برندینگ در استان جنوبی سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در استان جنوبی سری لانکا شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خرما یکی دیگر از محصولات کشاورزی صادراتی ارزآور و درآمد زای ایران محسوب می شود و صادرات خرما جزء ۵ محصول صادراتی کشاورزی محسوب می شود.

صادرات خرما در ایران در هفت دسته ی مضافتی، استعمران، شاهانی، زاهدی، بکاب، پیاورم و سایر خرما قرار دارد.

از این میان خرمای مضافتی به صور ساده و خشک بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده است.

خرمای پیاروم گران ترین خرمای صادراتی ایران محسوب می شود.

آیا می دانید استان خوزستان با صادرات ۵۰ درصد از خرما رتبه ی اول در صادرات را به خود اختصاص داده است؟ با توجه به اینکه خرمای ایران به ۵۲ کشور جهان صادر می شود و باعث ارز آوری می شود باید به نکاتی که باعث صادرات بهتری می شود توجه کرد.

خرما را در بسته بندی کوچک در بازارهای اروپایی ارائه نمود .

این کار نیاز به بسته بندی بسیار مناسب و رعایت استانداردهای مواد غذایی کشورهای خریدار دارد.

باید تولید کنندگان روی محصولات فرآوری شده خرما برنامه ریزی کنند زیرا دارای ارزش افزوده بالاتری است.

خرما (Dates) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۸۰۴۱۰ شناخته می شود.

این کد شامل انواع خرما چه به صورت تازه چه خشک کرده می باشد.

هدف شناسایی رقبا در بازار جهانی است.

رقم کل صادرات: ۱,۹۵۴,۴۸۰,۰۰۰ دلار میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۸ درصد میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۴ درصد میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۳,۱۵۰ KM هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.

رقم کل واردات: ۱,۷۴۱,۴۲۳,۰۰۰ دلار میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۹ درصد میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۳ درصد میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۳,۳۳۱ KM بنظر شما دلیل رشد و افزایش صادرات خرما در پنج سال گذشته چه بوده است؟ ایران با صادرات ۱۷ درصد از سهم بازار جهان عمده ترین صادرکننده خرما در جهان است.

تونس، عربستان، امارات و اسرائیل به ترتیب با ۱۶، ۱۰، ۱۰ و ۸ درصد از سهم صادرات آجر در جهان در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

با ارزش ترین خرمای صادراتی در جهان متعلق به سریلانکا با قیمت واحد ۱۵۰۰۰ هزار دلار است.

در واردات این محصول کشور هند با ۱۵ درصد بیشترین میزان واردات در جهان را داراست.

مراکش و امارات در رتبه های بعدی واردات خرما قرار دارند.

بنظر می رسد امارات بخشی از خرمای صادراتی خود را از طریق واردات آن تامین می کند.

این کشور خرما را از کشورهای دیگر وارد کرده و مجدد آن را صادر یا به اصطلاح Re Export می کند.

ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود تا شعاع ۴ هزار کیلومتری توانایی صادرات به بیش از ۴۰ کشور را دارد.

بازار آمریکا بیشترین میزان رشد سالانه و پنج ساله در واردات خرما را داشته است.

مراکش، اندونزی، آلمان، کانادا، ترکیه، فرانسه و انگلستان در رتبه های بعدی قرار دارند.

هند، امارات، عراق، ترکیه، افغانستان، اندونزی، قزاقستان، پاکستان، کویت و قطر در آسیا مقصد های صادراتی مناسبی برای صادرات خرما از ایران می باشند.

روسیه نیز می تواند مقصد مناسبی برای صادرات باشد.

افغانستان، قزاقستان، پاکستان و مالزی از بازار اشباع شده برای صادرات خرما برخوردار هستند و انتخاب آن ها به عنوان مقصد صادراتی ارزآوری خوبی ندارد.

در مقابل هند، امارات و عراق دارای ظرفیت باقیمانده ی زیادی هستند.

اندونزی، آذربایجان، کویت، قطر و سوریه نیز می تواند مورد توجه تجار قرار گیرند.

بهترین مقصدهای صادرات خرما از ایران با توجه به میزان پتانسیل صادراتی و آسان بودن روابط تجاری دو کشور را کشورهای هند، امارات و عراق دارا هستند.

ایران نزدیکترین ارتباط صادراتی را با ارمنستان دارد.

بازار هند بیشترین ظرفیت تقاضا را برای صادرات این محصول دارد.

هند بیشترین تفاوت بین پتانسیل صادرات و صادرات واقعی را از نظر ارزش نشان می دهد، ظرفیت باقیمانده صادرات به ارزش ۵۳٫۰ میلیون دلار است.

با پیشرفت صنعت کشاورزی و باغداری در کشورمان نسبت به سال های قبل، دریچه ای به روی ما باز شده تا صادرات خرما به قیمت ارزان را به کشورهای دیگر بتوانیم انجام دهیم.

صادرات خرما می تواند ارز آوری خوبی برای کشورمان نیز به همراه داشته باشد.

روش های گوناگونی برای صادرات خرما در کشورمان وجود دارد که برای انتخاب بهتر است با افراد متخصص مشورت کنیم.

در سال های گذشته جایگاه ایران در بین کشورهای تولید کننده و صادرات خرما، جایگاه خوبی بود اما اکنون کشورمان در بین ده کشور اول تولید کننده خرما جهان قرار دارد.

در سال جاری آمار نشان می داد که صادرات خرمای با کیفیت به کشور هایی مثل؛ عراق و ترکیه آن هم در انواع درجه ۱ و مرغوب است.

از طرفی بازار قطر و و کشورهای شرقی را نیز داریم.

شرکت های صادر کننده خرما، به دلیل اهمیت دادن به مسئله کیفیت و بسته بندی مناسب و اصولی در سال های اخیر توانسته اند محصولات خود را به کشور های اروپایی نیز صادر کنند و ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشند.

صادرات خرما در ایران سالیان سال است که توسط باغداران و تولید کنندگان جنوب کشورمان انجام می شود و انواع خرمای باکیفیت ایرانی از طریق پایانه های مرزی به کشور های همسایه و دیگر کشورها صادر می شود.

به جرات می توان گفت خرمای صادراتی ایران، از محبوب ترین محصولات باغی به شمار می رود که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

این محصول یکی از مناسب ترین مواد غذایی برای صادرات است، چرا که به سرعت فاسد نمی شود و این امر حمل و نقل محصول و صادرات خرمای سالم را برای مصرف کننده مقدور می سازد.

کشور های زیادی در دنیا هستند که خواستار صادرات خرما ایران به کشورشان هستند.

خریداران خرما برای صادرات در درون کشور معمولا تولیدی ها بزرگ و کوچک هستند که بعد از خریدن خرما از باغداران جنوبی این محصول را فراوری نموده و در بسته بندی های مناسب آن را به کشورهای دیگر صادر می نمایند.

روش های زیادی برای صادرات خرما از کشورمان به سایر کشور ها وجود دارد؛ مانند صادرات از طریق پایانه های مرزی، صادرات از طریق خطوط هوایی، صادرات از طریق بازرگانان و تجار که هر یک مزیت هایی دارند.

بازرگانان زیادی در کشورمان وجود دارند که اقدام به صادرات خرما برای کشورهای دیگر می‌کنند، این محصول ایرانی با توجه به کیفیت بسیار عالی که دارد، جزو نمونه های شناخته شده صادرات ایران در بازار های جهانی می‌باشد که استقبال زیادی نیز از این محصول ایرانی به عمل می‌آید.

بازرگانی در زمینه صادرات خرما می‌تواند سود زیادی را حاصل کشور کند.

ایران با دارا بودن بزرگترین باغات خرما در دنیا و بزرگترین ترمینال ضبط و فرآوری و صادرات خرما این محصول کشاورزی و مقوی در جنوب کشور، یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما به شمار می‌رود و بازرگانان فراوانی وجود دارند که هر ساله صادرات خرما و تجارت این محصول را به خوبی با کشورهای خریداران خرمای ایران انجام می دهند.

این بازرگانان با سابقه چند ساله در صادرات خرما به کشورهای آسیایی و اروپایی ، آماده همکاری با صادرکنندگان و تجار در نقاط مختلف می‌باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

A CUSTOM COMMENT LABEL نام ایمیل مهمترین محصول خوزستان خرما هست اما با وجود این باز هم بیکاری در این شهر بیداد میکند و نیازمند کار بیشتری است فروش فله ای و دقت نکردن به بسته بندی خرما ها مساوی عدم رشد صادرات توجه کردن به این محصول به عنوان یک ظرفیت صادراتی و یک فرصت بسیار خوب برای اشتغال زایی در بخش های جنوبی کشور تمام مشکلاتی که نوشتید به راحتی قابل حل شدن هستند جز بخش قوانینی که مربوط به مسءولین میشه.

اونو نمیشه کاریش کرد واقعا چون خوابن سلام میشه لطفا بگید که چجوری حل میشه با تشکر میشه با الگو برداری کردن از سریلانکا ما هم محصولات با کیفیت تری رو تولید کنیم و میزان فروش رو بالا ببریم این اطلاعات مربوط به چه سالی است لطفا بفرمایید بیشترین محصول از فراوری خرما که بازار جهانی‌ خوبی دارد چی هست سلام دوستان عزیز اگه برای صادر کردن محصول تون به پاکستان و افغانستان نیاز به کمک دارین ما و تیم صادراتمون در مشهد میتونیم کمکتون کنیم.

😉 هدف ما پرورش و رشد تاجران است.

به آنان می آموزیم تجارتشان را پرسود نمایند.

ما ثروتمند شدن را در تجارت و صادرات می دانیم.

زیرساخت های تجارت را نیز برایشان اجرا می کنیم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map