برندینگ در آمپرای سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در آمپرای سری لانکا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. برندینگ در شرکت سیماگر به صورت کاملا نوین و بروز ارائه میگردد که به طور کلی متکی بر ایده های خلاقانه و نو میباشد که بر پایه ایده های خام در مجموعه ارائه میگردد و با طوفان فکری سعی در ارائه بهترین راه حل جهت جذب مشتری از طریق تبلیغات در راستای برندینگ را دارد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر با تکیه بر کادری مجرب آماده ارائه خدمات در حوزه کسب و کار اینترنتی و IT به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نهال گشت » تور » تورهای آسیایی » تور سریلانکا درحال حاضر ظرفیت تمامی تورها تکمیل می‌باشد.

تورهای سری‌لانکا غالبا در شهرهای کندی، کلمبو و بنتوتا برگزار می‌شود.

از تهران به شهرهای کندی، کلمبو و بنتوتا پرواز مستقیم نداریم و پرواز شما با یک توقف در پایتخت ایرلاین به مسیر خود ادامه می‌دهد.

برای سفر به سریلانکا نیازی به اخذ ویزا ندارید، اما برای اقامت 30 روزه خود باید 40 دلار در فرودگاه پرداخت کنید.

برای سفر به سریلانکا، لزومی به اخذ ویزا نیست و ویزای شما به صورت فرودگاهی صادر می‌شود.

شما با این ویزا می‌توانید تا 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید.

برای درخواست ویزای فرودگاهی سری‌لانکا باید گذرنامه با بیش از 6 ماه اعتبار ارائه کنید و هزینه آن در حدود 40 دلار آمریکا می‌باشد.

در صورتی که بخواهید بیشتر از 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید، باید درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین به کنسولگری سری‌لانکا ارائه کنید.

بهترین زمان سفر به سری‌لانکا از نظر هزینه‌ها و آب‌و‌هوا متفاوت است.

اگر آب‌و‌هوا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در در فصل پائیز و زمستان به سری‌لانکا سفر کنید.

در این بازه زمانی آب‌و‌هوای سریلانکا در مطبوع‌ترین حالت خود قرار دارد و تعداد گردشگران تا حد چشمگیری افزایش می‌یابد.

اما در فصل تابستان آب‌و‌هوای سری‌لانکا تا حدودی گرم و خشک است، تعداد گردشگران کاهش یافته و به نسبت آن هزینه‌های اقامت نیز کاهش پیدا می‌کند! ضمانت‌نامه بانکی با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان و از سوی آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود.

چرا که اگر مسافر پس از مدت زمان تعیین شده برای اقامت به کشور خود بازنگردد، اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارت‌خانه از بین می‌رود.

با توجه به اینکه برای سفر به سری‌لانکا نیازی به اخذ ویزا ندارید، لزومی به ارائه ضمانت‌نامه بانکی نیست.

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌شود، خدمات رایج تورهای سری‌لانکا می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد.

خدمات رایج تورهای سری‌لانکا عبارتند از: تعیین قیمت تورهای سریلانکا به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی دارد.

با توجه به اینکه از تهران به سمت سریلانکا پرواز مستقیم نداریم، ایرلاین‌های عمان‌ایر، ایرعربیا، قطر ایرویز و فلای دبی از تهران با یک توقف در پایتخت کشور ایرلاین به سمت سری‌لانکا ادامه مسیر می‌دهند.

در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کاهش پیدا می‌کند.

البته ناگفته نماند که در بعضی موارد، هزینه جابجایی از هتل‌های حومه شهر و یا هتل‌های دور از مرکز شهر با هزینه اقامت در یک هتل مرکز شهر یکسان است.

در حالت عادی، هتل‌های سری‌لانکا از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

اما با توجه به قیمت بالای تورهای سریلانکا، اکثر آژانس‌های هواپیمایی و کارگزاران برای کاهش قیمت، تورهای خود را در هتل‌هایی با کیفیت پایین برگزار می‌کنند.

قبل از خرید تور، حتما خدمات هتل خود را با آژانس‌ها و کارگزاران خود بررسی کنید و اسم هتل خود را سرچ کنید تا از کیفیت آن مطلع شوید! واحد پول کشور سری‌لانکا روپیه می‌باشد.

اما اگر به هردلیلی نتوانستید این واحد پولی را تهیه کنید، بهتر است دلار همراه خود داشته باشید.

در سریلانکا هم می‌توانید به دلار هزینه کنید و هم می‌توانید آن را به روپیه سری‌لانکا تبدیل کنید.

شما برای هر وعده غذایی حدود 1,400 روپیه، برای جابجایی در شهر حدود 600 روپیه، برای تهیه بلیط مراکز تفریحی و گردشگری حدود 2,000 روپیه و برای جابجایی در شهر حدود 4,000 روپیه هزینه دارید! در تورهای گروهی سریلانکا شما تور لیدر دارید.

از مزایای حضور تور لیدر می‌توانیم به برگزاری گشت‌های شهری، راهنمایی در پرداخت هزینه‌ها، راهنمایی برای جابجایی در شهر و شناخت اماکن تفریحی و گردشگری اشاره کنیم.

اگر فکر می‌کنید که از پس تمامی این کارها برمی‌آیید، قطعا سفر انفرادی به شما پیشنهاد می‌شود! در این قسمت، بیشترین سوالاتی که متقاضیان تور سری‌لانکا از کارشناسان ما می‌پرسند را، برای شما آماده کرده‌ایم.

1.

چه مدت قبل از سفر برای خرید تور سری‌لانکا باید اقدام کرد؟ با توجه به اینکه برای سفر به سریلانکا نیازی به اخذ ویزا ندارید، حتی 1 روز قبل از تاریخ سفر هم می‌توانید برای خرید تور اقدام کنید.

2.

دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه سری‌لانکا در چیست؟ اختلاف قیمت تور‌های مشابه سریلانکا به دلیل سود آژانس‌ها و کارگزاران تور سری‌لانکا و خدمات متفاوت این تور‌ها می‌باشد.

به طور مثال، در یک پکیج خدمات تور سری‌لانکا شما بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان است.

اما در یک پکیچ دیگر، خدمات تور سریلانکا شامل بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌های راننده و انعام کارگران هتل است که به تبع هزینه این پکیج از پکیج قبلی بیشتر است.

3.

فاصله هوایی بین ایران تا سری‌لانکا چقدر است؟ با توجه به اینکه از تهران به سمت سریلانکا پرواز مستقیم نداریم، فاصله هوایی از تهران تا هر یک از شهرهای کلمبو، کندی و بنتوتا به توقف پرواز شما بستگی دارد.

به طور مثال اگر با پرواز قطر ایرویز و با حدودا 2 ساعت توقف به سمت سریلانکا سفر کنید، حدود 7 ساعت در مسیر هستید.

4.

اختلاف زمان کلومبو با تهران چند ساعت است؟ اختلاف ساعت پاتخت سریلانکا با تهران 2 ساعت بوده و ساعت رسمی این کشور 2 ساعت جوتر است.

نام و ایمیل من رو برای ارسال دیدگاه‌های بعدی ذخیره کن.

اطلاع از تورهای ویژه اختصاصی شده شما با ثبت شماره موبایل خود از تورهای ویژه مورد علاقه خود با خبر شوید کاربر گرامی لطفا کد ارسالی به شماره موبایل خود را وارد کنید با تشکر ثبت نام شما با موفقیت انجام شد کد وارد شده نادرست است 33143 026 info@nahalgasht.

com نهال گشت » تور » تورهای آسیایی » تور سریلانکا مقصد بعدی؟ انتخاب مقصد بعدی تور چارتری مشهد با قطار در نوروز با وجود تکمیل شدن بلیط قطارهای مشهد در نوروز 99 از همین حالا در نهال‌گشت می‌توانید تور چارتری مشهد با قطار را برای ایام نوروز با نرخ ویژه رزرو کنید.

برای سفر به اروپا زودتر تصمیم بگیرید با توجه به زمان مورد نیاز برای انجام امور مربوط به سفارت‌ها، آخرین مهلت ثبت نام برای تورهای نوروزی اروپا 8 اسفند می باشد آفر ویژه تور مشهد (هوایی – هتل درویشی) پرواز از تهران - تبریز - اهواز - بندرعباس دو شب، سه شب و چهار شب؛ شروع قیمت از 990 هزار تومان انتخاب مقصد حداکثر دو مقصد می‌توانید انتخاب کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map