برندینگ در سانت جولیا د لوریا آندورا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سانت جولیا د لوریا آندورا در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برندینگ در دنیایی که دستگاه های دیجیتالی آن را احاطه کرده اند متفاوت از دوران گذشته است.

تبلیغات کلاسیک دیگر بصورت کامل جوابگوی نیازهای مشتریان نیست و راه کارهای جدید برندینگ و تبلیغاتی بهتری نیاز است تا یک محصول از شرکت به فروش مناسبی دست پیدا کند و نام یک مجموعه به شهرت برسد.

از طرفی نیاز به گسترش نام و فروش محصول و از طرفی دیگر اعتماد به یک مجموعه حرفه ای که آثاری فاخر، دقیق و خلاقانه تولید کند مورد نیاز تمامی کارفرمایان است.

اینجاست که حضور راک د مارکت معنا پیدا میکند؛ مجموعه ای شکل یافته از تیمی خلاق، متخصص و کوشا که فعالیت های تبلیغاتی فاخر و با کیفیت ارایه میکند.

تیم کارشناسی خلاقیت و برندینگ راک د مارکت توانایی خود را در عرصه های بین المللی به اثبات رسانده اند و در کنار تحصیلات کاربردی، اطلاعات بروز و تلاش، اعتمادی را که کارفرما در برندینگ و تبلیغات نیازمند آن است تامین میکنند.

طراحی وب سایت و تبلیغات دیجیتالی در کنار گرافیک خلاقانه و کنترل کیفی چاپی فعالیت اصلی راک د مارکت است.

شیوه اجرای کار با مشاوره شروع و با ارایه برنامه ریزی تبلیغ و تولید و اجرای کار در زمان بندی مناسب ادامه میابد.

اعتماد، کیفیت و اجرای صحیح سرلوحه تمامی فعالیتهای گروه است.

کارفرما چه به تازگی فعالیت برندینگ خود را آغاز کرده باشد چه صاحب کسب و کاری فعال باشد میتواند به مشاوره تیم راک د مارکت اعتماد کند و با اشتراک امن اطلاعات خود، میتواند برنامه ریزی صحیحی را با گروه برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و فروش خود داشته باشد.

ما در کنار شماییم برای افزایش اعتبار برند شما.

در هر زمان میتوانید یک برنامه برندینگ صحیح را به انجام رسانید.

تفاوت محصولات شرکتهای مختلف به غیر از کیفیت آنها، در نحوه برندینگ و تبلیغات صحیح آنها خلاصه میشود و آماری که از آنها بدست می آید، برنامه ریزی فروش را به مرحله ترقی و اجرای بهتر خود میرساند.

تمایز شما و دیگر شرکتها از همین جا شروع میشود.

برنامه ریزی صحیح تبلیغاتی با توجه به دارایی های اطلاعاتی کارفرما، برندینگ را به بهترین نحو پیش میبرد.

تبلیغات شما از هر نوع که باشد، نیازمند یک برنامه ریزی صحیح است.

تیم خلاق ما در کنار شماست.

از طراحی لوگو که دروازه برندسازی شرکت شما به حساب می آید تا وب سایت، کاتالوگ، پوستر و لی اوت اسناد تجاری، تمامن توسط راک د مارکت حمایت و اجرا میشود.

محصول شما از هر نوع که باشد، در یک مسیر درست به رشد خواهد رسید.

در این مسیر تبلیغات فضای مجازی و نیز چاپی شما هم، از ابتدا تا تولید و تحویل، در مرحله کنترل کیفی بررسی خواهند شد و از کیفیت فاخر محصول نهایی شگفت زده خواهید شد.

شما به یک تیم حرفه ای برندینگ و قابل اعتماد نیاز دارید و ما در کنار شما هستیم.

فعالیت های راک د مارکت در جهت تبلیغات حرفه ای همواره در خدمت کارفرماست: طراحی سایت ، سئو و رنکینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه ای ، بازاریابی ایمیلی ، آنالیز اطلاعات ، نشر الکترونیک ، طراحی گرافیک ، نظارت بر چاپ تمامی حقوق و محتوای سایت متعلق به آژانس بین المللی برندینگ، مشاوره و تبلیغات "راک د مارکت" است و هرگونه کپی برداری از طرح و یا مطالب پیگرد قانونی دارد.

طراحی سایت از ای بن پلاس

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map