برند اتوماسیون اداری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برند اتوماسیون اداری در صدر بازارتان قدم بزنید. برند شدن در یک نام تجاری آرزوی هر شرکتی میباشد تا از این طریق بتواند اعتبار خود را به رخ همگان بکشاند. در بازار امروز برند شدن علاوه بر نشان دادن قدرت و اعتبار یک نام تجاری تاثیر بسزایی در فروش و افزایش مشتریان دارد. خدمات برندینگ شرکت سیماگر شامل استراتژی و برنامه ریزی میباشد که در راستای اهداف استراتژی سازمان و فرهنگ سازمانی شما در قالب یک برند بوک است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان سیستم های توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، به مفهوم اتوماسیون اداری، از منظر نوینی نگریسته شده است که محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برگرفته و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای سازمان است.

این مجموعه که کاربرد آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی تسری یافته،‌ از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است.

پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران توسط زیرسیستم‌های این مجموعه، به ضمانت اجرایی و تمایل عموم کاربران به بهره‌گیری از آن افزوده است.

در حوزه اتوماسیون اداری مجموعه «دیدگاه»، علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات، و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.

نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه، با مستندسازی روال‌ها و عملیات اداری، دسترسی مدیران و کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم می‌کند و علاوه بر شفاف‌سازی، منجر به بهینه‌سازی چرخه‌ها و تشخیص نارسایی‌های احتمالی می‌شود.

مکانیزه شدن فرآیندها، پاسخ‌گویی به مخاطبین اعم از سازمان‌ها و مراجعه‌کنندگان را تسریع نموده و شفاف می‌سازد.

هر روز مجموعه زیادی از فعالیت‌ها و پروژه‌ها در سازمان‌ها تعریف و دنبال می‌شوند که موفقیت سازمان مستلزم به نتیجه رسیدن آنهاست و سازماندهی منسجم و برقراری تعامل اثربخش میان اعضای تیم کاری را می‌طلبد.

نسل جدید نرم‌افزارکارها، یک ابزار مدیریت تیم کاری و پروژه است که بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده و مزایای قابل توجهی در این حوزه برای سازمان‌ها ایجاد می‌کند.

برگزاری جلسه یکی از متداول‌ترین امور سازمانی است و این نرم‌افزار برپایه ابزارهای تعاملی میان افراد، مدیریت موثر جلسات را امکان‌پذیر می‌کند.

این سیستم امکانات متنوعی جهت انجام تمامی فعالیت‌های مرتبط با فرآیند برگزاری جلسات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حتی تبادل نظر اولیه درباره موضوع جلسه و انتقال مستندات مرتبط از طریق گفتگو بین افراد قابل انجام است.

این تعاملات قبلی گاهی منجر به حل مسئله و عدم تشکیل جلسه و نهایتا صرفه‌جویی زمان و هزینه در سازمان خواهد شد.

پراکندگی اطلاعات یکی از مشکلات همیشگی سازمان‌ها و تأسیس آرشیوی متمرکز از اسناد، فایل‌ها و اطلاعات از دغدغه اصلی آن‌ها است.

سیستم مدیریت اسناد امکان ذخیره اسناد، اطلاعات، فایلها و مدارک مختلف را با حفظ محدوده‌های امنیتی ایجاد می‌کند.

با استفاده از سیستم فکس به عنوان یکی از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، امکان متمرکز سازی فرآیند ارسال و دریافت نمابرهای سازمان فراهم می‌شود.

سرویس پست الکترونیک، یکی دیگر از سرویس‌های زیرساخت حوزه اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه» است که دسترسی مستقیم به ارسال و دریافت نامه از طریق پست الکترونیک را فراهم می‌کند.

سیستم اتوماسیون اداری چارگون با مرور زمان فراتر از ابزار مکاتبات اداری توسعه یافت و ابزارهایی برای مدیریت فایل‌ها مدیریت جلسات و مدیریت کارها را نیز فراهم کرد.

شرکت ها و سازمان‌های زیادی در ایران از نرم‌افزار اتوماسیون اداری دیدگاه استفاده می‌کنند که با استفاده از قابلیت تحت وب بودن سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه، دسترسی به کارتابل نامه‌های اداری را در خارج از محیط سازمان برای کارکنان و مدیران  فراهم کردند.

اتوماسیون اداری موبایل و نرم‌افزار مکاتبات موبایل که توسط چارگون با نام برند «دیدگاه همراه» ارائه شد اما محصول جدیدی بود که با توسعه تلفن‌های هوشمند نیاز آن در بازار مصرف کنندگان نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری به شدت احساس می شد.

امکان دریافت و ارجاع نامه‌ها و پاسخگویی به آنها، در مواقعی که مدیران و کارشناسان یک سازمان امکان حضور فیزیکی در سازمان و محل کار خود را ندارند نقش مهمی در تسهیل فرآیندها و سرعت بخشی به روند مراودات اداری دارد.

وبینار پشتیبانی فنی «آشنایی با انواع حملات ویروسی و باج افزارها و توصیه‌ها و اقدامات پیشگیرانه» با هدف تشریح جزییات خدمات فنی قابل ارائه به سازمان‌ها .

.

.

مرکز آموزش و مشاوره چارگون، دوره‌ آنلاین آموزش مهارت‌های شغلی م سئو لین دفاتر و کاربری نرم‌افزارهای سازمانی را برای علاقمندان برگزار می‌کند.

این دوره‌‌ .

.

.

سومین وبینار «آشنایی با خدمات پشتیبانی فنی چارگون» با هدف تشریح جزییات خدمات فنی قابل ارائه به سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه برگزار می‌شود .

.

.

دومین وبینار «آشنایی با خدمات پشتیبانی فنی چارگون» با هدف تشریح جزییات خدمات فنی قابل ارائه به سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه برگزار می‌شود .

.

.

سومین دوره آموزش آنلاین نرم‌افزارهای دیدگاه به کارشناسان و رابطین IT دستگاه‌های دولتی و خصوصی در مرداد ماه برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی از یازدهم تا .

.

.

مدیر اداره دبیرخانه و خدمات مدیریت بانک کشاورزی معتقد است: نرم‌افزارهای دیدگاه با پوشش نیازهای اداری و سازمانی، تغییر و توسعه را در بانک نهادینه کرده‌ .

.

.

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه با هدف ایجاد گردش مکانیزه مکاتبات و پوشش انواع فرآیندهای سازمانی و اداری در ۱۰ سازمان مشتری عملیاتی می‌شوند .

.

.

رئیس اداره کل مدیریت و نظارت فناوری اطلاعات بانک کشاورزی معتقد است: سیستم مکاتبات دیدگاه با شفافیت گردش اطلاعات، بهره‌وری و سرعت را در این بانک افزایش .

.

.

مرکز آموزش و مشاوره چارگون، دوره‌ آنلاین آموزش مهارت‌های شغلی مسئولین دفاتر و کاربری نرم‌افزارهای سازمانی را برای علاقمندان برگزار می‌کند.

این دوره‌‌ .

.

.

نخستین وبینار «آشنایی با خدمات پشتیبانی فنی چارگون» با هدف تشریح جزییات خدمات قابل ارائه به سازمان‌های بهره‌بردار نرم‌افزارهای دیدگاه برگزار می‌شود.

ا .

.

.

ماهیت نرم‌افزار، ظاهر گرافیکی مناسب، طراحی هوشمندانه، امنیت نرم‌افزار، کاربر‌پسند بودن و همچنین قدرت پشتیبانی، کادر تخصصی و سابقه شرکت از مهمترین شاخصه‌هایی بود که ما را برای انتخاب سیستم دیدگاه از شرکت چارگون ترغیب کرد.

مهندس سعید ذاکرزاده مدیر امور فناوری اطلاعات و توسعه سیستم‌های شرکت صنعتی و معدنی چادرملو کارگروه کارشناسی در بانک کشاورزی مجموعه دیدگاه را جهت پیاده‌سازی نسل سوم نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری بانک کشاورزی انتخاب کرد و از اولین نتایج آن پاسخگویی 97درصد مکاتبات در موعد مقرر و نیز صرفه‌جویی 5 میلیارد ریالی در یک بازه 9 ماه پس از استقرار دیدگاه بود.

محمودرضا عسگرزاده، رئیس اداره کل دبیرخانه و خدمات مدیریت بانک کشاورزی «دیدگاه» پاسخ مناسب و جامعی به نیاز مشتری است که توسط شرکت چارگون در قالب یک محصول همگرا و منسجم؛ با معماری مناسب در اختیار مخاطب قرار گرفته است.

سید ناصر بهشتی مدیر فنی محصولات سایبری و مشاور فضای مجازی موسسه فرهنگی، هنری خراسان تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت چارگون است - chargoon.

com©1399

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

map