برندینگ در مونت پلاتا جمهوری دومینیکن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در مونت پلاتا جمهوری دومینیکن شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما شما را در رسیدن به خواسته هایتان همراهی خواهیم کرد و نام برند تجاری شما را به گوش همگان خواهیم رساند اینک زمان دیده شدن شماست خدمات پارماتیک آکادمی پارماتیک معنای حقیقی رشد در کسب و کار را با پارماتیک متوجه خواهید شد تمام خدمات پارماتیک طراحی لوگو طراحی سایت سئو و بهینه سازی گوگل ادز تولید محتوا   قدم برداشتن و فعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی، بدون داشتن برنامه ریزی و استراتژی درست، میسر نخواهد بود.

ما بر این باوریم که، مجموعه ای از کارها باعث رشد در کسب و کار خواهد شد و نمی توان به تنهایی داشتن یک سایت، لوگو، بازاریابی و … را دلیلی بر موفقیت دانست.

از همین رو با ارائه یک پکیج کامل که بتواند صفر تا صد راه اندازی ، به درآمد رساندن و در نهایت تبدیل کردن آن به یک برند ماندگار را برای شما در نظر گرفته ایم.

شاید موفقیت طبیعی باشد، شاید هم، موفقیت با پارماتیک باشد… برند چیست خدمات برندینگ آموزش ها را درست آموزش ببینید… تمام آموزش های پارماتیک آموزش سئو آموزش بازاریابی محتوا آموزش طراحی گرافیک آموزش افزایش فروش آموزش وردپرس آموزش موشن گرافیک آموزش طراحی لوگو آموزش لینک سازی آموزش ها را درست آموزش ببینید… تمام مقالات رنگ سازمانی چیست؟ ریبرندینگ (Rebranding) یا بازسازی برند چیست؟ طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟ درباره پارماتیک پارماتیک حاصل تفکری نوین و متفاوت در عرصه ارائه خدمات برندینگ و دیجیتال مارکتینگ می باشد.

هدف ما رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا و بزرگ می باشد ، به گونه ای که تغییری رو به جلو و مثبت را در روند رشد کسب و کارها در سطح جهانی ایجاد نماییم.

ما براین باوریم مرزهای ملت ها ساخته های ذهنی است ، پس کسب و کارهارا محدود به ناحیه ی مرزی یک کشور نمی دانیم.

معنای حقیقی کلمه ” رشد در کسب و کار ” را با پارماتیک تجربه کنید اطلاعات تماس دسترسی ها قوانین و مقررات ثبت شکایت پر بازدیدترین مقالات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map