برندینگ در کاداواتا سری لانکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کاداواتا سری لانکا در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دهلی نو- ایرنا- تنها یک روز پس از اعلام پیروزی «گوتابایا راجاپاکس» در انتخابات ریاست جمهوری سریلانکا، هند وزیر امور خارجه خود را به این کشور فرستاد تا حمایت کلمبو را به دست آورد.

به گزارش رسانه های هندی، «اس جیشانکار» وزیر امور خارجه هند پس از پایان دیدار خود با رییس جمهوری سریلانکا اعلام کرد که راجاپاکس در ۲۹ نوامبر در سفر رسمی به دهلی نو، با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار خواهد کرد.

به گفته کارشناسان روابط نزدیک رئیس جمهوری سریلانکا با پاکستان باعث نگرانی دهلی نو شده است.

گوتانبایا راجاپاکس که برادر ماهیندا راجاپاکس رییس جمهوری سابق سریلانکاست، در زمان ریاست جمهوری برادرش به عنوان وزیر دفاع در کابینه دولت حضور داشت و توانست شورش جدایی طلبان تامیل را نیز سرکوب کند.

گوتانبایا راجاپاکس همچنین متهم به نقض حقوق بشر و جنایت جنگی در طول جنگ های خونین داخلی این کشور شده است.

در دهه ۷۰  زمانی که روابط سریلانکا و پاکستان بسیار به یکدیگر نزدیک بود، راجاپاکس برای گذراندن یک دوره آموزشی به پاکستان رفت.

پاکستان که امیدوار است با انتخاب راجاپاکس به عنوان رییس جمهوری سریلانکا روابط خود با کلمبو را گسترش دهد، پیروزی وی را تبریک گفته است.

سریلانکا و پاکستان به صورت سنتی دارای روابط دیپلماتیک خوبی بوده اند و در طول جنگ های استقلال بنگلادش، این روابط بیش از پیش گسترده شد.

باید خاطر نشان کرد که در سال ۱۹۷۱، هند با عبور هواپیماهای پاکستانی از حریم هوایی خود مخالفت می کرد اما سریلانکا با عبور  این هواپیماها و سوخت‌گیری آنها موافقت کرد.

در ماه های مارس تا آوریل ۱۹۷۱ در زمانی که پاکستان عملیات موسوم به "جست وجوی نور" را برای سرکوب تظاهرات آزادی‌خواهانه در شرق این کشور آغاز کرد، هواپیماهای غیر نظامی و نظامی پاکستان در بیش از ۱۷۴ مورد از فرودگاه بین المللی کاتونایاک واقع در سریلانکا استفاده کردند.

همچنین در طول جنگ های داخلی سریلانکا و آغاز شورش جدایی طلبان تامیل در این کشور، ارتش پاکستان و سازمان اطلاعات این کشور توانست روابط نزدیکی با ارتش سریلانکا ایجاد کرده و به این نیرو کمک نظامی ارائه کرد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، خلبانان پاکستانی در رشته عملیات بمباران مواضع شورشیان تامیل شرکت داشتند و حتی مواضع این گروه در کلمبو پایتخت سریلانکا را هدف قرار دادند.

سازمان اطلاعات پاکستان مدت زیادی است که سعی دارد در سریلانکا برای خود یک پایگاه ایجاد کند و حتی یکی از افسران اطلاعاتی اسلام آباد توسط شورشیان تامیل در کلمبو مورد سوء قصد قرار گرفت.

«رانیل ویکرم سینگ» نخست وزیر کنونی سریلانکا  یکی از حامیان سرسخت هند محسوب می شود.

وی همچنین از موضع هند در کشمیر حمایت کرده است اما با پایان کار ماتریپیلا سریسینا رییس جمهوری پیشین سریلانکا و انتخاب گوتابایا راجاپاکس، هند بیش از گذشته پایگاه خود را در میان سیاستمداران سریلانکایی از دست داده است.

روابط سریلانکا با چین ماهیندا راجاپاکس رییس جمهوری اسبق سریلانکا و برادر گوتابایا راجاپاکس در طول دوره ریاست جمهوری خود بشدت به چین نزدیک شد.

وی، وام های کلانی از پکن دریافت کرد و حتی یک پروژه عظیم توسعه بندر را در اختیار شرکت های چینی قرار داد.

چین در سال های اخیر به بزرگ ترین حامی مالی سریلانکا تبدیل شده است و بزرگ ترین پروژه های جاده سازی، راه آهن و توسعه بنادر را در این کشور به دست آورده است.

پس از قدرت گرفتن ویکرم سینگ در سال ۲۰۱۵، بسیاری از پروژه هایی که چین در سریلانکا به دست آورده بود به دلیل اتهامات فساد متوقف شد اما پس از مذاکرات دوباره میان چین و سریلانکا، روند تکمیل این پروژه ها از سر گرفته شد.

سال گذشته پکن بندر همبانتوتا را بر اساس یک توافق ۱.

۱ میلیارد دلاری به مدت ۹۹ سال اجاره کرد.

کلمبو یک مرکز مهم برای کالاهای هند است و چین به دنبال توسعه زیرساخت ها در کشور های حاشیه اقیانوس هند برای تامین منافع خود بوده است.

در دولت پیشین سریلانکا، چین پروژه احیای زمین در نزدیکی کلمبو به ارزش ۱.

۴ میلیارد دلار را آغاز کرد.

چین قصد دارد در این منطقه یک شهر جدید احداث کند و شرکت های چین با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری سه برج ۶۰ طبقه ای در زمین های احیا شده خواهند ساخت.

پیروزی دوباره یک عضو خانواده راجاپاکس در انتخابات سریلانکا در دهلی نو به عنوان یک شکست تعبیر می شود.

دهلی نو هنوز هم اتهامات ماهیندا راجاپاکس رییس جمهوری اسبق سریلانکا علیه سازمان اطلاعات هند به دلیل شکست در انتخابات سال ۲۰۱۵ را به یاد دارد.

اگرچه هند اتهامات دخالت خود در انتخابات سریلانکا را رد کرده است اما نارضایتی سریلانکا از این کشور سبب شد که کلمبو از چندین خط قرمز دهلی نو از جمله پهلو گرفتن زیردریایی هسته ای چین در بندر کلمبو، عبور کند.

سریلانکا مانند هر کشور دیگری به دنبال رشد اقتصادی و بهبود شرایط زندگی برای شهروندان خود است.

این کشور در یک موقعیت استراتژیک مهم در اقیانوس هند قرار گرفته است که آن را به میدانی برای رقابت قدرت های بزرگ تبدیل می کند.

در سال جاری دولت سریلانکا یک وام ۹۸۹ میلیون دلاری از بانک اکسیم چین جهت تکمیل پروژه بزرگ راه مرکزی که مناطق روستایی این کشور را به استان های توسعه یافته سریلانکا متصل می کند، دریافت کرد.

کلمبو یک مرکز مهم برای کالاهای هند است و چین به دنبال توسعه زیرساخت ها در کشور های حاشیه اقیانوس هند برای تامین منافع خود بوده است.

دهلی نو منطقه اقیانوس هند را به عنوان حیاط خلوت خود می داند و می خواهد تنها تامین کننده امنیت این منطقه به رسمیت شناخته شود.

دهلي نو-ايرنا-سريلانكا كه با بدهي خارجي 5.

9 ميليارد دلاري مواجه است براي كاهش فشار و مقابله… دهلی نو- ایرنا- مقامات وزارت دفاع سریلانكا روز جمعه با پهلوگیری یك فروند زیردریایی چینی در… تهران- ایرنا- سال ۲۰۲۰، سال سخت و غم انگیزی را برای پناهجویان و مهاجران… تهران- ایرنا- شبکه خبری الجزیره از وقوع انفجار در استان الرقه واقع… تهران- ایرنا- وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر نیمیتز… بغداد – ایرنا- منابع خبری عراقی از تشدید تدابیر امنیتی در منطقه «سبز»… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map