برندینگ در فرودگاه بن گوریون اسرائيل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در فرودگاه بن گوریون اسرائيل در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تسهیل روابط مشتریان و افزایش فروش و کسب در آمد بیشتر همگی مجموعه عواملی هستند که در اصل وابستگی به برنامه ها و طرح های شما در تبلیغات دارد. تبلیغات و برندینگ دو اصل جدا ناپذیر از هم هستند که در اصل در کنار هم برای تسهیل بازاریابی میباشند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه وب اپلیکیشن های اینترنتی میباشد که پس از تولید به صورت تخصصی به تبلیغات و بازاریابی و برندینگ آن میپردازد و در صال شما را بعد از طراحی به سمت موفقیت هدایت میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند برای اولین بار یک هواپیمای باربری اماراتی که حامل تجهیزات پزشکی است وارد فرودگاه "بن گوریون" شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از م سئو لان این رژیم اعلام کردند: هواپیمای باربری شرکت "الاتحاد" امارات برای اولین بار در فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو به زمین نشست.

جاکی حوجی، نویسنده و روزنامه‌نگار اسرائیلی در امور خاورمیانه روز سه شنبه گفت: امشب اتفاقی "تاریخی" در فرودگاه بن گوریون می‌افتد.

هواپیمای وابسته به شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات با یک پرواز مستقیم از ابوظبی برای اولین بار در فرودگاه بن گوریون به زمین خواهد نشست.

وی در توییتی نوشت: بین ابوظبی و مقامات اسرائیلی هماهنگی صورت گرفته است.

این هواپیما بیش از ۱۰ تن تجهیزات پزشکی را برای مقابله با کرونا منتقل می‌کند.

این تجهیزات کمک ابوظبی برای فلسطینی‌هاست.

این تجهیزات به سازمان ملل تحویل داده می‌شود تا بعدا به دست کارمندان نهادهای پزشکی در غزه و تشکیلات خودگردان فلسطین برسد.

وی در توییت دیگری فاش کرد: شرکت هواپیمایی الاتحاد یک شرکت دولتی است که مالک آن خاندان آل نهیان است.

هیچ روابط رسمی میان اسرائیل و امارات وجود ندارد اما روابط محکمی پشت پرده با هم دارند.

از سوی دیگر شرکت الاتحاد امارات اعلام کرد که تجهیزات پزشکی را برای فلسطینی‌ها از طریق پروازی به اراضی اشغالی فرستاده است.

سخنگوی این شرکت اعلام کرد ۱۹ مه یک هواپیمای باربری تجهیزات پزشکی را برای فلسطینی‌ها به اراضی اشغالی منتقل کرد.

انتهای پیام یه بار با الاتحاد پرواز کردم پیش از این که پروازش به تهران متوقف بشه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map