برندینگ در کیسانووا سان مارینو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در کیسانووا سان مارینو شما میتوانید در اپلیکیشن هایی مانند کافه بازار و اپ استور اپلیکیشن اندرویدی یا iOS را قرار دهید تا اپلیکیشن شما در تیراس مشتریان قرار گیرد. تبلیغات مهم ترین اصل در برند کردن یک نام تجاری میباشد که شما از طریق آن قادر خواهید بود که محصولا و خدمات تان را به نحوی آسان تر در مرحله خرید و فروش قرار دهید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و تولید نرم افزار با همراهی یک تیم مجرب و قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی میباشد که آماده خدمات مشاوره ای و اجرایی به شما عزیزان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  مشاور ارشد مدیرعامل رادیاتور ایران در زمینه بازاریابی و تبلیغات مشاور بازاریابی و برندینگ شرکت ایمن سازه مدیراجرایی دپارتمان مشاوره راتین نبود دوره ای که با بیانی ساده و به صورت جامع، بهره گیری از اپلیکیشن اینستاگرام را برای کسب و کارهای نوپا و خانگی تشریح کند را مدت ها احساس می کردم.

بنابراین سعی کرده ام با ارائه محتوایی فراگیر و کاربردی و با بیانی روان به تشریح کامل این اپلیکیشن بپردازم.

این برنامه جامع آموزشی مخاطبان را از جستجو در منابع مختلف بی نیاز می کند و آنها می توانند با استفاده از محتوای کاربردی این دوره و اجرای آن، تاثیر فوق العاده ای بر شناخته شدن و نهایتا درآمدزایی کسب و کار خود را تجربه کنند.

رشته مدیریت حرفه ای کسب و کار MBA گرایش بازاریابی و استراتژی رشته بازرگانی گرایش بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه “علم و صنعت ایران” تاسیس کارگاه خلاقیت رادیوم تدریس خلاقیت در تبلیغات در کارگاه عملی خلاقیت رادیوم دوره های آنلاین من در ایسمینار ( قابل ثبت نام) تدریس چندین دوره مدیریت استراتژیک برند در مدرسه کسب و کار ماهان تدریس چندین دوره مدیریت تبلیغات در مدرسه کسب و کار ماهان تدریس دوره اصول تبلیغ نویسی در دانشگاه شهید بهشتی تدریس دوره کمپین نویسی تبلیغات در دانشگاه علامه طباطبائی تدریس کارگاه اصول و مبانی مدیریت تبلیغات دانشگاه علامه طباطبائی عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز” تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی” همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه بن ژیوار «مدیریت بحران و کسب و کارهای ما» در شانزدهمین دوره در مسیر بازاریابی دیجیتال ( DMW) اولین و دومین سمینار آسیب شناسی تبلیغات در ایران به عنوان تنها سخنران (مدرسه بن ژیوار) سمینار تبلیغات و برند به عنوان تنها سخنران (سالن صفی الدین گرگانی – شهر گرگان) مشاور ارشد مدیرعامل جهان پارس در زمینه بازاریابی و تبلیغات مشاور مدیرعامل هم آوا در حوزه بازاریابی و تبلیغات مشاور مدیریت موسسه مطالعه شریف در زمینه تبلیغات مشاور تبلیغات ، مشاور بازاریابی ، برندینگ بانک ملت، بیمه ما، بیمه آسیا،هلدینگ فاخر ، بانک رفاه کارگران، بانک سینا، بانک توسعه صادرات، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته ملی روبوکاپ، شرکت شایان سام ( برند بی فی )، شرکت مهیا پروتئین،صنایع غذایی سحرچین، شرکت اکتیران ، شرکت آق پروفیل، مجتمع تجاری ونک و … مدیرعامل آژانس تبلیغاتی “سان آتیه خواهان” ( وابسته به بانک ملت) از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۵ هدایت آژانس تبلیغاتی سان از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۴ به عنوان تنها موسس و مدیراجرایی هدایت کانون تبلیغاتی آبان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۲ به عنوان موسس و مدیرعامل از سال ۱۳۷۹ این افتخار را داشته ام، که در قالب همکاری فردی یا به عنوان مدیر شرکت های تبلیغاتی “سان” و “آبان” در زمینه های بازاریابی، برندینگ و طراحی کمپین های تبلیغاتی در خدمت بیش از ۱۲۰ شرکت و سازمان مطرح و صاحب نام باشم.

این همکاری میسر نمی شد مگر با همراهی، صبر و دقت نظر مشتریان عزیز.

جا دارد در همین جا از تمامی عزیزانی که من را در این مسیر چه به عنوان همکار و چه بعنوان نماینده مشتریان گرامی ، یاری نمودند تشکر نمایم.

همکاری در زمینه های مخلتف بازاریابی، برندینگ و تبلیغات همچنان با برخی از این مشتریان عزیز ادامه دارد.

مشاور برندینگ، تبلیغات و بازاریابی پس از همکاری موفقیت آمیز با مجموعه بیمه”ما”، و طراحی موارد مختلف تبلیغاتی ، شرکت “سان” برای اجرای تبلیغات پروژه مشترک بانک “ملت” و بیمه”ما” از سوی بانک “ملت” دعوت گردید.

پس از مطالعه و بررسی های دقیق کارشناسی، ثمره این همکاری تولید طرحی شد که مفهوم آن معرفی بانک و بیمه به عنوان دو روی یک سکه قیمتی گردید.

پس از طراحی این اثر و جلب نظر مساعد مسوولین بانک ملت، برندینگ بانک و معرفی مجدد خدمات بانک از جمله “تلفنبانک”، “اینترنت بانک” و “همراه بانک” در دستور کار قرار گرفت.

بانک ها یکی از مهم ترین مراکز اقتصادی برای مردم محسوب می شوند؛ جایی مطمئن برای سرمایه گذاری درآمد و پس انداز یک عمر مردم.

در میان برندهای بزرگ بانک های ایرنی بانک رفاه نیز از این قاعده مستثنی نمی‎باشد.

همکاری با بانک رفاه در زمینه طراحی گرافیک در بخش تبلیغات چاپی (print ads) در حوزه های سامانه خدمات بانکداری اینترنتی، آغاز گردید و این همکاری در مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی به مشتریان و خدمات مشابه دیگر ادامه یافت.

صنعت بیمه یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی و همین طور پشتیبانی کننده و جلب کنده بنگاه های اقتصادی و همین طور خانواده هاست.

اگر سرمایه گذار برای حفظ سرمایه اش از بیمه استفاده نکند و همینطور آن را جدی نپندارد، ممکن است در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گیرد.

راه اندازی و توسعه صنعت بیمه از قرن هفدهم با انقلاب صنعتی به ضرورت توسعه سرمایه گذاری و به موازات آن دست یابی به رشد و توسعه اقتصادی شکل گرفت.

بنابرین بیمه با اقتصاد معنی پیدا می کند و به طور کلی یک مقوله اقتصادی است و با ایجاد اطمینان مجموعه عوامل اقتصادی نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می نماید.

بیمه ما با نیز با همین انگیزه و با هدف ترکیب بهینه پرتفوی بیمه ای باتوجه به ظرفیت های بالقوه بیمه کشور در سال ۱۳۹۰ تاسیس گردید.

از همان ابتدا قرار بود بیمه ما در بین سه شرکت تراز اول در بخش غیر دولتی قرار بگیرد و این هدف اصلی بیمه ما بود و از همین جا لزوم تبلیغات حرفه ای و منظم و اثر گذار برای دستیابی به این هدف مهم احساس می شد.

همکاری سان با “بیمه ما” در ابتدا سفارشات مربوط به طراحی برندینگ “بیمه ما” در زمینه بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه گذاری بوده است و همچنان این همکاری ها در زمینه های مختلف ادامه دارد.

از دهه ۴۰ شمسی این شرکت شوفاژ کار بود که خلا وجود یک شرکت تاسیساتی را در بازار ایران احساس کرد.

شوفاژکار سابقه ای ۵۰ ساله در زمینه طراحی و تولید و نوآوری در سیستم های حرارت مرکزی دارد.

از آنجا که مدیران این شرکت با معجزه تبلیغات آشنایی داشتند، در سال ۱۳۹۰ تیم بازرگانی آن احساس کرد که باید تغییراتی را در زمینه تبلیغات و اجرای آن انجام دهد.

آن ها می دانستند که تبلیغات چاپی و قدیمی برای مشتری امروز دیگر جذابیتی ندارد و فاقد خلاقیت است .

پس از آن بود که شرکت سان با بررسی و تبادل نظر با مدیران شوفاژ کار پیشنهاد کرد تا تبلیغات جدیدی را در قالب عکاسی از محصولات به شیوه ای جدید حضور محصولات این شرکت در محیط های استفاده از آن و به‎روز آوری مجموعه تبلیغات چاپی را ارائه نماید.

پس از تصویب این برنامه توسط مسئولین شرکت، کار آماده سازی محتوای بعدی در دستور کار قرار گرفت و تیم عکاسی سان با بهره گیری از گروه کامل شامل ساخت دکور، کارگردان، سناریست، مدل، عکاسی و گمرک ها و … کار عکاسی را به بهترین نحو به پایان رسانید و پس از آن همکاران شرکت سان در آتلیه با استفاده از آرشیو غنی تهیه شده توسط تیم عکاسی مراحل طراحی بروشورها و کاتالوگ ها را به انجام رساندند.

نتیجه مواردی است که مشاهده می فرمایید.

هیچ چیز بیشتر از برنامه بازاریابی نمیتواند به شما کمک کند تا اهداف خود را بشناسید.

شما با خلق و دنبال کردن برنامه بازاریابی خود چیزهای بسیاری درباره شرکت خود، رقیبان، و اهداف بلندمدت خود خواهید دانست.

توجّه به این امر که چه نوع تبلیغاتی برای شما بهترین است بسیار ضروری می‎باشد.

با همین هدف، شرکت سان توانست طراحی و برنامه ریزی “برندینگ” برند “بی فی” را اجرا نماید.

این برنامه بحثهای گسترده ای از موارد مختلف تبلیغاتی را در بطن خود جای داده است و طراحی عکاسی تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، طراحی برندینگ، بسته تبلیغات محیطی در حوزه، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و ارزیابی عملکرد کمپین و … است.

رویکرد حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی، توسعه و گسترش برند یاد شده، ایجاد تمایز با برنامه سایر برندهای موادغذایی، از شاخصهای اصلی این برنامه تبلیغاتی است.

شرکت مهیا پروتئین، از جمله ی شرکت هایی است که از ابتدای سال ۱۳۹۲ به مجموعه ی مشتریان “سان” اضافه گردید.

با توجه به گستردگی و تنوع محصولات و همچنین اضافه شدن چندین مجموعه کاری مستقل به شرکت مهیا پروتین، مدیران شرکت بر آن شدند تا مجموعه تبلیغات این شرکت ها را در قالبی یکپارچه اجرا نمایند.

شرکت “سان” خدمت رسانی خود را به شرکت مهیا پروتین و مجموعه های تحت پوشش در زمینه ایجاد هویت بصری، طراحی بسته بندی، تبلیغات در محل فروش و نظایر آن آغاز نمود.

زمینه همکاری با “طرح پرداز پایا” از ابتدای تاسیس این شرکت فراهم گردید و این همکاری قریب به ده سال است که ادامه دارد.

شاید از “طرح پرداز” نه تنها به عنوان یک مشتری با سابقه ی همکاری طولانی، بلکه باید به عنوان یک شریک تجاری ایده آل نام برد.

مدیریت جوان و نوگرای مجموعه “طرح پرداز” این جسارت را به “سان” داده است که در طراحی و برنامه ریزی تبلیغاتی دست به تجربه های کاملاً بدیع و جسورانه بزند.

نمونه این مساله در طراحی کمپین برندینگ جدید شرکت “طرح پرداز” که بر پایه شعار این شرکت نیز استوار است، مشاهده می شود.

از آنجایی که “طرح پرداز پایا” برخلاف بسیاری از شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون، محدود به یک حوزه کاری خاص نیست و اصطلاحا،‌ صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی را اجرا به عهده می گیرد،‌ لذا سعی شده است در طراحی کمپین مذکور این مساله نیز بخوبی نمود داشته باشد.

روبوکاپ یا جام جهانی ربات ها، یک پروژه بین المللی برای ارتقای هوش مصنوعی، رباتیک، و دیگر زمینه های مرتبط با آن است.

فدراسیون جهانی ربوکاپ در تلاش است با طرح مساله ای استاندارد تمامی فن آوری های موجود خود را به مشارکت و آزمون خطا بگذارد و به پرورش و تولید تحقیقات هوش مصنوعی بپردازد.

هدف نهایی که این فدراسیون دنبال می کند تشکیل یک تیم هوشمند از ربات های انسان نما است که بتواند در سال ۲۰۵۰ با قدرت تمام در جام جهانی شرکت کرده و به پیروزی برسد.

ربوکاپ به عنوان محیطی پویا برای آزمون ربات های انسان نمای هوشمند و پرسرعت، ایران را به عنوان یکی از برگزارکنندگان مسابقات آزاد پذیرا شده است.

کمیته ملی ربوکاپ ایران، متشکّل از اساتید دانشگاه‎های سراسر کشور، به صورت رسمی در مردادماه ۱۳۸۵ تشکیل شد.

از اهداف اصلی این کمیته، توسعه تحقیقات رباتیک و هوش مصنوعی در کشور می باشد.

مسابقات آزاد ربوکاپ ایران، به مدد تلاش های بی وقفه جناب آقای دکتر موسی خانی ریاست کمیته ملی ربوکاپ ایران و همکاری عده ای از مدیران خوش ذوق و کاردان از سال ۱۳۸۵ راه اندازی شده و در طول این چند سال توانسته دانش، توانایی، و خلاقیت جوانان ایرانی را برانگیزد .

در این میان، همکاری شرکت سان جهت طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی ویژه مسابقات در دوره های اول، دوم، سوم و پنجم فرصتی مناسب در اختیار این شرکت قرار داد تا بتواند با برقراری تعامل مطلوب با برگزارکنندگان مسابقات به ارائه خدمات بپردازد.

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | عمومی در این مقاله قصد داریم با ارائه دلایلی که براساس علم روانشناسی و نظریه کهن الگوها، به این بپردازیم که چرا در ایران سلبریتی ها به اعمال خلق الساعه در جهت اهداف انتفاعی و غیر انتفاعی دست می‌زنند در حالی که می‌توانند با اتخاذ یک مشاوره درست، از یک سری خطرات خود را دور.

.

.

۲ آذر ۱۳۹۹ | مدیریت برند آقای «جک تراوت» فقید عنوان فصل یازدهم کتاب «باسازی جایگاه برند» را خارق العاده انتخاب می کند:« بازسازی جایگاه برند از مدیرعامل آغاز می شود و به مدیرعامل هم ختم می شود.

» او این فصل کتاب کم نظیرش را با جمله ای «پیتر دراکر» آغاز کرده است:« قربانی کردن فرصت فردا در محراب.

.

.

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | نقد تبلیغات در حالی که تنها چند هفته تا انتخابات آمریکا باقی مانده، کمپین‌های تبلیغاتی و حواشی آن هر روز، هر ساعت و گاهی هر دقیقه در حال تغییر است.

وب سایت اد ایج با نظارت دقیق بر تبلیغات سیاسی نشان می‌دهد که معمولاً نوسانات و تغییرات زیادی در بودجه بندی‌های نامزدها انجام می‌شود.

.

.

.

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | آموزش رشته تبلیغات چگونگی ثبت نام و استفاده از دوره آموزشی اینستاگرام ضمن تشکر از شما بابت ثبت نام در دوره آموزشی اینستاگرام ، نظر شما را به مراحل ثبت نام و استفاده از این بسته آموزشی جلب می کنم.

شما پس از ورود به صفحه ثبت نام با صفحه زیر مواجه می شود.

( البته در نسخه موبایل مقداری.

.

.

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | عمومی به مناسبت انتشار هشتمین آلبوم تیلور سویفت این خواننده معروف؛ در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به پرسونال برند ایشان و راهکارهایی که در پیش گرفته است بیاندازیم.

پس، بیایید با داستان این خواننده همراه شویم.

تیلور سویفت کیست؟ تیلور آلیسون سوئیفت (Taylor Alison Swift)؛.

.

.

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | عمومی همیشه درجاهای مختلف از اهمیت داستان‌سرایی (قصه‌گویی) برای روایت محصولات و خدمات چیز‌های متفاوتی شنیده‌ایم اما ممکن است هرگز از نحوه کارکرد داستان در مغز و نتایج آن چیزی نشنیده‌ایم.

در این مقاله قصد داریم به دلایل علمی و عصب شناسانه اثرگذاری داستان در مغز بپردازیم:.

.

.

برای اطلاع از آخرین مطالب، به مشترکین خبرنامه ایمیلی بپیوندید.

در این مقاله قصد داریم با ارائه دلایلی که براساس علم روانشناسی و نظریه کهن الگوها، به این بپردازیم که چرا در ایران سلبریتی ها به اعمال خلق الساعه در جهت اهداف انتفاعی و غیر انتفاعی دست می‌زنند در حالی که می‌توانند با اتخاذ یک مشاوره درست، از یک سری خطرات خود را دور.

.

.

آقای «جک تراوت» فقید  عنوان فصل یازدهم کتاب «باسازی جایگاه برند» را خارق العاده انتخاب می کند:« بازسازی جایگاه برند از مدیرعامل آغاز می شود و به مدیرعامل هم ختم می شود.

» او این فصل کتاب کم نظیرش را با جمله ای «پیتر دراکر» آغاز کرده است:« قربانی کردن فرصت فردا در محراب.

.

.

در حالی که تنها چند هفته تا انتخابات آمریکا باقی مانده، کمپین‌های تبلیغاتی و حواشی آن هر روز، هر ساعت و گاهی هر دقیقه در حال تغییر است.

وب سایت اد ایج با نظارت دقیق بر تبلیغات سیاسی نشان می‌دهد که معمولاً نوسانات و تغییرات زیادی در بودجه بندی‌های نامزدها انجام می‌شود.

.

.

.

چگونگی ثبت نام و استفاده از دوره آموزشی اینستاگرام ضمن تشکر از شما بابت ثبت نام در دوره آموزشی اینستاگرام ، نظر شما را به مراحل ثبت نام و استفاده از این بسته آموزشی جلب می کنم.

شما پس از ورود به صفحه ثبت نام با صفحه زیر مواجه می شود.

( البته در نسخه موبایل مقداری.

.

.

به مناسبت انتشار هشتمین آلبوم تیلور سویفت این خواننده معروف؛ در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به پرسونال برند ایشان و راهکارهایی که در پیش گرفته است بیاندازیم.

پس، بیایید با داستان این خواننده همراه شویم.

تیلور سویفت کیست؟ تیلور آلیسون سوئیفت (Taylor Alison Swift)؛.

.

.

ساخته شده با ♥ توسط آژانس مگسک || کپی از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

عضو خبرنامه ایمیلی هم می شوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map