برندینگ در نصير شهر شهرک مهاجران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

توجه به برندینگ در نصير شهر شهرک مهاجران و هر جای دیگر چه سودی دارد؟؟

در شرکت سیماگر، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن و تبلیغات و برندینگ نوآورانه تجربه کنید. با برندینگ در نصير شهر شهرک مهاجران و مداومت و پایداری سعی در ماندگار کردن نام تان در سطح اینترنت باشید. برند کردن یک نام یک اصل اساسی در جذب مشتری و افزایش مشتری میباشد که همیشه دغدغه بازاریابی و تبلیغات بوده است.

شرکت سیماگر یک شرکت نوآور در زمینه تبلیغات و بازاریابی است که با انجام امور خلاقانه سعی در ارائه بهترین راه حل برای پر رونق تر شدن کسب و کار شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۶ مهر ۱۳۹۹ اقتصادآنلاین - محمد عبدی؛ انفجار روز گذشته در جایگاه سوخت شهرستان تاکستان استان قزوین ۳ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

در این حادثه که بر اثر آتش سوزی در پمپ بنزین تاکستان رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت و سه خودرو طعمه حریق شد و متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۶ نفر مصدوم شدند.

بر اساس گزارش‌ها حال ۳ نفر از مصدومین نیز وخیم گزارش شده است.

اما نکته قابل تامل این حادثه، تکرار مجدد آتش سوزی در جایگاه‌های سوخت مایع به ویژه در استان قزوین است و به نظر می‌رسد زنجیره اتفاقات و حوادث از جایگاه‌های سوخت  cng سطح کشور به صورت عجیبی به جایگاه‌های سوخت مایع (پمپ بنزین ها) گسترش یافته و گویا متوقف شدنی نیست.

اگر کمی به عقب‌تر برگردیم می‌توان علت وقوع چنین حوادث زنجیره‌ای در جایگاه‌های سوخت را بررسی کرد.

یکی از طرح‌هایی که زنگنه وزیر نفت در این دوره وزارتش کلید زد  طرح برندینگ جایگاه‌های سوخت بود.

مطابق با این طرح حتی نظارت بر ایمنی مجاری عرضه سوخت و آموزش کارکنان به شرکت‌های صاحب نشان واگذار شد.

اما مشکل اساسی که الان به چالش جدی برای ایمنی جایگاه‌های سوخت تبدیل شده، عدم نظارت‌های مستمر و پایش سیستم‌های ایمنی جایگاه‌ها از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.

گفتنی است در گذشته کارکنان جایگاه‌های سوخت به صورت مستقیم از سوی شرکت نفت  برای مشاغل پر خطر مراکز نفتی تحت اموزش ویژه قرار می‌گرفتند اما گویا پس از اجرای طرح برندینگ اموزش ایمنی و اتش نشانی کارگران که با هدف افزایش سطح ایمنی کارگران صورت می‌گرفته نیز به شرکت‌های برند واگذار شده است و توالی و افزایش این حوادث گویای عدم نظارت صحیح  و مستمر از جایگاه‌های عرضه سوخت توسط شرکت ملی پالایش و پخش است.

در بازبینی فیلم دوربین مداربسته جایگاه حادثه دیده تخلف نیروی انسانی در کم فروشی و عدم دقت در رعایت پروتکل‌های ایمنی از سوی راکب موتورسیکلت قابل مشاهده است.

همچنین کارگر جایگاه در هنگام بروز حادثه واکنش متناسب را انجام نداده و تسلطی در خاموش کردن آتش نداشته است که این موضوع سبب بروز انفجار بعدی شد.

کارشناسان ایمنی در حوادث آتش سوزی مراکز توزیع سوخت عنوان می‌کنند، تا زمانی که آتش به محل تجمع گازهای ناشی از بخارات فراورده‌های نفتی (به ویژه بنزین) سرایت نکند حریق تبدیل به انفجار نمی‌شود اما در تصاویر منتشر شده از این پمپ بنزین می‌بینیم در این حادثه بفوریت حریق به انفجار تبدیل می‌شود و این امر احتمال تجمع بخارات بنزین را قوت داده و اینجاست که سوال اساسی از مجموعه وزارت نفت پیش می‌آید که بالاخره نتیجه اجرای طرح ملی کهاب(کاهش، انتقال ، هدایت بخارات بنزین) که حدود دو دهه از عمر آن می‌گذرد چه شد؟ گفتنی است سرمایه گذاران این حوزه و جایگاه داران از وضعیت اقتصادی و بازدهی سرمایه گذاری خود و عدم تناسب درآمد با هزینه‌های مرتبط در پمپ بنزین گلایه دارند.

در نهایت می‌توان تکرار حوادث زنجیره‌ای در جایگاه‌های عرضه سوخت اعم از گاز طبیعی و سوخت مایع را در اجرای معیوب و پر از اشکال طرح برندینگ و  نظارت ضعیف بر عملکرد جایگاه‌ها، ضعف آموزشی کارکنان و عدم به کارگیری کارگران ماهر به دلیل اقتصاد ضعیف پمپ بنزین‌ها دانست و به نظر می‌رسد در صورت عدم پیشگیری و اجرای بازرسی دقیق بازهم باید شاهد رخداد چنین حوادث تلخی باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین کلیدواژه: محمد عبدی جایگاه بنزین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طرح برندینگ محمد عبدی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت جایگاه های سوخت طرح برندینگ پمپ بنزین درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

eghtesadonline.

com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد ۲۹۴۳۵۰۴۲ را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

سرقت یک میلیون دلار پول نقد ایران در جعبه‌های ودکا از وزارت امور خارجه روسیه حرکت پان‌ترکیستی آنکارا به سمت اسرائیل و آمریکا برای مقابله با ایران و روسیه؟ علی‌اکبر ولایتی و حاشیه‌های فرزندانش مشاور وزیر بهداشت: انتقاد از ازدواج کودکان مزخرف است/ دختر از ۹ سالگی آماده فرزندآوری است/ هیچ پارازیتی سرطان‌زا نیست چهارخانوار نیازمند اسکان اضطراری هستند در حالی که برخی از مدیران وزارت آموزش و پرورش خبر از درگیر بودن ۳۰ درصد دانش‌آموزان کشور با آسیب‌های اجتماعی می‌دهند اما ردیف‌های بودجه مرتبط با این موضوع بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است! - اخبار اجتماعی - به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ بارها از کمبود بودجه وزارت آموزش و پرورش سخن گفته شده است اما درباره ابعاد این کمبود صحبتی در میان نیست.

این گزارش در پی آن است که تا حد ممکن تصویری از وضع موجود بودجه این وزارتخانه ارائه کند.

در بررسی ردیف‌های اعتبارات آموزش و پرورش در لایحه بودجه موارد عجیبی نیز مشاهده می‌شود که ذکر آنها می‌تواند موجب شفافیت بیشتر وضع بودجه‌نویسی در این وزارت آموزش و پرورش، و نگاه سازمان برنامه و بودجه به آن شود؛ امید است وزارت آموزش و پرورش توضیحات مشروح‌تری از وضعیت لایحه بودجه 1400 این وزارتخانه در اختیار مردم قرار داده و با همکاری مجلس شورای اسلامی اصلاحات لازم در بودجه این وزارتخانه صورت پذیرد.

تعداد دانش‌آموزان سال آینده مقادیر ذکر شده در لایحه بودجه 1400 آموزش و پرورش نشان می‌دهد مدارس دولتی در سال تحصیلی آینده (1401-1400) میزبان 13 میلیون و 391 هزار و 512 دانش‌آموز خواهند بود.

بر اساس ردیف‌های بودجه به نظر می‌رسد برای دانش‌آموزان مدارس غیردولتی سهمی از بودجه عمومی کشور در نظر گرفته نشده است؛ جمعیت دانش‌آموزی که از سوی وزارت آموزش و پرورش برای آنها درخواست بودجه شده، به شرح زیر است: به آمار جداول فوق باید 79.

760 دانش‌آموز مدارس استثنایی و 120.

252 دانش‌آموز مدارس سمپاد را نیز اضافه کرد.

در اعتبارات وزارت آموزش و پرورش ردیفی خاص آموزش 100 هزار دانش آموز ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهرها در مقطع ابتدایی (سرانه 123 هزار و 100 تومان)، و همچنین آموزش 75 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول (دوره آموزش عمومی) در نظر گرفته شده است.

سرانه آموزشی هر دانش آموز در مدرسه عادی دولتی همانطور که اشاره شد، بررسی ردیفهای بودجه لایحه 1400 آموزش و پرورش (ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها 127503) نشان می دهد در سال آینده «مدارس عادی دولتی داخل کشور» پذیرای حدود 13 میلیون 12 هزار و 820 دانش‌آموز، و 170 هزار نوآموز پیش‌دبستانی خواهند بود.

کمترین سرانه مربوط به نوآموزان پیش‌دبستانی به میزان 414 هزار تومان و بیشترین میزان مربوط دانش‌آموزان متوسطه دوم نظری به میزان 10 میلیون تومان است.

در صورتی که سرانه ریالی را به سرانه ارزی (دلار) کنیم، امکان مقایسه وضعیت سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش کشور با سایر کشورها (مانند ارقام ذکر شده در گزارش OECD) فراهم می‌شود.

سرانه آموزشی بر اساس اعتبارات هزینه‌ای ذکر شده برای برنامه‌های آموزش ابتدایی (1801001000)، آموزش متوسطه اول (1801005000)، متوسطه دوم نظری (1801006000)، متوسطه دوم فنی و حرفه‌ای (1802076000)، متوسطه دوم کار و دانش (1802077000)، پیش‌دبستان (1801003000) درج شده و نرخ دلار، 11.

500 تومان در نظر گرفته شده است.

در برنامه درسی ملی (صفحه 48)، مدت آموزش در هر پایه تحصیلی 37 هفته تعیین شده است.

لازم به ذکر است بودجه سال جاری وزارت آموزش و پرورش 111 هزار و 106 میلیارد تومان برآورد شده که 82 درصد آن (حدود 91 هزار میلیارد تومان) در برنامه آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش‌آموزان هزینه می‌شود.

عجایب لایحه بودجه آموزش و پرورش در سال 1400 شوخی لایحه بودجه با آسیب‌های اجتماعی در حالی که برخی از مدیران وزارت آموزش و پرورش خبر از درگیر بودن 30 درصد دانش‌آموزان کشور با آسیب‌های اجتماعی می‌دهند اما ردیف‌های بودجه مرتبط با این موضوع بیشتر شبیه یک شوخی تلخ است! در این ردیف‌ها پوشش 3 میلیون و 900 هزار نفری مورد نیاز (30 درصد دانش‌آموزان)، به 2 میلیون و 560 هزار نفر کاهش داده شده و فاجعه بارتر اینکه سرانه در نظر گرفته شده برای این بخش مهم، 15 هزار و 400 تومان است (ردیف‌های 1801018001 الی 1801018003).

به نظر می‌رسد مدیران و کارشناسانی که اقدام به تهیه این ردیف‌های اعتباری کرده‌اند، نمی‌دانند کم‌توجهی به این حوزه چه هزینه‌ها و خساراتی را برای جامعه و کشور در پی خواهد داشت.

بازماندگان از تحصیل بر اساس برنامه کیفیت‌بخشی و توسعه عدالت آموزشی (127594) در لایحه بودجه 1400 آموزش و پرورش، اعتبارات مربوط به بازماندگان از تحصیل مختص مقاطع ابتدایی و متوسطه اول (دوره آموزش عمومی) است و برای متوسطه دوم مبلغی تعیین نشده است.

طبق اعداد لایحه بودجه، در سال تحصیلی آینده 86 هزار و 501 بازمانده از تحصیل، در 8 استان تحت حمایت قرار خواهند گرفت.

75 درصد این افراد در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی هستند.

منابع جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

(کلیک کنید) انتهای پیام/ تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map