برندینگ در مهندس مونت لیبان لبنان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مهندس مونت لیبان لبنان در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نیکان طیف کامل و گسترده ای از خدمات تحت وب در حوزه های مختلف ارائه می نماید.

جهت مشاهده و آگاهی از هر کدام از خدمات، بر روی لینک آنها واقع در سمت راست این منو کلیک نمایید.

در روزهای کاری در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه 17:30 - 8:30 و روزهای پنچشنبه 15:00 – 8:30 از طریق تلفن مستقیم شرکت 021-88652508 با ما تماس حاصل فرمایید.

بعد از اتمام ساعات کاری در روزهای کاری تا ساعت 20:00 تیم پشتیبانی نیکان مستقر در دفتر مرکزی نیکان و پس از آن سانس اول پشتبانی 24:00 – 20:00 و سانس دوم از 7:00 – 24:00 از طریق انتقال تماس بر روی تلفن همراه تیم پشتیبان، پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

در صورتی که برای معرفی شرکت، مطب، کلینیک یا کسب و کار خود و یا فروش آنلاین خدمات و محصولاتتان نیاز به وبسایت دارید می توانید با پر نمودن فرم سفارش آنلاین و انتخاب نوع وبسایت خود، درخواست ها و نیازمندی های خود را ثبت و برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

در صورت نیاز به اپلیکیشن سازگار با تلفن های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید یا iOS، می توانید نیازمندیها و درخواست های خود را در فرم سفارش آنلاین طراحی اپلیکیشن ثبت و ارسال نمایید تا پس از بررسی با شما تماس حاصل گردد.

اگر ایده یا وبسایتی خاص و منحصر به فرد با قابلیت های اختصاصی در ذهن دارید، می توانید امکانات، قابلیت ها و سناریوی درخواستی خود را در قالب یک RFP برای ما ارسال فرمایید تا با بررسی آنها توسط دپارتمان فنی مهندسی، زمان و هزینه انجام پروژه مدنظرتان تحلیل و با شما تماس حاصل گردد.

در صورتی که می خواهید وبسایت شما با جستجوی کلمات کلیدی خاصی توسط کاربران، در صفحات اول موتور جستجوگر گوگل قرار گیرد، می توانید با ثبت سفارش خود به صورت آنلاین، کلمات کلیدی، مدت زمان و موارد موردنظر خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس حاصل نمایند.

جهت خرید فضای میزبانی یا سرور مجازی، ثبت و انتقال دامنه و یا موارد دیگر مرتبط با هاست و دامنه، سفارش یا درخواست خود را در این قسمت ثبت و برای ما ارسال فرمایید تا پس از بررسی با شما تماس حاصل گردد.

گروه مهندسین نیکان، در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه طراحی حرفه‎ای وبسایت، میزبانی وب و تبلیغات تحت وب آغاز نمود.

سپس در سال 1390 در راستای انسجام برند و تامین یکپارچه نیازهای مشتریان خود، گستره عظیمی از خدمات را در قالب دیجیتال مارکتینگ و برندینگ تحت وب به خدمات خود افزود.

امکان ثبت آنلاین و آنی دامنه های .

ir به سایت اضافه شد.

برندینگ تحت وب چیست؟ برندینگ تحت وب ۲ بعد اصلی دارد: بعد اول مدیریت:برندینگ تحت وب نیاز به مدیریتی برای ترسیم جایگاه برند در مدت طولانی دارد.

این همان چیزی است که بازاریابی یا مدیریت برند سازمان بر ان تسلط کافی دارد.

زیرا از برنامه‌های بازاریابی سازمان مطلع هستند و یا با مفاهیم بازاریابی آشنا می باشند.

بعد دوم مهندسی : برای برندینگ تحت وب نیاز به توانایی‌های اجرایی مانند برنامه‌نویسی، طراحی دو بعدی و سه‌ بعدی، تولید ویدیو … وجود دارد تا بتوان دنیای طراحی وب سایت و برندینگ تحت وبرا همان‌طور که گفته شد به عنوان رسانه ‌ایی برای انتقال پیام به کار گرفت.

نکته:اگر در واحد بازاریابی سازمان بعد مدیریتی برندینگ تحت وبوجود داشته باشد ولی بعد مهندسی آن نباشد، با همکاری با یک شرکت طراحی وب ‌سایتمی‌تواند این کمبود را جبران نماید، اما اگر بعد مدیریتی آن درون واحد بازاریابی وجود نداشته و سازمان تصمیم گرفته باشد تا هر دوی این ابعاد را به یک شرکت طراحی وب ‌سایت واگذار نماید، چندین تجربه ناموفق شرکت‌های ایرانی و خارجی نشان داده است که این مسیر کاملا به بیراه رفته و عملیات از برندینگ تحت وب به سئو وب سایت ختم شده و تمام نتایج حاصل‌ شده از سرمایه‌گذاری انجام‌ شده نیز در مدتی کمتر از ۶ ماه از بین خواهند رفت.

اگر یک مدیر برند دارای تحصیلات و سابقه اجرایی در خصوص مهندسی نرم‌افزار و مدیریت بازاریابی باشد و بتواند هردوی این موارد را شخصا و با کیفیت بالا در سازمان اجر نماید، کلید طلایی موفقیت آن سازمان در حوزه برندینگ تحت وباست.

اهمیت برندینگ تحت وب : هر مدیری در مورد فواید آگاهی از برندینگ تحت وب و اینکه چگونه برند می‌تواند بر سود حاصله سازمانش تاثیر گذارد، مطلع است.

هدف برندینگ تحت وب تمایز محصولات و خدمات یک شرکت از سایر رقیبانش که دقیقا همان محصول یا خدمت را ارائه می‌نمایند.

برندسازی و برندینگ تحت وب مناسب موجب ایجاد تمایز محصولات شده و نهایتا سبب می‌گردد تا شرکتی را با محصولاتش بشناسند.

در این حالت جایگاه محصول Product Positioning تمایز محصول Product Differentiation به یکدیگر گره خواهند خورد.

این دو را باید در استراتژی مد نظر قرار داد تا بخشی از بازار را به تملک خود در آورده و به مشتری وفادار به برندینگ تحت وب دست ‌یابید.

وفاداری مشتری به برند از طریق بازاریابی ارتباطی به راحتی قابل تحصیل است.

    تفاوت برندینگ تحت وب با بهینه سازی سایت در چیست ؟ برندینگ تحت وب مفهومی جامع برای گسترش یک برند در دنیای طراحی وب سایت بر اساس استفاده از کلیه ابزارهای موجود و یا خلق ابزار جدید برای انتشار پیام برند است.

سئو:(بهینه سازی وب ‌سایت برای موتور جستجوSearch Engine Optimization) به عنوانی یکی از ابزار برندینگ تحت وب به دنبال بهینه سازی وب ‌سایتبرای بالا بردن جایگاه سایت در یک یا نهایتا دو موتور جستجوی اینترنتیدر زمان خاص است ( بهینه سازی سایت بر اساس یک زبان محاوره مثلا انگلیسی و یا نهایتا انگلیسی/فارسی صورت می‌گیرید.

هر برنامه بازاریابی و برندینگ تحت وب شامل سه بخش اصلی است: اهداف بازاریابی یا Marketing Goals: پس از تجزیه و تحلیل وضعیت کنونی سازمان، رقبا و شرایط بازار می‌توان نسبت به تعیین اهداف بازاریابی اقدام نمود.

هدف اصلی برنامه های بازاریابی بازاریابی ایجاد تعادل و تناسب بین محصولات سازمان و بازارهای هدف آن ست.

اهداف باید قابل تعریف ، قابل اندازه‌گیری، مورد توافق سهام دارن، واقع بینانه و دارای زمانبندی یا اصطلاحا SMART باشند! استراتژی بازاریابی یا Marketing Strategy: عبارت است از روش رسیدن به اهداف برندینگ تحت وب.

استراتژی روش انتخاب شده برای دستیابی به هدفی مشخص و ابزار رسیدن به این هدف را در چارچوب زمانی تشریح می کند.

البته این روشها شامل جزئیات کار که بصورت روزانه پیگیری می شود، نمی‌باشد.

بطور کلی استراتژی های بازاریابی به آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، ترویج و توزیع) مربوط می‌شوند.

تاکتیک های بازاریابی یا Marketing tactics: شامل فرآیندهای تبدیل استراتژی به برنامه‌های کاری است، هر برنامه کاری شامل جایگاه فعلی شرکت، اهداف و فعالیتهای شرکت، مسئولیت ها، زمان شروع و پایان کار و هزینه‌ها می‌شود.

به طور کلی یک برنامه بازاریابی هر آن چه برای جا انداختن محصول جدید و پشتیبانی از محصولات قدیمی ­تر مورد نیاز است را به دقت تعیین و تصریح می کند.

برنامه بازاریابی، زمان بندی فروش و فعالیت های ترویجی و تشویقی، سیاست های قیمت گذاری و فرآیندهای توزیع محصول را در بازارهای هدف نشان می دهد.

چگونگی کنترل و ارزیابی عملکرد نتایج برنامه نیز قسمتی از برنامه بازاریابی است.

                    گروه مهندسین نیکان، با تکیه بر توانایی‌های فنی و تجربیات خود، بهترین شانس شما برای دستیابی به بهترین نتیجه است.

طراحی سایت ، بهینه‌سازی سایت (سئو)، هاستینگ و دامنه، طراحی اپلیکیشن موبایل، برندینگ تحت وب و .

.

.

.

همین حالا با ما تماس بگیرید ۰۲۱-۲۸۴۲۴۲ برندینگ تحت وب, مدیریت برند سازمان, شرکت طراحی وب ‌سایت, سئو وب سایت, طراحی وب سایت, سئو, seo, موتور جستجو, بهینه سازی سایت, بهینه سازی وب ‌سایت, هاستینگ و دامنه, طراحی اپلیکیشن موبایل, برندینگ تلفن : 88652508 , 88652509 , 88652497 آدرس دفتر ملاصدرا (مرکزی) : تهران ، خیابان ملاصدرا ، پلاک 52 Copyright 2006-2019 Web Designed By Nikan Engineers Group ©

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map