برندینگ در عالی آن نیل سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در عالی آن نیل سودان شما میتوانید اپلیکیشن شخصی خودتان را که معرف کسب و کارتان است در سطح اینترنت خوشچهره کنید تا با آگاه سازی و اطلاع از خدمات مشتریان بیشتری را جذب نمایید. برندینگ یک امر بسیار مهم در نقش بستن حس خرید و فروش در زهن مشتری میباشد.

برند شدن یک نام تجاری برابر با تمام زحماتی است یک شرکت برای تولید محصول تا عرضه آن در بازار میکشد. برندینگ یک اصل اساسی در بازاریابی میباشد که باعث افزایش مشتری و تسهیل خرید و فروش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بروزجنگ داخلی در سودان و تاثیرطبیعی آن بر منطقه " حلایب " که یک منطقه مورد اختلاف مصر وسودان است ،بحران خاور میانه را تاسمت شمال وشرق آفریقا گسترش خواهد داد.

زمانی که لرد " لوید" کمیسر عالی بریتانیا در قاهره در سال 1929 از مستعمره های انگلیس در سواحل نیل علیا ،نیل آبی ونیل سفید باز دید می کرد طرح تقسیم سودان را به دولت متبوع خود پیشنهاد کرد.

لرد لوید به وزارت مستعمرات بریتانیا نوشت دو چیز وجود بریتانیای عظمی را در دو سوی ساحل نیل تهدید می کند: اسلام وزبان عربی.

 در آن زمان جنبش های ملی مصر به رهبری سعد زغلول برای پایان دادن به استعمار انگلیس آغاز شده بود و سودان که بخشی ازمصر بود پس از استقلال این کشورهمچنان تحت قیمومیت انگلیس باقی ماند.

از همان زمان تجزیه سودان در اولویت اول وتجزیه مصر در اولویت دوم سیاست خارجی بریتانیا قرار گرفت که بعدا آمریکا و اتحادیه اروپا در این تقسیم بندی  شریک شدند.

امروز وپس از یک سلسله رخدادهای سیاسی در قاره آفریقا "چشم آبی ها " در صدد اجرائی کردن طرح شوم لرد " لوید" برای تجزیه سودان بر آمده‌اند.

 جهان اسلام وجهان عرب همچنان که در سال 1948 در جریان تشکیل رژیم صهیونیستی در خواب غفلت بودند امروز در آستانه تشکیل یک اسرائیل جدید در قلب سودان اسلامی وعربی ،در کمای سیاسی فرو رفته اند اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی که مرکز این دو سازمان در قاهره حسنی مبارک 84 ساله ودر جده ملک عبدالله بیمار قرار دارند هیچگونه واکنشی نسبت به این رخداد قریب الوقوع یعنی جدائی جنوب از سودان از خود نشان نمی دهند.

ظاهرا همه مشکلات جهان ، منطقه واعراب تنها در وجود شیعیان وبرنامه های هسته ای ایران خلاصه می شود وهیچکس به پی آمدهای خطرناک تجزیه سودان اهمیتی نمی دهد!.

اما چرا آمریکا واتحادیه اروپا وحتی رژیم صهیونیستی متوجه شرق وشمال قاره آفریقا شده ودر صدد تجزیه سودان بر آمده اند ؟این سوالی است که برای  پاسخ به آن باید به پیشینه تاریخی سودان ومصر، این دو کشور مهم اسلامی وعربی بازگشت.

کانون خیزش اسلامی وجنبش های آزادی بخش علیه استعمار بریتانیا اساسا از سال 1882 در مصر آغاز شد.

اهمیت مصر که در آن زمان سودان را نیز شامل می شد  در وجود اسلام و کانال سوئز خلاصه می شود.

زمانی که فرانسوی ها در سال 1869از طریق حفر کانال سوئز دو دریای پر اهمیت سرخ و مدیترانه را بهم متصل کردند منطقه عربی شمال آفریقا اهمیت فوق العاده ای از نظر استعمارگران غربی پیدا کرد.

با توجه به اهمیت کانال سوئز بعدا انگلیسی ها اکثر سهام شرکت های فرانسوی سازنده کانال سوئز را خریداری کردند تا حضور دائمی وشوم خود را در مصر تقویت کنند.

 پیدایش نفت در جنوب سودان موجب شد که انگلیسهای نفتخواربرای گسترش حوزه نفوذ ی خود در این کشور ساز وکارهای جدیدی را تعریف کنند.

لذا جاسوسان انگلیسی در هیات مسیونرهای مذهبی برای محو زبان عربی وتغییر مذهب جنوبی ها صدها مدرسه دینی در جنوب سودان تاسیس کردند.

از همان زمان یعنی از اوایل سال 1930 میلادی تقریبا جنوب سودان به لحاظ معنوی ارتباط خود را با شمال قطع کرده بود .

 قبایل دینکا ، نویر ، شبرلوک ، الجور ، الاشویی ، باربا ، لاتوکا ، مورلی ، فرنیت وزاندی که از قبایل پر نفوذ جنوب سودان بشمار می روند تحت تاثیرتعلیمات مسیونرهای انگلیس تغییر مذهب دادند واز اسلام به مسیحیت گرایش پیدا کردند.

تقریبا قبایل جنوب سودان، زبان انگلیسی را زبان اول خود تلقی می کردند و لذا انگلیسی ها برا ی دامن زدن به اختلافات مذهبی در سودان همه این قبایل را علیه هموطنان مسلمان شمالی خود مسلح کردند.

جنگ موسوم به " توریت" در سال 1955 میان مسلمانان ومسیحیان این منطقه با تحریک انگلیسی های جنایتکار آغاز شد .

با این که این جنگ یک سال قبل از استقلال سودان رخداد اما مسیونرهای انگلیسی که عمدتا از ارتش سلطنتی و از جاسوسان کارکشته انگلیس تشکیل می شدند قبایل جنوب را علیه مسلمانان شمالی ساکن مناطق الحامیه وتوریت تحریک می کردند.

این در گیری های خونین که به قتل صدها هزار مسلمان سودانی مقیم جنوب سودان ومهاجرت اجباری میلیونها مسلمان از جنوب به شمال منجر شد، تا 10 سال ادامه داشت .

در سال 1983 در دوران ریاست جمهوری جعفر نمیری بار دیگر انگلیس به تحریک قبایل جنوب سودان پرداخت ودوره جدیدی از جنگ داخلی را بر ملت سودان تحمیل کرد.

پس از سر نگونی جعفر نمیری توسط ژنرال عبدالرحمن سوار الذهب رئیس سابق ستاد نیروهای مسلح سودان وبه قدرت رسیدن صادق المهدی جنگ شمال وجنوب سودان برای مدت کوتاهی متوقف شد.

دوران حکومت عمر البشیر که از سال 1989 آغاز شد کشور سودان به دلیل رویکردهای اسلام گرایانه خود با ر دیگر بابحران جنوب سودان و آغاز جنگ رسمی جنبش آزادیبخش جنوب سودان به رهبری سرهنگ جان کارنگ مواجه شد.

در این دوره از جنگ میان شمال وجنوب، کشورهای آمریکا ، انگلیس واتحادیه اروپا بطور جدی برای جدائی جنوب سودان وارد عمل شدند.

نشست های متعدد میان رهبران شمال وجنوب سودان در اتیوپی ، نیجر ، کنیا ،اوگاندا و آمریکا صورت گرفت که سر انجام به امضاء موافقتنامه " نیواشا" در کنیا منجر شد.

به موجب این موافقتنامه سر نوشت جنوب سودان در اوائل سال  2011میلادی از رهگذر همه پرسی برای جدائی از سودان تعیین خواهد شد.

از سال 2005 که این موافقتنامه امضاء شد تا کنون هزاران سرباز انگلیسی وآمریکائی ونیز نیروهای سازمان ملل برای به ظاهر اجرای موافقتنامه " نیواشا" وارد شهر جوبا مرکز جنوب سودان شده اند.

جنوب سودان که 9 میلیون نفر جمعیت و 700 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد 85 درصد از نفت وذخائر طبیعی سودان را در خود جای داده .

وجود ذخائر منیزیوم ، آهن ، نفت ، گاز و مس در جنوب سودان وضرورت کنترل رودخانه نیل به عنوان شریان حیاتی مصر ،سودان و9 کشور دیگر آفریقائی موجب شده تا غرب ، رژیم صهیونیستی و آمریکا توجه خود را به این منطقه معطوف کنند.

رهبران جنوب سودان اخیرا اعلام کرده اند که به محض استقلال از سودان با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی بر قرار خواهند کرد.

هدف رژیم اسرائیل از تلاش برای جدائی جنوب سودان ایجاد چندین سد بر روی رودخانه های نیل ، بارو ، سوباط وبحر الغزال در جنوب سودان است تا از این رهگذر 11 کشور شرق وشمال آفریقا را تحت کنترل خود داشته باشد.

بر آیند گزارش رسانه ها نشان میدهد که در طول 5 سال گذشته 130 هزار تن از جوانان جنوب سودان درپایگاه های آمریکا و انگلیس در جنوب ،آموزش نظامی دیده اند تا در آینده امنیت جنوب سودان را در اختیار بگیرند .

همچنین ناتو تا کنون صدها تانک و هواپیمای جنگی در اختیار ارتش جدائی بخش جنوب سودان قرار داده است.

بنا براین موضوع جدائی جنوب سودان تقریبا موضوعی پایان یافته تلقی می شود و در ماه ژانویه 2011 جنوب این کشور در یک همه پرسی شکلی و سازمان یافته از شمال جدا خواهد شد و این نخستین گام برای تجزیه مصر در آینده نه چندان دور تلقی می شود.

گام بعدی تشکیل یک دولت قبطی " مسیحی " در نیل علیا خواهد بود زیرا 12 درصد از جمعیت 80 میلیونی مصر از مسیحیان قبطی تشکیل می شوند واغلب آنان تمایل دارند در قالب یک دولت مسیحی به هویت فرعونی خود باز گردند.

قبطی ها مدعی هستند که واژه " ایجیبت" که به مصر اطلاق می شود از واژه قبطی مشتق شده وبنا بر این آنان خود را از نسل فراعنه مصر ومیراث دار واقعی این کشورقلمداد می کنند.

از عجایب کشور سودان که ناظران را به حیرت واداشته وجود دو شخصیت جنجال بر انگیز صادق المهدی نخست وزیر اسبق و حسن الترابی رهبر حزب کنفرانس مردمی سودان است.

این دو شخصیت که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند وهردو در دانشگاه آکسفورد لندن تحصیل کرده اند ودارای رویکردهای اسلام رادیکالی هستند در گذشته ژنرال عمر البشیر را به اجرای احکام شریعت اسلامی در جنوب سودان تشویق می کردند.

اکنون که عمر البشیررئیس جمهوری سودان  تهدید کرده که با استفاده از اختیارات قانونی خود شریعت اسلامی را در جنوب سودان اجرا خواهد کرد صادق المهدی و حسن الترابی بشدت با اعمال قوانین اسلامی در جنوب مخالفت می کنند.

 اعتقاد الترابی و المهدی این است که عمر البشیر از اسلام برای اجرای سیاست های  دیکتاتور مآبانه خود استفاده ابزاری می کند.

عمر البشیر نیز که از سوی دادگاه جنایات جنگی به اتهام کشتار مردم دارفور تحت تعقیب است ،هر گاه با اجرای همه پرسی برای جدائی جنوب مخالفت می کند با تهدید دادستان دادگاه جنایات جنگی مواجه می شود.

این دادستان هر گاه با موضع تند ژنرال عمر البشیر در برابر جدائی جنوب سودان روبرو می شود حکم دستگیری رئیس جمهوری سودان را از بایگانی دادگاه جنایات جنگی خارج می کند و عمر البشیر را به دستگیری تهدید می کند.

اکنون کمتر از3هفته  دیگر به همه پرسی تاریخی برای جدائی جنوب سودان باقی مانده و جهان اسلام بی توجه به آنچه که در سودان اسلامی می گذرد به مسائل حاشیه ای سر گرم شده.

جدائی جنوب سودان از شمال شرایط فرو پاشی یوگسلاوی سابق و جنگ بوسنی هرزگوین را تداعی می کند  ودر صورت جدائی جنوب ، ارتش سودان دست به تحرکات نظامی جدیدی خواهد زد.

در آن صورت بروزجنگ داخلی در سودان و تاثیرطبیعی آن بر منطقه " حلایب " که یک منطقه مورد اختلاف مصر وسودان است ،بحران خاور میانه را تاسمت شمال وشرق آفریقا گسترش خواهد داد.

و سخن آخر اینکه ،جهان اسلام زمانی بخود خواهد آمد که اسرائیل جدیدی در قلب دو کشور اسلامی سودان و مصر تشکیل شده باشد و در آن صورت نشست های دوره ای سران کشورهای اسلامی وعربی سودی نخواهد داشت.

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند.

شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرایط و قوانین جدید طلاق توافقی در دوران کرونا چیست؟ شرایط طلاق توافقی از ابتدای آذرماه سال 97 دستخوش تغییر و تحولاتی شد که مهمترین آن انجام چند جلسه مشاوره خانواده بصورت اجباری است و از آن زمان تا کنون در عمل و رویه شاهد برخی تغییرات در شرایط آن بوده‌ایم، خصوصاً در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع یافته این تغییر شرایط بیش از پیش مشاهده می‌شود.

در این نوشته شرایط و قوانین جدید در خصوص طلاق توافقی در دوران کرونا را برای شما شرح داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map