ساخت اپلیکیشن رستوران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با ساخت اپلیکیشن رستوران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  سبک زندگی امروز و کمبود زمان، باعث شده است که مردم بیشتر به سمت استفاده از غذای آماده و رستوران‌ها روی بیاورند.

از طرف دیگر ترافیک و رفتن به رستوران و انتخاب غذا، خود زمانبر است و همین نیاز به اپلیکشن‌های رستوران را بیش از پیش نشان می‌دهد.

در ادامه با مزایای داشتن اپلیکیشن رستوران آشنا شوید.

بسیاری ترجیح می‌دهند در خانه و با تلفن همراه خود غذای مورد نظرشان را انتخاب کنند و سفارش دهند.

بنابراین ساخت و طراحی  اپلیکیشن فروشگاهی برای یک رستوران قطعا می‌تواند درآمد و حتی محبوبیت رستوران را افزایش دهد.

ساخت اپلیکیشن رستوران مزایایی که دارد که در ادامه برخی از مهمترین آن‌ها آورده شده است:   اپلیکیشن‌های سفارش غذا قابلیت‌های متفاوتی دارند که یکی از مهمترین آن‌ها امکان یافتن رستوران‌های مختلف در مکان‌های جغرافیایی متفاوت است تا کاربر بتواند با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارد رستوران‌های نزدیک به خود را با کمک gps تلفن همراه خود بیابد.

اینکه این ویژگی چگونه در طراحی نرم افزار سفارش غذا قرار داده شود، با توجه به نظر سفارش دهندگان اپلیکیشن می‌تواند متفاوت باشد.

مهم است که یک اپلیکیشن رستوران قابلیت ایجاد اکانت کاربری داشته باشد.

در واقع هر کاربر باید بتواند برای خود یک اکانت اختصاصی ایجاد کرده و اطلاعات خود را در آن ثبت نماید.

به این ترتیب هر کاربر به طور جداگانه می‌تواند سفارش‌های خاص داشته یا تخفیف‌های خاص دریافت کند.

همچنین مالک اپلیکیشن می‌تواند اطلاعات آماری کاربردی خوبی در اختیار داشته و با قابلیت پیگیری پرداخت‌های کاربران از خیلی از مشکلات پیشگیری کند.

می‌توان گفت یکی ازاصلی‌ترین ویژگی که هنگام ساخت اپلیکیشن رستوران باید مد نظر داشت، قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین است.

مهم است که کاربر بتواند به صورت آنلاین و از طریق تلفن همراه خود هزینه سفارشات خود را پرداخت کرده و خیالش از این بابت راحت باشد.

البته یک نرم افزار سفارش آنلاین غذا باید طوری طراحی شود که کاربر بتواند بین پرداخت آنلاین و پرداخت مستقیم بعد از دریافت غذا انتخاب کند.

همچنین امکان پرداخت آنلاین باید به شکلی باشد که بتوان کد‌های تخفیف را در آن به کار برد.

خوب است که هنگام طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا بخش نوتیفیکیشن نیز در نظر گرفته شود.

این قابلیت مثل یک مشوق با آگاه کردن کاربران از امکانات جدید و آخرین تخفیف‌ها کاربر را به استفاده دوباره از اپلیکیشن تشویق می‌کند.

این قابلیت استفاده دوباره از برنامه را به یاد کاربران می‌آورد.

 در طراحی نرم افزار سفارش غذا می‌توان با کمک اسلایدر بخش‌های مهم اپلیکیشن مانند معرفی رستوران‌ها را برجسته کرد تا بیشتر در معرض دید کاربر قرار بگیرند.

این ویژگی از ضروریات ساخت اپلیکیشن نیست، اما تاثیر مهمی در کارایی و زیبایی برنامه خواهد داشت.

بیشتر بدانید: طراحی سایت غذا سفارش دادن غذا به شکل سنتی مشکلاتی دارد که ما را به استفاده از اپلیکیشن‌ها ترغیب می‌کند.

برخی از این مشکلات عبارتند از: عواملی که در بالا ذکر شد و موضوعات دیگر باعث می‌شود مردم در مورد سفارش غذا از رستوران دچار تردید باشند و اغلب از رستوران‌های نزدیک و در مواقع ضروری غذا سفارش دهند.

  آیا امکان دارد برای اپلیکیشن اندروید یا وب سایت رستوران یک قالب اختصاصی طراحی کرد؟ بله شما می‌توانید با ارسال طرح‌های قالب مورد دلخواهتان به طراح سایت یا اپلیکیشن، از او بخواهید ظاهر اپلیکیشن را مطابق با نظر شما طراحی کند.

آیا می‌توانیم یک سری امکانات اختصاصی به اپلیکیشن رستوران و یا وب سایت خود اضافه کنیم؟ شما می‌توانید هر ایده یا امکاناتی که مدنظر دارید را به طراحان اپلیکیشن بگویید و با توجه به دست نویس بودن کامل سیستم، آنها قادر خواهند بود، ایده‌های شما را روی اپ پیاده کنند.

آیا می‌توانیم بدون داشتن وب سایت، اپلیکیشن اندروید برای رستورانمان داشته باشیم؟ بله می‌توانید تنها اپلیکیشن یا تنها وب سایت داشته باشید.

آیا می‌توان برای رستورانی که داریم یک اپلیکیشن ایجاد کنیم؟ بله باید ابتدا نوع فروشگاه مشخص شده و بررسی گردد.

 بیشتر بدانید: راهکارهای اساسی برای طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ و فست فود در نهایت با توجه به بالا رفتن سرعت زندگی و کمبود وقتِ اکثر افراد برای آشپزی در خانه و افزایش روز افزون استفاده از اینترنت و تلفن‌های هوشمند، ساخت اپلیکیشن رستوران و طراحی نرم افزار سفارش آنلاین غذا امری سودآور، ضروری و رو به پیشرفت محسوب می‌شود.

در پایان شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت اپلیکیشن فروشگاهی و امکانات اپلیکیشن فست فود با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

  وب پویا شما را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ساخت فروشگاه مجازی یاری می کند.

با استفاده از سایت های آماده ما می توانید با هر سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارید، کسب درآمد اینترنتی مطمئنی داشته باشید.

با ما در تماس باشید طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمام حقوق متعلق به وب پویا می باشد.

| Copyright 2020 © WebPouya سلام اگر سوالی دارید اینجا بپرسید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map