس در ایران و به زبان فارسی ، اولین دوره های آموزشی آنلاین در اینترنت را بصورت پروژه محور برگزار کرده اند و بعنوان بنیان گذار آموزش های پروژه محور شناخته میشود .

استاد نیک زاد ، مدیر کل شرکت آوای هوشمند سام میباشد که به شماره ثبت 44838 در سازمان ثبت اسناد ایران بصورت قانونی ثبت شده است و قابل استعلام است .

این دوره ی آموزش پروژه محور برنامه نویسی وب و پروژه محور برنامه نویسی اندروید در ابتدا در وب سایت رسمی سامنتا تهیه شده است و بعد از انتقال آموزش به تیم آموزشی آواسام در این بخش بصورت کامل به همراه پشتیبانی کامل قرار گرفته است.

در این دوره ی آموزشی به بحث برنامه نویسی اندروید با زبان برنامه نویسی java در محیط android studio میپردازیم و بسیاری از مباحث اصلی برنامه نویسی اندروید را از پایه بصورت کامل تدریس میکنیم .

اگر به دنبال آموزش برنامه نویسی اندروید بصورت پروژه محور هستید مطمئنا این دوره ی آموزشی و مخصوصا بخش آموزش برنامه نویسی اندروید آن بسیار مفید خواهد بود .

مباحث اصلی و جدیدی مثل fragment ها و استفاده از recyclerview های اختصاصی شده و ساخت انواع منو ها مثل navigation drawer و bottom navigation view و خیلی چیزهای دیگر در آموزش برنامه نویسی اندروید بسیار مهم است .

آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید ، باعث میشود در مدت زمان کم و با شوق بسیار زیاد مباحث اصلی را یاد بگیرید که شاید در دوره های عادی آموزش برنامه نویسی اندروید آنها را نتوانید بیاموزید .

اندروید استودیو یک محیط رسمی برپایه ی محیط IntelliJ IDEA هست که توسط گوگل معرفی شده است و برای برنامه نویسی اندروید باید تسلط کافی روی این محیط داشته باشید .

این آموزش یک آموزش پروژه محور اندروید استودیو نیز هست و با دیدن این دوره تسلط کافی روی امکانات محیط اندروید استودیو پیدا خواهید کرد .

در طول اموزش مدرس سعی میکند تمام امکاناتی که در محیط اندروید استودیو استفاده میکند را توضیح دهد .

در این دوره ی آموزشی پروژه محور ، یک بخشی برای آموزش برنامه نویسی وب بصورت پروژه محور اختصاص داده شده است .

در بخش پروژه محور برنامه نویسی وب این دوره ی ، با زبان برنامه نویسی PHP کار خواهیم کرد و همچنین آموزش پروژه محور فریمورک codeigniter گنجانده شده است .

با امکانات و ابزارهایی که فریمورک کدایگنایتر در اختیار میگذارد یک مارکت اندرویدی کامل خواهیم ساخت .

آموزش پروژه محور وب از این نظر بسیار مهم است که بسیاری از مفاهیم در مدت زمان سریع که در بازار کار برنامه نویسی و طراحی وب نیاز است به شما منتقل میشود و ما در این دوره ی آموزشی ، بحث آموزش وب بصورت پروژه محور را بصورت کامل پوشش داده ایم.

کافه بازار اولین مارکت اندرویدی در کشور ایران بود که به موفقیت های خوبی دست یافت .

کافه بازار باعث رشد برنامه نویسی اندروید و بازی سازی اندروید در ایران شد و بسیاری از برنامه نویسان با دیدن موفقیت های توسعه دهندگان در کافه بازار ، برای یادگیری برنامه نویسی اندروید مشتاق شدند .

سپس مارکت های اندرویدی دیگری مثل مایکت و کندو و .

.

.

سریعا ظهور کردند .

به دلیل درخواست های بسیار زیاد ، برای آموزش ساخت مارکت اندرویدی مشابه کافه بازار ، تیم سامنتا و استاد نیکزاد تصمیم به تهیه این دوره ی آموزش پروژه محور ساخت مارکت اندرویدی کافه بازار افتادند .

اکثریت امکانات موجود در کافه بازار در این دوره پیاده سازی شده است و آماده ی استفاده میباشد .

در کنار ویدیو های آموزشی که به شما تدریس میکند چطور برنامه نویسی اندروید و برنامه نویسی وب جهت ساخت مارکت اندرویدی کامل را یاد بگیرید سورس کدهای اماده نیز در کنار ویدیو ها قرار گرفته است که به راحتی بتوانید آنرا روی سرور خود نصب کنید و با اپلیکیشن تولیدی خودتان کار کنید .

در زیر دموی ویدیویی از جلسات این دوره ی آموزشی را میتوانید ببینید و از نظر کیفیت آموزش بررسی کنید ( توجه کنید که پشتیبانی آنلاین ما همیشه پاسخگوی سوالات شما میباشد ) جلسه ی اول : جلسه ی دوم : جلسه ی سوم : جلسه ی چهارم : جلسه ی پنجم : جلسه ی ششم : جلسه ی هفتم : جلسه ی هشتم : جلسه ی نهم : جلسه ی دهم : دوره فوقولعاده ای بود ممنون از مدرس سلام من این دوره را تهیه کردم و دیدم از نظر کیفیت خوب بود و مدرس یکم سریع آموزش میداد که البته من دو سه بار بعضی جاها رو دیدم برای آموزش کدایگنایتر عالیه اونایی که دنبال آموزش کدایگنایتر بصورت پروژه محور و برنامه نویسی اندروید با جاوا در محیط اندروید استودیو هستند این دوره را حتما تهیه کنند.

سلام بچه ها حامد هستم از افغانستان این دوره فوق العاده بود تشکر میکنم با سلام میخواستم ببینم بررای اجرا و راه اندازی این مارکت میتونم فقط سی پنل داشته باشم یا حتما باید از vps استفاده کنم؟ سوال بعدی اینکه در موقع آپلود فایل apk توسط توسعه دهنده روی هاست ، نام پکیج و ورژن برنامه اتوماتیک از داخل فایل apkاستخراج میشه یا باید بصورت دستی توسط توسعه دهنده وارد بشه؟ سلام روی هاست اشتراکی هم قابل نصب و استفاده است نیازی به vps نیست .

سوال دوم نام پکیج و نسخه بصورت دستی وارد میشود .

این مورد که نسخه و نام پکیج از روی apk فراخوانی شود نیاز به کدنویسی پیچیده تر و همچنین sdk اندروید روی سرور دارد با سلام تفاوت در مدت زمان دوره و تعداد جلسات است .

سرفصل ها را بخوانید با احترام با سلام .

برای برنامه نویسی اپلیکیشن مشابه کافه بازار دراین دوره از زبان جاوا استفاده شده است .

با احترام سلام طبق قوانین سایت آواسام شما میتوانید برای هر استفاده ی شخصی از سورس استفاده کنید از جمله تحویل پروژه دانشجویی و امثالهم .

.

.

موفق باشید  سلام دوست گرامی از اینکه چنین اقدام پسندیده اید کردید متشکریم .

ایشون میتونند هر زمانی دوره را بصورت قانونی از اینجا تهیه کنند و هیچ مشکل و نارضایتی از شما هم نداریم .

موفق باشید سلام دوست گرامی .

برای ارتباط با سرور از بخش اندروید از کتابخانه ی volley آخرین نسخه استفاده شده است با احترام سلام در مورد پرداخت درون برنامه ای مقدمات توضیح داده شده است ولی این مورد خارج از بحث این دوره ی آموزشی است  موفق باشید سلام بله سورس کد کامل این دوره به همراه ان تقدیم میشود برای اطلاع از اخبار ایمیل خود را وارد کنید تمام حقوق محفوظ است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map