برندینگ در مالوانا سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مالوانا سری لانکا در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دهلی نو-ایرنا- پس از تایید ابتلای یک جهانگرد چینی به ویروس کرونا، سریلانکا صدور روادید فرودگاهی برای شهروندان چینی را متوقف و سایر خدمات روادیدی به آنها را محدود کرد.

نشریه «هندو» روز چهارشنبه نوشت: به گفته مقامات سریلانکایی، اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور متعلق به یک زن چینی ۴۳ ساله است که در فرودگاه شناسایی شده است.

مقامات سریلانکایی اعلام کردند که شهروندان چینی اکنون باید به صورت اینترنتی برای دریافت روادید سریلانکا اقدام کنند.

مقامات در فرودگاه بین المللی کلمبو اعلام کردند که ورود به ترمینال های این فرودگاه و خروج از آنها تنها به مسافران محدود شده است.

دولت سریلانکا همچنین برای خروج شهروندان خود از چین اقدام کرده است.

روز گذشته ۶۵ دانشجوی سریلانکایی در یک پرواز به سریلانکا بازگشتند.

دولت سریلانکا قصد دارد امروز نیز ۲۰۵ دانشجوی این کشور را که در چین مشغول به تحصیل هستند از چین خارج کند.

«گوتابایا راجاپاکس» رییس جمهوری سریلانکا گفت: دولت سریلانکا اطلاعات دانشجویان سریلانکایی در چین را جمع آوری کرده است.

یک کمیته اقدام ملی برای جلوگیری از شیوع این ویروس در سریلانکا تشکیل شده است.

در چند سال اخیر سریلانکا به یک مقصد بسیار مهم برای جهانگردان چینی تبدیل شده است.

همچنین تعداد زیادی از مهندسان چینی در پروژه های این کشور در سریلانکا مشغول به کار هستند.

کمیسیون ملی بهداشت چین روز چهارشنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در چین به ۱۳۲ کشته و ۶ هزار مبتلا رسیده است در حالی که حدود ۱۰۰ تن هم درمان شده اند.

ویروس کرونا که اعلام شد اواخر سال گذشته میلادی در بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان واقع در استان هوبی در مرکز چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می فروخت سرچشمه گرفته است اکنون علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین به ۱۴ کشور دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم گسترش یافته است.

این ویروس که از خانواده «ویروس کرونا» شناخته شده است دوره نهفته نسبتا طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین باعث شده است تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند از آن آگاهی ندارند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نمی بینند.

تاکنون ۶ نمونه از ویروس کرونا در جهان کشف شده است و با این مورد تعداد آن به هفت مورد رسیده است این ویروس جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت این ویروس باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان «سارس» می‌شود.

نشانه‌های ابتلا به این ویروس در انسان تب، سرفه و تنگی نفس است.

کمیسیون بهداشت ملی و وزارت مالی چین ۶۰ میلیارد یوان (۸.

۷۴ میلیارد دلار) برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص دادند.

دهلی نو-ایرنا- مقام های بهداشت عمومی در سریلانکا روز سه شنبه اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا… دهلی نو-ایرنا- مقامات هندی روز شنبه اعلام کردند که ۱۸ نفر از شهروندان این کشور که اخیرا از… دهلی نو-ایرنا- وزارت امورخارجه هند روز سه شنبه اعلام کرد: با توجه به افزایش تلفات ویروس کرونا… بغداد – ایرنا- بقایای خودروهای شهیدان سلیمانی و المهندس در اولین سالروز… مسکو - ایرنا - رئیس سازمان فضایی فدرال روسیه (روسکوسموس ) از برنامه… تهران- ایرنا- سناتور "بن ساسه" طرح جمهوریخواهان برای به چالش کشیدن… تهران- ایرنا- با گذشت یک سال از شیوع بیماری کووید ۱۹، حدود ۵۰ کشور… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map