برندینگ در سانتا کروز دو تنریف اسپانیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در سانتا کروز دو تنریف اسپانیا شما میتوانید یک محصول یا یک خدمات را به نحوی ارائه دهید که مشتری با دیدن نام برند شما حس اعتماد و علاقه مندی را در خود ایجاد کند. در برند کردن یک نام مجموعه عوامل مختلفی اثر گذار است که میبایست تمامی این نکات رعایت شود تا نام یک برند تبدیل به یک نام ماندگار در قاب ذهن مشتری شود.

شرکت سیماگر دارای یک تیم قدرتمند برندینگ میباشد که در این زمینه میتواند استراتژی و برنامه ریزی قوی را به شما مشاوره و ارائه نماید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کل : 3 میانگین : 3.

33 جزایر قناری در باور عموم یکی از زیباترین مناطق سرتاسر دنیا است که عده ی بسیاری برای گذراندن تعطیلات لوکس خود به آن مراجعه می کنند، به همین علت این جزایر به بهشت اروپا نیز معروف هستند.

جزایر قناری متشکل از هفت جزیره خود مختار است که در کشور اسپانیا و نزدیکی مراکش قرار دارد.

جزایر قناری خانه ی فرهنگ و ملل گوناگون است که ترکیب آن ها باهم یکی از زیباترین مناطق چند فرهنگی را به وجود آورده است.

جزیره تنریف با سواحل شنی سفید و خیره کننده اش از معروف ترین جزایر قناری می باشد.

آب و هوای جزیره تنریف در بیش تر روزهای سال آفتابی است و از جمله جزایر آتشفشانی دنیا به حساب می آید.

مرکز جزیره ی تنریف شهر سانتاکروز نام دارد که یکی از معروف ترین نقاط جزایر قناری است و در زبان اسپانیایی به معنای صلیب مقدس است.

شهر سانتاکروز، به عنوان توریستی ترین شهر جزایر قناری، هرساله میزبان طیف وسیعی از گردشگران از سرتاسر دنیا است.

این شهر جاذبه های فراوانی دارد که از جمله ی مهم ترین آن ها می توان به ساختمان اپرا و اسکله شهر سانتاکروز و کارناوال سانتاکروز اشاره کرد که پس از کارناوال ریو،مهم ترین و بزرگ ترین کارناوال دنیا است و یکی از علل اصلی جذب گردشگر به این منطقه به شمار می آید.

پوشش محلی، رقص محلی و سرو متنوع ترین نوشیدنی ها و خوراکی ها، از جمله جذابیت های این کارناوال است.

در ادامه به معرفی ساختمان اپرا و اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا می پردازیم.

پس برای شناختن دو جاذبه ی جالب شهر سانتاکروز اسپانیا، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید.

ساختمان اپرای سانتاکروز یکی از شاهکارهای معماری مدرن و نماد شهر سانتاکروز است.

این بنا توسط معمار معروف اسپانیایی سانتیاگو کالاتراوا، در سال 1997 تا 2003 طراحی شده است و کاربرد آن برای برگزاری کنسرت های موسیقی به ویژه اپرا است.

اما این بنا چه ویژگی دارد که آن را تا این اندازه منحصر به فرد کرده است؟ معماری ساختمان اپرای سانتاکروز در نوع خود منحصر به فرد است و تحول عظیمی را در معماری مدرن به وجود آورده است.

ساختمان بتنی سفید این بنا متشکل از دو تالار است.

تالار اصلی یا تالار سمفونی، ظرفیت پذیرش 1616 نفر و سالن دیگر ظرفیت 422 نفر را دارد.

شکل ظاهری این بنا تداعی کننده ی امواج خروشان دریا است و شامل یک قوس است که در بالاترین نقطه 58 متر از سطح زمین ارتفاع دارد.

این بنای سفید رنگ به عنوان یکی از شاهکارهای معماری مدرن، یکی از نماد های اصلی شهر سانتاکروز است و از جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می آید.

بسیاری از گردشگران پس از بازدید از ساختمان اپرا به کافه ها و رستوران های طبقه ی زیرین این بنا مراجعه می کنند و با انواع نوشیدنی های گرم و سرد از خود پذیرایی می کنند.

بنابراین اگر به جزایر زیبای قناری و مهم تر از آن شهر سانتاکروز سفر می کنید، فراموش نکنید به ساختمان اپرا، شاهکار معماری مدرن سری بزنید و محو زیبایی های آن شوید.

از آنجایی که سانتاکروز یک شهر جزیره ای است، طبیعی است که باید با اسکله ای طرف باشیم که بخش وسیعی از جذابیت های این منطقه را بر دوش می کشد.

اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا، علاوه براین که جنبه ی حمل و نقل و ماهیگیری دارد، به عنوان مکانی برای گشت و گذار و پیاده روی نیز شناخته می شود و دارای مکان های تفریحی متعددی است، از جمله ی این مکان ها می توان به انواع کافه ها و رستوران ها و شهربازی اشاره کرد.

همچنین این اسکله یکی از ایده آل ترین مکان های شهر سانتاکروز آفتابی برای پیاده روی است.

بنابراین یکی از واجبات بازدید از شهر سانتاکروز، سر زدن به اسکله ی آن است.

شما می توانید یک صبح رویایی را با قدم زدن در اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا و نفس کشیدن هوای مطبوع و دل انگیز آن بگذرانید و در یکی از رستوران های این اسکله، تازه ترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید.

جزایر قناری، بهشت اروپا یکی از ایده آل ترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات است.

تنریف یکی از معروف ترین جزایر خود مختار قناری است.

مرکز جزیره ی تنریف شهر سانتاکروز اسپانیا از لحاظ گردشگر در رتبه ی اول در میان جزایر قناری قرار دارد و آب و هوای آفتابی و مطبوع آن دل هر گردشگری را می برد.

ساختمان اپرا و اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا، دو دیدنی معروف این شهر است که درکنار سواحل طلایی قناری سر زدن به آن ها از واجبات است.

در این مطلب به معرفی ساختمان اپرا و اسکله شهر سانتاکروز اسپانیا پرداختیم، امیدواریم در صورت سفر به جزایر طلایی قناری و شهر سانتاکروز، اوقات لذت بخشی را تجربه کنید.

آخرین اخبار نظرات کاربران ماجراجویی اینجا آغاز می شود سفرمی بلیط هواپیما داخلی بلیط هواپیما خارجی ایرلاین ها

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map